22 Ağustos 2013 Perşembe

GEZİ YAZILARI (4) MANAVGAT/ANTALYA


SEYYAH'IN BİR KASE LEZZET İLE BULUŞMASI


ALANYANIN ALTINI ÜSTÜNE GETİRDİKDEN SONRA SEYYAH VE KIZLARI ANTALYAYA DOĞRU YOLA KOYULDULAR.AMA MANAVGATA GİTMEDEN DURAMADIK MANAVGATTA MOLA VERİP AYAKLARIMIZI BUZ GİBİ SOĞUK SULARA DALDIRDIK


BİR   TESADÜF ESERİ BİR KASE LEZZET İLE İSTANBULDA TANIŞMIŞTIK.ALANYADA İNSTEGRAMA BAKARKEN AYŞEMİN KARLAMASINI GÖRÜNCE HEMEN MESAJ ÇEKTİM AYŞEM KARLAMA İÇMEYE UĞRAMAK İSTİYORUM DİYE.O DA SAĞOLSUN ÖYLE ŞEY OLURMU KAHVALTIYA BEKLERİM DEDİ.AMAN DEDİM SAKIN FAZLA BİR ŞEY YAPMA MAKSAT MUHABBET.İYİKİ TEMBİH ETMİŞİM YOKSA NASIL BİR SOFRA OLACAKTI BİLEMİYORUM.YOK YOK.ADETA KUŞ SÜTÜ EKSİK.ÇEŞİT ÇEŞİT REÇELLER,KURABİYELER,ACILILAR DİYORUM YA NE ARARSANIZ.ÖĞRENECEĞİM ÇOOOK ŞEY VAR AYŞEDEN.


MANTARLI OMLETİN GÖRÜNÜŞÜ GİBİ TADIDA MUHTEŞEMDİ.ZATEN GÖRÜNTÜSÜ BİLE DOYURUYOR İNSANI


PATATES SALATASINA GELİNCE HİÇ ABARTMIYORUM BU YAŞIMA KADAR YEDİĞİM EN LEZZETLİ PATATES SALATASI.Bİ ALDIM BİR DAHA ALDIM.ŞİMDİ NASIL YAPIYOR ACABA DİYE MERAK ETTİYSENİZ TARİFİ İÇİN BURAYI TIKLAMANIZ GEREKİYOR.EMİN OLUN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ.



ŞU PASTANIN SUNUMUNUN GÜZELLİĞİNE BAKARMISINIZ.KIRK YIL DÜŞÜNSEM BÖYLE SERVİS YAPMAK AKLIMA GELMEZ.AMA MALESEF TADINA BAKAMADIM O KADAR ÇOK ÇEŞİT VARDIKİ HA ŞİMDİ YERİM HA ŞİMDİ YERİM DERKEN UNUTMUŞUZ MALESEF
:)



BUDA GÜNÜN YILDIZI BULUŞMAMIZA VESİLE OLAN KARLAMA ( TIK TIK) .BİZ AYŞEMLE HARIL HARIL SOHBET EDERKEN ELEKTRİKLER KESİLMESİNMİ.SICAĞA DAYANMAK MÜMKÜN DEĞİL.
AYŞEYE İŞDE ŞİMDİ KARLAMANIN ZAMANI GELDİ DEDİM.SICAKDA SOĞUK SOĞUK BİR GÜZEL OLDU ANLATAMAM.
HER ŞEY BİR YANA ÇOK GÜZEL BİR GÜN GEÇRİDİM.GÜZEL BİR DOST KAZANDIM.HER ŞEY İÇİN TEKRAR BURDAN AYŞE YE TEŞEKKÜR EDERİM.
SAMİMİ SICAK VE İÇTEN.İYİKİ VARSIN AYŞEM

7 yorum:

  1. Manavgat'ı, özellikle Side'yi çok severim. Herşey çok güzel görünüyor, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Harikalar çıkartmışsın ortaya ellerin dert görmesin de böylesi güzelliklere biz de şahit olalaım hep :) daha ne diyebilirim ki sana

    YanıtlaSil
  3. vay vay, ne güzel şeyler yapmış bi kase lezzet hnm.
    karlama kar şerbetimi acaba Tvde izlemiştim yapılışını?

    YanıtlaSil
  4. bayıldım tümüyle bu posta.
    :)
    karlamayı da yapcam.
    hemen her gün frozen milkshake smoothie frappe içiyom.
    evde meyveli frozen yapıyodum.
    karlama ile aynı gibi.
    deniycam.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Ahhh keşke ben de olsaydım :))
    Ayşe ablamla kulaklarını çınlatmıştık ne güzel olmuş,imrendim vallahi:)
    Herşey pek güzel,pek hoş,muhabbetten zaten şüphem yok.
    Daim olsun Seyyahım..

    YanıtlaSil
  6. merhaba sizin adınıza sevindim insanlar mutlu olunca sanki bende o anları yaşamışım gibi oluyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canim bi tane ablam aysen yogunluktan bidee gripten anca geldi eline diline gönlüne ve pamuk ellerine saglik iyiki varsin:)))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu