6 Eylül 2013 Cuma

HABERLER HABERLER


ÖNCELİKLE HEPİNİZİN CUMASINI TEBRİK EDERİM.BİLİYORUM BENDEN HAYIRLI HABERLER BEKLİYORSUNUZ.KIZIMIZ BU GÜN TABURCU OLDU.AMA BEKLEDİĞİMİZ NET CEVABI ALABİLMİŞ DEĞİLİZ.BU GÜNE KADAR HASTAHANE HAKKINDA ÇOK ŞEYLER YAZMAK İSTEDİM AMA KIZIMIZ TABURCU OLMADIĞI İÇİN SESSİZ KALDIM.

BEYOĞLU GÖZ HASTANESİ  ÇOK KIYMETLİ DOKTORLARI VAR.AMA BANA GÖRE HASTAHANENİN KONUMU HASTANE OLMAYA HİÇ UYGUN DEĞİL.ZANNEDİYORUM TARİHİ BİR BİNADAN HASTAHANEYE ÇEVRİLMİŞ.ÇOK BAKIMSIZ VE PİS BULDUM.

BİRDE SAĞOLSUN DOKTORLARIMIZIN AĞZINDAN KERPETENLE LAF ALIYORSUNUZ.HALBUKİ HASTA YAKINLARINA 5 DAKİKALARINI AYIRIP BİRAZ BİLGİ VERSELER ANNELER BABALAR BİRAZ RAHATLASA FENAMI OLUR.

HER GÜN ARIYORUM YENİ BİR HABER İÇİN ŞU SAAT BELLİ  OLACAK BU SAAT BELLİ LACAK YARIN BELLİ OLACAK HANİ BAZEN REALİTY PROGRAMLARINDA AZ SONRA AZ SONRA DERLER YA ONUN GİBİ.O ARADA BİRDE SİZ ANNENİN HALİNİ DÜŞÜNÜN.

EN SON ZAMAN A BIRAKMIŞLAR.BU ARADA HEPİNİZE İLGİLERİNİZDEN VE DULARINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM.İYİKİ VARSINIZ.TEKRAR CUMANIZI TEBRİK EDERİM

14 yorum:

  1. Canımm hayırlı cumalar sana da.Umarım çok güzel hayırlı haberler alırsınız güzel kızımız ile ilgili Rabbim yardımcıları olsun Sengül'ümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      KÖR OLMA İHTİMALİ YOK ARTIK ÇOK ŞÜKÜR
      DAHA İYİYE GİDİYOR
      İLGİNİZDEN DOLAYI MİNNETTARIM

      Sil
  2. inşallh hayırlı haberler alırsınız sengül ablacığım..

    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      DAHA İYİYE GİDİYOR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun canım.İyi haberlerini hemen bizlere de iletmeyi unutma olmaz mı. Dualarımız sizinle.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili ablacığım,
    Hep dua ettim.Allah hayırlı şifalar versin kızımıza:(
    İmtihanları kolay olsun İnşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH SENDE RAZI OLSUN
      DUA EN BÜYÜK SİLAHIMIZ
      ÇOK ŞÜKÜR DAHA İYİYE GİDİYOR
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  5. seyyahim hakkini helal et yeni gördüm ben :(
    panelime yazilarin düsmemis
    gecmis olsun, rabbim acil sifalar ihsan eylesin yavrumuza
    habersiz birakma bizleri

    YanıtlaSil
  6. Tekrar hayirli cumalar ablam Rabbim yavrucugun gizlerini bagislasin insaAllah doktorlar bazen gercekten hic yardimci olmayabiliyorlar insan donakaliyor oylece,dilerim zaman daha net gisterir herseyi,sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. hadiii yaaa artık iyi haber tez gelsin.
    :)
    bu hastaneyi de kara listeye aldım artık.
    :)

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun şimdiden
    güzel haberlerinizi bekliyoruz
    Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  9. Ya karışmak gibi olmasın ama hastaneyi de beyenmediysen bir Dünya Gözü deneseniz. Her göz hastalığının uzmanı ayrı ve inanılmaz ilgi var. Çok geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun, inşallah çabuk atlatır.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu