13 Eylül 2013 Cuma

MÜZE EV (UFUK&FADİM AKKAFA)


DİKKAT BU POST BOL RESİMLİDİR


 YEŞİL IŞIK  YANDI BAŞLIYORUM SÖZE.DAHA ÖNCE BU MÜZE EVDEN SİZE YİNE BAHSETMİŞTİM.YİNE BOL RESİMLİ BİR POST HAZIRLAMIŞTIM MÜZE EV HADİ HAZIRLANIN YİNE O EVDEN YAYINDAYIM BU SEFER BAŞKA ODASINDAN.HADİ KEMERLERİ BAĞLAYIN GAZA BASIYORUZ.



BAZILARINIZ ABARTTIĞIMI DÜŞÜNEBİLİR.AMA ABARTMIYORUM BU EV GERÇEKTEN MÜZE GİBİ.BU GÜN EVİN BÜYÜK OĞLUNUN ODASINDAYIM.DÖRT DUVARIN DÖRDÜDE ANLATILMAZ BAKILIR CİNSİNDEN :)


DUVAR KAĞIDI DİKKATİNİZİ ÇEKTİMİ.OĞLUMUZUN KENDİ EL EMEĞİ.YANLIŞ GÖRMÜYORSUNUZ BU KAĞIT GAZETE KAĞIDI BİLDİĞİMİZ GAZETE YOKSA İTHAL BİR DUVAR KAĞIDI DEĞİL.
DOĞRUSUNU İSTERSENİZ KIRK YIL DÜŞÜNSEM AKLIMA GELMEZDİ  BENİM


ŞU ESKİ DAKTİLOLARA BAKARMISINIZ.ARABALARA.DİYORUM YA İNSAN NEREYE BAKACAĞINI ŞAŞIRIYOR.


ÇOK BEĞENDİĞİM BİR DETAY DAHA  DUVARDAKİ SU VANALARINI GÖRÜYORMUSUNUZ.BELKİ IŞIK YANMADAN GÖRSENİZ BU USTANIN HİÇMİ HİZANI YOK GÖZÜ YOK TEPEDEN BORULARI GEÇİRMİŞ DERDİNİZ.AMA ONLAR IŞIKLANDIRMA SİSTEMİ



TASARIMI EVİN OĞLU TAHA'YA AİT YAPIMI İSE HER ZAMANKİ GİBİ EVİN REİSİ UFUK BEYE.YANILMADINIZ BU VANA IŞIĞI KISIP AÇMAYA YARIYOR. BANA SORARSANIZ TASARIM HARİKASI






                                           BENZİN BİDONLARI.İLGİNÇ BİR SAAT.





SİZCE BU NE BU UFUK BEYİN BEYİN EMARI.OĞLUMUZ BÜYÜTTÜRÜP KENDİNE GECE LAMBASI YAPMIŞ.SİZCEDE İLGİNÇ DEĞİLMİ ?


                          GEZİLEN ÜLKELERDEN ALINAN ÇEŞİTLİ KUPALAR.



BU ARADA TAHA'MIZ DEĞİŞİK IŞIKLANDIRMALARA MERAKLI.BU DEĞİŞİK AMPULÜ BULMAK İÇİN ÇOK DOLAŞMIŞ.




BİRAZDA YAN ODAYA GEÇEYİM DEDİM.YİNE İLGİNÇ BİR IŞIKLANDIRMA GÖRÜYORSUNUZ.


BU ARADA HEP UFUK BEY VE TAHA'DAN BAHSETTİM AMA EVİN HANIMI FADİM HANIMDA USTA BİR PATVHWORK VE NAKIŞ EĞİTMENİ.DAHA ÖNCE FARKLI BİR YATAK ÖRTÜSÜNÜ PAYLAŞMIŞDIM SİZLERLE YATAK ÖRTÜSÜNÜ GÖRMEK İSTERSENİZ HİÇDURMADAN TIKLAYIN.




KÖŞEDE NE GÖRÜYORSUNUZ KENDİ HALİNE DURAN BİR SU KAMIŞI DEĞİLMİ


İŞTE O KENDİ HALİNE DURAN SU KAMIŞINI UFUK BEY YİNE AYDINLATMAYA ÇEVİRMİŞ.BEN BÖYLE KEYİFLİ BİR ŞEY GÖRMEDİM



ETRAFA BAKMAKTAN BAŞIM DÖNDÜ BENDE MUTFAĞA İNEYİM DEDİM ,İŞDE ORADAKİ MANZARADA BU .




                                BU TEL DOLAPLARI HATIRLAYANINIZ VARMI?




MİLLET ADANAYA GİDER SALÇA ALIR BAHARAT ALIR NE BİLEYİM YİYECEK BİR ŞEYLER ALIR,İŞDE BİZİM FADİM HOCA BÖYLE DEVASA BİR SÜS KABAĞI BULUR ONU ALIR :)




BU İLGİNÇ AİLENİ TABİKİ APARTMANINDAKİ BİTKİNİNDE FARKLI OLMASI LAZIM.FADİM'CİM BOYU UZADIKÇA BİR ALT BASAMAĞA ALMIŞ İLK ZAMANLAR ŞİMDİ İSE


ALACAK BİR BASAMAK KALMAMIŞ ARTIK ODA SON KATTAKİ HAVALANDIRMA BOŞLUĞUNA DOĞRU YOLUNU TUTTURMUŞ UZAMAYA DEVAM EDİYOR.İŞDE SEYYAH BU GÜN BÖYLE BİR EVDE MİSAFİRDİ.BİR O KADAR DAHA YAZACAK SÖZÜM GÖSTERECEK RESMİM VAR ASLINDA AMA BEN YORULDUM ARKADAŞLAR.
BU ÖZEL AİLEYE SÖYLEYEBİLECEK HİÇ BİR SÖZÜM YOK TEK SÖZÜM

               41KERE MAŞALLAH

BU RESİMLERİ SİZLERLE PAYLAŞMAMA İZİN VERDİKLERİ İÇİN UFUK & FADİM AKKAFA ÇİFTİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİRİM.

9 yorum:

  1. böyle kişilikli evlere bayılıyorum... aydınlatma olayında da aşmışlar bence , gerçekten Seyyah'cım harika bir ev

    YanıtlaSil
  2. Oyyyy benden de 41 milyon kere maşAllah :)
    İyi gezmeler seyyahım..
    Mutlu hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok değişik dizayn edilmiş cnm.

    YanıtlaSil
  4. Ay nasıl güzel bir şeymiş o vanalar ya bravo valla maaşallah kirk bin kere yüz bin kere evin her üyesi çok yaratıcı sanrım :)

    YanıtlaSil
  5. Seyyahım bu evde ben de 1 gün geçirmek istedim...her ince detay düşünülmüş nakış gibi işlenmiş! Çifte mutluluklar yolları ışıkla dolsun uğur olsun inşAllah:)
    Seni sıkı sıkı sardım öptüm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir ev , bunun bir de temmizlemesi vardır ki :))

    YanıtlaSil
  7. Oooowyyy başım döndü ev de gezerken canım Sengülümmmm hele ışıklandırmalara bayıldım bayıldım.Güzel günlerde sağlıkla huzurla mutlulukla ömürleri geçsin bu güzel evde yaşayan sahiplerinin.Canım paylaşımın için çok teşekkürler,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. gerçekten ilginç :)) özellikle ışıklandırmalar! gerçekten bereklilermiş, maşallah :)
    ama temizliğini düşündükçe içim daraldı :(

    YanıtlaSil
  9. Ben dağınıklığı çok severim, kitaplar, dergiler, cd ler ortada olacak üzerinden atlayarak gezeceğim evde huzur bulurum. Ama ben bile bu evde boğulurum bu ne ya. :)) Bir de merak ettim bu evde toz nasıl alınır? Temizlik nasıl yapılır? :))))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu