8 Eylül 2013 Pazar

İTİRAF EDİYORUM BAĞIMLIYIM




DÜN HASTA KIZIMIZI ZİYARET İÇİN BAŞAKŞEHİRE GİTTİK.GELİN GÖRÜNKİ CEP TELEFONUMU EVDE UNUTTUM.AMAN ALLAHIM KAFAYI YİYECEĞİM OFLUYOUM PUFLUYORUM.SANKİ HAYAT DURDU BENİM İÇİN.BİR YANDAN BU YOLLAR NASIL BİTECEK DİYORUM BİR YANDAN EŞİM BENİMLE KAFA BULUYOR.RESMİMİ ÇEKİYOR CEP TELOFONU BAĞIMLISI HANIMIN HALİ BUDUR DİYE.TAM ON SAAT TELOFONUMSUZ ,İNSTEGRAMSIZ,FOURSGUARE'SIZ,BLOGSUZ .FACEBOOKSUZ ZAMAN GEÇİRDİM.



SONRA BİRDENFARKINA VARDIM.AMAN ALLAHIM BEN BAĞIMLIMI OLDUM DİYE.BU GÜN BU YAZIYI YAZMAYA KARAR VERDİM.NETTEN RESİM BAKARKENBİR ŞEY DİKKATİMİ ÇEKTİ  NOMOFOBİ


Nomofobi Nedir?


Nomofobi, cep telefonu yoluyla iletişimden kopmaktan aşırı korkmaktır. Bu durum panik atak, nefes darlığı, baş dönmesi, titreme, terleme, kalp hızının artması, göğüs ağrısı ve bulantı gibi fiziksel yan etkilere neden olur.


HENÜZ BAŞIM DÖNMÜYOR BULANTIM YOK AMA NEFESİM DARALMADI DESEM YALAN OLUR.SIKILDIKÇA HOFLADIM.KENDİMİ BEN TEKNOLOJİYİ SEVİYORUM DİYE AVUTUYORDUM AMA DURUMUM VAHİMLEŞMEYE BAŞLAMIŞ BEN FARK ETMEDEN.

ŞİMDİ KENDİME TELEFON PERHİZİ HAZIRLADIM SABAH ÖĞLEN AKŞAM BİRER SAAT TELEFONA DOKUNMAMAK :)
ŞAKA BİR YANA AKILLI TELEFONLAR BİZİ HIZLICA AKILSIZ YAPMAKDA GALİBA.BEN DÜN TEHLİKEYİ YANIBAŞIMDA HİSSETTİM.DEVAMLI ŞİMDİ TELEFONUM OLSAYDI RESİM ÇEKERDİM,ŞİMDİ OLSAYDI SÖYLE YAPARDIM BÖYLE YAPARDIM.

BU ARADA DÖNÜŞTE SULTANAHMETE GİTTİK BİR ÜMİT KAZANIRSAK ŞENLİKLERE KATILIRIZ DİYE AMA TAM BİZ ORAYA VARDIK SONUÇLAR AÇIKLANDI.HAYIRLISI BİR BAŞKA SEFERE ARTIK

KIZIMIZA GELİNCE AMELİYAT BAŞARILI GEÇMİŞ.ŞU AN GÖRMESİ BULANIK AMA ZAMANLA İNŞALLAH DAHA İYİ OLACAK.İYİ DÜŞÜNELİM İYİ OLSUN.BU SÜREÇTE BİZİ YANLIZ BIRAKMAYAN ARKADAŞLARIMA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

HAYIRLI PAZAR SABAHLARI DİLİYORUM SİZE

13 yorum:

  1. Öncelikle kızınızın durumu nasıl?Umarım çok daha iyidir.

    Bağımlılık, alışkanlıktan bir tık ötede ve aslında farklı alanlarda hepimizin başına gelebilecek bir şey. Tatlı tatlı şakasını yapmak hoş gibi gelse de aman dikkat!!

    YanıtlaSil
  2. CANIM BENİM KIZIM DEĞİL EŞİMİN YİĞENİ
    ÇOK ŞÜKÜR DAHA İYİ EN AZINDAN KÖR OLMADI AMA
    MİYOP OLABİLİRMİŞ ZAMAN GÖSTERECEK DİYORLAR
    TELEFON MESELESİNE GELİNCE ÇOK HAKLISIN BENDE ALIŞKANLIKTAN BAĞIMLILIĞA GİDİYORMUYUM DİYE KORKUYA KAPILDIM
    ÇOK İNCE BİR ÇİZGİ ARASI
    TEŞEKKÜRLER ZİYARETİN İÇİN
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  3. Ablacım öncelikle büyük geçmiş olsun, Rabbimden acil şifalar diliyorum hastamıza.
    Bağımlılık olayı hepimizde var sanırım ve gittikçe dozajı artıyor sanki.
    Arada sırada bi çeki düzen vermekte denetlemede fayda var.

    YanıtlaSil
  4. Kuzunun son durumu umit verici insaAllah insaAllah Rabbim nazarini muhafaza eder..Cep telefon internet ..vs bunlara deginecek olursam linc edilmeyecegimi bilsem her ikisi de olmadan cok rahat uasardim hemde ne rahat..ozellikle internetsiz zamanlari hatirliyorum da ne mana vardi herseyde bu illet insani insanliktan cikartti hayir insan zor sinir kiyar zor uzaklasir kanaatindeyim,sen kessen yanindaki kesmez ikilem celiski karisik duygular,internetsiz hersey daha guzel,kesinlikle kesinlikle oyle,sevgiler ablam.

    YanıtlaSil
  5. İlahi Sengül'üm
    umarım bir daha unutmazsın telefonunu :)
    küçük kız için çok sevindim inşallah daha da iyi olacaktır.
    Sevgilerimle, iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  6. Sengül'üm kızımızın sağlığının iyiye gitmesine sevindim miyop olsa da gözlük,lensle çaresi var Rabbime şükürler olsun ki kör olmadı yavrucak.Acil şifalar diliyorum canımmm.Ahh o bağımlılığı sorma telefonda değil ama şu net bağımlılığı da benim canımı sıkar oldu bayağı.Canımm çok sarıldım hayırlı pazarlar.

    YanıtlaSil
  7. Küçük kızımızın iyi haberine sevindim. Daha da iyi olacak inşallah. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. yeğen iyiymiş sevindim.
    :)
    ne günde bi saati ya.
    daha fazla uzak dur telefondan netten.
    ne biliyim yarın gün filan hiç bakma günde yaa.
    :)

    bi di senden bişi isticem.
    simge var arkadaşımız.
    bilirsin herhalde en sevdiklerimden.
    simgee.
    sendenbendenbizden blogu.
    bloguma bak en tepeye koydum.
    bi kaza geçirmiş.
    bacakları tutmuyormuş.
    bugün gündüz okuyunca üstümden bir anda ter boşandı ve ağladım.
    kardeşi bizden rica etmiş.
    ne bileyim istersen sen de bi git.
    bi de dua et nolur.
    çok çok et.
    benim için yap.
    simge için.
    bişiler yap işte sen bilirsin.
    ne bileyim başka arkadaşlarımız da etsin.
    lütfen ama.
    :)

    YanıtlaSil
  9. blogda saat ayarı var ya.
    onu düzeltsene yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Ben her sene tatile gittiğimde (Karadeniz den döneli birkaç gün oluyor)internetsiz kalıyorum
    ilk başlar aynen siz gibi oluyorum
    wifi falan yokmu var ama kızımı ve kendimi tutuyorum
    ne için tatile çıkıyoruz değilmi kafa dinlemek için teknolojiden beynimi arındırmak için değilmi
    en azından ben ve sevdiklerim için öyle
    Döndüğümde de elim bilgisayara gitmiyor yine bağımlısı olacağım diye
    Aslında kendimizi çok üzerine düştüğümüz dünyalıklarda ve çok istediklerimizde kısıtlamalıyız bence
    Kızınızıda tekrar geçmiş olsun Allah acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  11. Aynı şeyler bende de oluyor. Hatta sanki herkese bir şeyler olmuş, çok büyük olaylar var gibi geliyor. Tabi ki bağımlılık. Bodrum'dayken otele gelen bazı müşteriler telefonlarını girişte teslim eder, çıkarken alırlardı çok yadırgardım. Ne kadar doğru halbuk tatilde bari elimizde olmasın şu alet.

    YanıtlaSil
  12. Yegeninize acil sifalar diliyorum, insallah gunden gune dahada iyiye gider. Ben telefon elimde olunca surekli bakarim oynarim, ama olmadiginda 1 hafta olmasa, aaa benim telefonum yok demem, aklima gelmez. Aman dikkat edin sizde deep'in dedigi gibi 1 saatle sinirlamayin daha fazla uzak kalin. Hicbirsey bizim sagligimizdan onemli degil cunku...

    YanıtlaSil
  13. öncelikle yegeninne sevgilerimi dualarimi gönderiyorum seyyahim
    sevindim iyi olmasina rabbim daha iyi etsin insAllah .
    teknoloji olmadan hayat cok zor su zamanda,
    lakin sInIri bilmek
    ölcüyü ayarinda tutmak cok önemli
    muhabbetle can

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu