19 Ağustos 2013 Pazartesi

GEZİ YAZILARI DEVAM

                       DİM ÇAYI (ALANYA)


video
DDİM ÇAYI TOROSLARDAN DOĞAR VE 60 KM BİR YOL İZLER.BU 60KM SONLARINA DOĞRU İSE ALANYA DAKİ TURİZM FALİYETLERİNİN OLDUĞU YERLER BAŞLAR.YAZ KIŞ SU BUZ GİBİDİR VE ALANYANIN SICAĞINDAN KAÇMAK İÇİN İDEAL BİR YERDİR 


ALANYA'NIN EN SEVDİĞİM YERLERİNDENDİR DİM ÇAYI.İKİ SENEDİR KIZLARINDA VAZGEÇİLMEZİ OLDU ONLARDA ÇOK SEVİYORLAR SOĞUK SULARA ATIYORLAR KENDİLERİNİ.BAYRAĞI ONLARA DEVRETTİM ANLAYACAĞINIZ.BAZEN EVLATLARIMDA KENDİ ÇOCUKLUĞUMU GÖRÜYORUM AMA BENİM ANNEM SAKİN BİR KADINDI BEN SE TAM AKSİNE ACABA ATLAYABİLİRMİYİZ DİYORLAR YABİ ATLARSINIZ DİYORUM,SOĞUK SU ÜŞÜRMÜYÜZ ÜŞÜMESSİNİZ DİYİP 4 METREDENÇAYA ATLATABİLİYORUM. İÇLERİNDE HİÇ BİR İSTEK ARZU KALMASIN İSTİYORUM. EN AZINDAN BABA OCAĞINDA



GENÇLİĞİME DAİR O KADAR ÇOK İÇİMDE KALAN ŞEY VARKİ.BAZEN BABAMIN SÖZÜ AKLIMA GELİR KIZIM GENÇKEN CANIM HELVA ÇEKERDİ PARAM YOKTU ALAMAZDIM.ŞİMDİ PARAM VAR ŞEKERİM VAR YİYEMİYORUM BENİMKİDE O HESAP ŞİMDİ HER TÜRLÜ İMKANIM VAR ÖZGÜRÜM AMA İŞ İŞTEN GEÇTİ




 HER NEYSE BU DERTLEŞME YAZISI OLMAYACAK GEZİ YAZISI OLACAK.DİM ÇAYI ÜZERİNDE PEK ÇOK LOKANTA VE ÇAY BAHÇESİ VAR.EN BÜYÜK ÖZELLİKLERİ İSE ÇAYIN İÇİNE ATILAN MASALAR BAZEN TAMAMEN SUYUN İÇİNDE AYAKLARINIZ ŞAPIRDATA ŞAPIRTADA İÇERSİNİZ ÇAYINIZI 



 BAZENDE BENİM GİBİ BİR SALIN ÜZERİNDE.İNANILMAZ KEYİFLİ BİR MEKANDIR.SU ADETA DİNLENDİRİR BÜTÜN STRESİNİZİ ALIR ÜSTÜNÜZDEN.


 YANINIZDAN GEÇEN ÖRDEKLER AYRI BİR KEYİF KATAR NEŞENİZE.SEMAVERDE ÇAYI SÖYLEMEME GEREK YOK HER HALDE.TABİ ÖNCESİNDE YEDİĞİM LEZZETLİ BALIĞIDA HESABA KATMAK GEREK.



  SONUÇ OLARAK BİR GÜN YOLUNUZ ALANYA YA DÜŞERSE SEYYAHIN TAVSİYESİNE UYUN VE DİM ÇAYINA MUHAKKAK GİDİN.HEPİNİZE HAYIRLI SABAHLAR

7 yorum:

  1. ooohh ne güzel gezmişsin, bende antalyadaydım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE TESADÜF
      VALLA İKİ SENEDİR OĞLUMU VE EŞİMİ BIRAKIYORUM
      KIZLARIMLA ENİ KONU GEZİYORUZ

      Sil
  2. ÖYLE OLDU BU SEFER DOLU DOLU GEÇİRDİK KIZLARIMLA
    ANTALYANIN SICAĞI BETER AMA GEZİLECEK YERLERİ ÇOK GÜZEL
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. BEĞENDİNMİ GÜLÜM
      SENİ GÖREMEDİM AMA GÜZEL YERLER GÖRDÜM

      Sil
  4. ne güzel anlatmışsın ki ama.
    balık ve sonra semaver suyun üstünde oh be.
    bir kere gittim, oturdum o dediğin yerlerde.
    ama suya atlamak aklıma hiç gelmedi alla alla.
    aksiyoner olmadığım için sanırım.

    eh herhalde anneannene çektin o zaman sen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAA SUYA ATLAMADAN OLURMU HİÇ DEEPSİ
      SOĞUK SUYU İLİKLERİNDE HİSSEDECEKSİNKİ ÜSTÜNE ÇAY İYİ GİTSİN
      HAYIRLI AKŞAMŞAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu