30 Eylül 2013 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞ,GERİ DÖNÜŞÜM,GERİYE DÖNMEK İSTEYİŞİM.GELDİM,GELİYORUM,GELECEĞİM







Değil

Aralarından geçiyorum,
Hiç kimse el-ele değil.
Herkes kendine dönmüş deyorum.
Bir kaçının içine bakıyorum..
Hiç kimse kendisiyle barışık değil.

Herkese kendini anlatıyorum,
Kime kendimi anlatsam şaşırıyor.
Kendimi kime anlatacağım şaşırıyorum.
Hiç kimse ilkin kendisine alışık değil.

Özdemir Asaf


BİR KAÇ GÜNDÜR NE YAZSAM NE YAPSAM ÖNCE GÜLDÜRSEMMİ,DÜŞÜNDÜRSEMMİ,TARİFMİ VERSEM,SEYYYAHLIKMI YAPSAM NE YAPSAM DİYE DÜŞÜNÜP DURDUM.
BİRAZ ÖNCE BİR ŞİİRLE TEKRAR DÖNME KARARI ALDIM.

NEMİ YAPTIM HİÇ UZATMAYACAĞIM ON GÜN SÜREN BİR RAHATSIZLIK SEBEBİ İLE ACİLLER HASTANELER ARASI GİDİP GELMELER
ÇOK ŞÜKÜR ŞU AN İYİYİM.SONRASINDA İSE TÜKENMİŞLİK SENDROMU :)
İYİKİ MERYEM ÜZERLİNİN SAYESİNDE BÖYLE BİR SENDROMDAN HABERİMİZ OLDU.YOKSA ADINA NE DİYECEKTİK BİLMİYORUM
BİZLERİ BLOGA BAĞLIYAN ŞEY SİZLERİN GÜZEL YORUMLARI,BLOGDAKİ DURGUNLUK BENİDE DURGUNLAŞTIRDI.BU SEFER DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM.NİYE YAZIYORUM NEDEN YAZIYORUM.OLSAM NE OLUR OLMASAM NE OLUR.
YEMEK BLOĞU DESEM YEMEK BLOGU DEĞİLİM,KİTAP BLOGU DESEN KİTAP BLOGU DEĞİLİM,SEYYAH DESEM SEYYAH DEĞİLİM.
BEN NE YİM NE YAPIYORUM.İŞDE BEN BU DÜŞÜNCELERLE CEBELLEŞİRKEN BİLGİSAYARIMIN ÇÖKMESİDE ÜSTÜNE TUZ BİBER OLDU.BU ARADA SAĞOLSUN YOKLUĞUMU FARK EDİP GEREK BURDAN GEREK TELEFONUMDAN MESAJ ATAN ARKADAŞLARIMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER.
VE ŞU AN BU SATIRLARI YAZARKEN FARK ETTİMKİ BEN BURALARI ÇOK AMA ÇOK ÖZLEMİŞİM.
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLERİM.


22 yorum:

  1. Seyyahım
    aynı şeyleri düşünüyoruz demek ki...
    iyi olmana çok sevindim. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NAZLIM GÜLÜM BİR TANEM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      BENDENDE KOCAMAN SEVGİLER

      Sil
  2. Seyyahım bende 1,5 aydır yoktum. Ne yazabildim, ne okuyabildim ne yorum bırakabildim ne yorum cevaplayabildim..Acaba bende mi tükenmiştim:))
    Ama çok özlemişim ve bende döndüm. Geri dönmek özlemek özlenmek çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM VUSLAT'IM KATILIYORUM SANA.GERİ DÖNMEKDE ÖZLENMEKDE ÇOK GÜZEL
      ALLAHA EMANET OL CANIM

      Sil
  3. Canımmm Seyyah'ımm seni görmek çok güzel aldığın karar ile hepimizi mutlu ettin.Her zaman seni ve güzel bloğunda ki paylaşımlarını görmek istiyoruz.Sevgilerimle tatlımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİŞNEM CANIM
      SİZLERİN SAYESİNDE GERİ DÖNDÜM YOKSA BU SEFER BAYA ZORLANDIM GERİ DÖNMEKDE
      GÜZEL DİLERKLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM Bİ TANEM
      KENDİNE İYİ BAK

      Sil
  4. geçmiş olsun cnm. sen yaz ben okurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELMA'M CANIM GÜZEL YÜZLÜ GÜLER YÜZLÜ ARKADAŞIM TEŞEKKÜR EDİYORUM

      Sil
  5. DÜNKİ KONUŞMAMIZDAN SONRA DÖNMEN VACİP OLMUŞTU ARTIK,SENİ BU KADAR BEKLEYEN VARKEN... DİİMİ AMA....

    HER NE YAZARSAN YAZ BLOĞUNDA UNUTMAKİ ONLARDAN İLHAM ALAN ÇOOOOKK KİŞİ VAR... İYİKİ DÖNDÜN CANIMCIM.. TEKRAR HOŞGELDİN CANIM ARKADAŞIM... ZEHRA C...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E GÜLÜM İKNA ETTİN BENİ NE YAPAYIM MADEMKİ TAKİP EDENİM VAR O ZAMAN BANADA YAZMAK DÜŞER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Sendrom falan derken bakıyorum yalnız değilmişim bu düşüncelerde :( Bende çıktım sayılır o bunalımdan bir daha girmemek üzere darısı size ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLASIN PINAR'CIM
      GERÇEKTEN TOPLUCA BİR TÜKENMİŞLİK SÖZ KONUSU
      İNŞALLAH GİRMEYİZ BİR DAHA
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  7. Sengül Hanım çok geçmiş olsun, inşallah daha iyi olursunuz. Kesinlikle paylaşımlarınız çok güzel, ben böyle olmasını seviyorum zaten:) Gönlünüzden ne geçiyorsa onu yazın.Teknik sebeplerden dolayı yoktum, geriye dönüp okuyacağım dolu dolu yazılar var burada :) kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEMA'CIM MUTLU ETTİN BENİ.ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
      DEVAM EDECEĞİM İNŞALLAH

      Sil
  8. hoş geldin , geçmiş olsun.Kimse için değil kendin için yaz yeter...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA ÖYLE YAPIYORDUM AMA DEMEK KAPTIRMIŞIM KENDİMİ YORUMLARA
      YOKSAESAS AMACIM İLERİYE DÖNÜK ÇOCUKLARIMA BİR BELGE OLMASIYDI

      Sil
  9. Ablacım çok çok büyük geçmiş olsun.
    Rabbim acil şifalar versin,sıhhat ve afiyette daim etsin inşAllah.
    O sendromu zaman zaman hepimiz yaşıyoruz ,insan olmanın kaçınılmaz taraflarından biri bu.
    Her şey her zaman yoz pembe olamıyor,olsa da öyle kalamıyor.
    Sen hem çok güzel yemekle yazan,hem çok net tespitlerde bulunan,bizi güldüren,düşündüren pek çok bilgiyi bizle paylaşan çok yönlü bir bloggersin.
    Asla vazgeçmemelisin.
    Umarım her şey,hepimiz için daha iyi olur.
    Öpüyorum seni.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN.
      GÜZEL DÜŞÜNCELERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  10. Tükenmişlik sendromu biliyorsun şöhretlerde oluyor, sen de bloglardaki şöhretinden dolayı olmuş olabilir. :) Şaka bir yana dikkat lütfen. Çok geçmiş olsun. Bloglarda zaten bir durgunluk var sadece sen de değil. Dizilerde başladı tamam artık. Bu arada Özdemir Asaf nefis.

    YanıtlaSil
  11. Eski şöhretlerden kim kaldı İlhan bey.
    Çok sağolun zorlu bir on gün geçirdim
    Artık hiçbir diziyi seyretmiyorum.Kayda değer bir şey yok.
    Ama açık konuşayım bir şey yayınladığım zaman bir kaç tanede olsa yorum bekliyorum.
    Bu beklentiyi bırakmam lazım her halde.
    Ayrıca şiire bir tek siz yorum yazdınız.Ben çok beğenmiştim.
    Teşekkür ediyorum güzel yorumunuza

    YanıtlaSil
  12. ay bak bi daha tükenmeee.
    dilini alıştırmaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Hosgeldin CANIM

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu