2 Ağustos 2013 Cuma

İYİ HABERLERİM VAR / İFTAR/İFTAR/ SAHUR/ EYUP SULTAN KISACASI ORTAYA KARIŞIK :)



SEVGİLİ ARKADAŞLARIM ÖNCELİKLE HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER.YORUMLARINIZ VE DUALARINIZLA BİZLERİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN.KUSURA BAKMAYIN HEPİNİZE AYRI AYRI CEVAP YAZAMADIM AMA BURDAN HEPİNİZE TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM.
HASTAMIZ DÜN ÇOK ŞÜKÜR YOĞUN BAKIMDAN ÇIKTI VE HAYATİ TEHLİKEYİ ATLATTI.BİZLERDE DERİN Bİ NEFES ALDIK.RABBİM ONU SEVENLERİNE BAĞIŞLADI.

DÜN YİNE SEYYAH TARİHİNİN EN HAREKETLİ GÜNLERİNDEN BİRİNİ GEÇİRDİM.YAVAŞ YAVAŞ YOLCULUK HAZIRLIKLARI BAŞLADIĞI İÇİN MALUM ÇARŞI PAZAR İŞLERİ VAR. AKŞAMADA İFTARA GİDECEĞİM RAHATIM DERKEN YİNE OĞLUMDAN GELEN BİR TELEFON İKİ AYAĞIMI BİR PABUCA SOKTU.

TAHMİN ETTİĞİNİZ GİBİ BİZİM DELİKANLI YİNE MİSAFİR ÇAĞIRMIŞ.ALIŞVERİŞ YAPIP KAPIDAN İÇERİ GİRDİĞİM VAKİT SAAT 6.BİZİM AKŞAMA İFTARA GİDECEĞİMİZ YER BAŞAKŞEHİR.GERİSİNİ VARIN SİZ TAHMİN EDİN ARTIK.HEMEN GİRDİM MUTFAĞA KÖFTE MALZEMELERİNİ AYARLADIM O SIRADA OĞLUM GELDİ HADİ BAKALIM KÖFTE YOĞURMAYA ÖYLE BELEŞ İFTAR YOK.



BENDE O ARADA DOMATES ÇORBASI YAPTIM.PAÇANGA BÖREĞİ SARDIM BU RAMAZAN BİZİM FİKS MENÜ BU OLDU.ENES İSRARLA BUNLARI İSTİYOR.BİRDE TABİ HAVUÇLU PİLAVI.PAÇANGALARI SARARKEN AKLIMA KÖFTEYİ BÖYLE YAPMAK GELDİ.BİR ARA TELEVİZYONDA HAYAL MEYAL BÖYLE BİR ŞEY GÖRMÜŞTÜM.AMA NE İÇİNE KONAN HARCI BİLİYORUM NE NASIL YAPILDIĞINI.DOĞAÇLAMA YAPTIM BİDE BİBER VE DOMATES EKLEDİM.ÇOK BİLİYORUM YA :)

DAHA ÖNCEKİ ÇABUK YEMEK PİŞİRME REKORUMU KIRARAK YEDİ BUÇUKDA MUTFAKDAN ÇIKDIM.BÖREKLERİ VE KÖFTEYİ ENES PİŞİRDİ.EZAN OKUNDUKTAN 5 DAKİKA SONRA BİZDE BAŞAK ŞEHİRE ULAŞTIK.



EŞİM TEYZE KIZINDAN TOPAK ET İSTEMİŞTİ.KABUK BAHAR VE TARÇIN OLAN BOL SALÇALI BİR ET YEMEĞİDİR.BİRAZ AÇLIKLA SALDIRMIŞIZ HER HALDE RESİM ÇEKMEK AKLIMA GELDİĞİNDE YARISINA GELMİŞTİ :)










SERİN BALKONDA SOHBET EDERKEN BİRDE BAKTIKKİ SAAT İKİ OLMUŞ.EV SAHİBİ BIRAKMADI BİZİ SAHURUMUZUDA YAPTIK.SAAT 3.5DA DÜŞTÜK YOLA AMA DAHA SEYYAHIN KAFASINDA PLANLAR VAR.EŞİMDE KIRMADI BENİ VER ELİNİ EYUP SULTANDA SABAH NAMAZI.ÇOK GÜZEL ÇOK HUZURLU BİR ORTAMDI.DUALAR EDİLDİ AMİNLER DENİLDİ VE SAAT 6DA EVİMİZE GELDİK.

EH ARTIK SAAT 12YE KADAR UYURUM DERKEN 9.30 DA DARBELİ MATKAP SESİYLE UYANARAKTAN OTURDUM BİLGİSAYARIMIN BAŞINA VE SİZE BU POSTU HAZIRLADIM.
HADİ ŞİMDİ BEN MUKABELEYE GİDİYORUM.
SİZ KALIN SAĞLICAKLA

9 yorum:

  1. Ah, iyileşmesine çok sevindim şükürler olsunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN
      BİZDE ÇOK SEVİNDİK
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. ohhh nası rahatladım ya. allaha şükür. o adama dava açılcak değil mi. şöle bi on sene yatsın içerde. gerekirse bunun için de dua ederiz, reiki bile göndeririz.

    maşallah maşallah yine hızlısın.
    fikis :) menü de güzel.

    ya bişi sorcam.
    şu yemek takımı nerden, nerenin.
    sevdim de.
    söle de, gidip bakıyim, belki de alırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DAVA AÇILACAK AÇILMASINADA SONUÇ NE OLUR BİLMEM
      MENÜYÜ BEĞENMENE SEVİNDİM
      YEMEK TAKIMI HAKKINDA BİLGİM YOK AMA SORARIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Seyyahım şükürler olsun. Allahım tüm hastalara şifalar versin. Haber verdiğin için teşekkür ederim. Bu sabah aklımdan geçiyordu.... Çok sevindim.
    Köften çok güzel gözüküyor. Ahh bu çocukları ne yapacağız. Ben evde oturduğumda hiç bir program olmaz bir yere giderken bütün işler o güne denk gelir bizdede. Ne yapalım canları sağolsun.
    Oğulcuğunda biliyorki annesi herşeyi yetiştirir :))) ellerine sağlık olsun. Sabah namazını kıskanmadım dersem külliyen yalan söylemiş olurum:))))) Allah kabul etsin canım, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AL BENDENDE O KADAR GÜLÜM
      AMA DEDİĞİN GİBİ CANIN SAĞ OLSUN DEYİP GEÇİYORUZ
      AMA ARTIK BİRAZ YORULUYORUM BE GÜLÜM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Ohh çok şükür.Allah bağışlamış.Sofra harikaa.Csnım çekti.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
    574. takipçin benim.. :)
    Bana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu