26 Ağustos 2013 Pazartesi

SEYYAHIN MUTLU GÜNÜ



BU GÜN ÖĞLEDEN SONRA UZUN ZAMANDIR GÖRMEDİĞİM 2 ARKADAŞIMLA PAŞALİMANINDA BULUŞTUM.SAATLERCE OTURUP SOHBET ETTİK.BOĞAZIN MANZARASI BİR YANDA KEYİFLİ SOHBET BİR YANDA KEYFİMİZE DİYECEK YOKTU.
EVE DÖNDÜĞÜMDE BÜYÜK KIZIMIN SÜPRİZİ İSE BENİ GERÇEKTEN DUYGULANDIRDI.



KIZIM BANA SÜPRİZ YAPMAK İSTEMİŞ VE KOLLARI SIVAYIP GİRMİŞ MUTFAĞA.KELLİ FELLİ YEMEKLER HAZIRLAMIŞ ANNESİ VE ABİSİ İÇİN.İLK ÖNCE SÜTLÜ HAVUÇ ÇORBASI.KIZIM DİYE SÖYLEMİYORUM ÇOK LEZZETLİ OLMUŞ.HEYECANDAN DOĞRU DÜRÜST RESİM BİLE ÇEKEMEDİM.



ARA SIRA PASTA BÖREK DENEMELERİ OLUYORDU AMA TAM TEŞEKKÜLLÜ BİR YEMEK GİRİŞİMİ OLMAMIŞTI HİÇ.İKİNCİ OLARAKDA PATLICANLI DOMATESLİ PİLAV YAPMIŞ.GAYET BAŞARILIYDI.BENDE BİR İKİ TÜYO VERDİM KENDİSİNE.



VE YUFKALI TAVUK KEBABI.ASLINDA TARİF KREPLİYMİŞ AMA KREP YAPMAYA CESARET EDEMEYİP YUFKALI YAPMIŞ GAYETTE LEZZETLİ OLMUŞTU.
DOĞRUSU CESARETİNİ TAKDİR ETTİM.ARTIK SIRTIM YERE GELMEZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM SİZ NE DERSİNİZ HAKSIZMIYIM.
ŞİMDİ BİR YANDAN BU YAZIYI YAZIYORUM VE KIZIMIN YAPTIĞI ORTA ŞEKERLİ KAHVEMİ YUDUMLUYORUM KISKANMACA YOK AMA :)



HAYIRLI GECELEEEEEEEEEEEEER

24 yorum:

  1. Evlat elinden ayrı bir leziz olmuştur yemekler afiyet olsun tatlım...Sefan olsun gez valla öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğunuz daim olsun sevgili arkadaşım. Annesinin kızı ne de olsa:) Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  3. hihi, ne mutluluk.
    :)
    şu çorbayı deniycam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK LEZZETLİYDİ DENE MUHAKKAK
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Sevgili ablacığım, maşallah★☆★
    Ne mutlu sana.
    Sevgiler♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER TATLIM
      DARISI SİZLERİN BAŞINA

      Sil
  5. çok şanslısınız :)
    benim de pişmanlığımdır anneme evlenmeden önce,şöyyle masayı donatıp sürpriz yapmak hazır sofraya oturtmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HEPİMİZ O PİŞMANLIĞI ZAMAN ZAMAN YAŞIYORUZ
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Rabbim hepimize nasip etsin İnşaallah hayırlı evlatlar....

    YanıtlaSil
  7. 'Kuş yuvada gördüğünü yapar' demişler. Tabii kızında sana benzeyecek Seyyahım:)))) Allah daha güzel mutluluklar versin inşallah. Kızının da ellerine sağlık olsun. Şansı, bahtı açık olsun, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TÜM GÜZEL DUALARIN İÇİN AMİN DİYORUM
      ALLAHA EMÖANET OL

      Sil
  8. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMEN GİTTİM MERAK ETME
      DAVETE İCABET ETMEK SÜNNET
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. Helel olsun kızına valla. Kaç yaşında ya? Bu saydığın menüyü çoğu ev hanımı yapamaz veya dediğin gibi yapmaya cesaret edemez. Kocası çok şanslı biri olacak. :)) Onun ellerine sağlık , size de afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK KÜÇÜK SAYILMAZ 18 YAŞINDA AMA HİÇ MUTFAĞA GİRMEDİ ŞİMDİYE KADAR
      HER HALDE ANNESİNİN YAPAMADIĞI HAYSİYETLİ YEMEKLERİ O YAPACAK
      TEŞEKKÜRLER YORUMUNUZA

      Sil
    2. Benim küçük oğlum Tunca inanılmaz meraklıdır yemek olayına, baharat almak için Suriye'ye gitmişti. :)) Gerçi oraya baharatların artık Türkiye'den geldiğini öğrenince hayal kırıklığı yaşamıştı ama. :)))) Yapamadığı yemek yok. Büyük oğlum evli olan Arda'da duymasın kızıyor, çay bile demleyemez. Bir kere Bodrum'dan gelmiştim onda kalıyordum bekardı tabi o zaman, yemekleri falan yapıyorum derin dondurucuyu doldurdum ben gidince yesin diye. Son gün bari bir çay yapta elinden içeyim dedim. Tamam dedi ama dolanıp duruyor etrafımda. Noldu dedim, " çayı üsttekine mi koyacaktım, alttakine mi ?" dedi. Benim yorum da mektup gibi oldu. :))

      Sil
  10. tü tü maşallah
    darısı benim kızlara inşallah :)
    (gerçi benimkilere daha çook var ama )
    mutfak sevgisi küçüklükten belli oluyor çoğu kez şahsen bende böyle olmuştu
    merakı varsa bil ki devamı gelir
    size de afiyet bal olsun...

    YanıtlaSil
  11. canım kırkbir kere maşaAllahlar Rabbim nazarlardan korusun her biri ayrı güzel olmuş sevgilerimle canımmm.

    YanıtlaSil
  12. Balimin eline saglik mmmm afiyet sifa olsun ablacim. Selamlar.

    YanıtlaSil
  13. MaşAllah ne hamaratlık bu böyle :)
    Bera'yı alan yaşadı:)
    Afiyet şifa olsun Seyyahım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  14. Ahh nasıl mutluluk değil mi maş. kızınıza daim olsun hep süprizler yapsın annesine:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu