21 Ağustos 2013 Çarşamba

GEZİ YAZILARI (3) ALANYA

                 SEYYAH ALANYA GECELERİNDE



YOK YOK YANLIŞ ANLAMAYIN SAKIN GECELERE AKTIM AMA SİZİN ANLADIĞINIZ GİBİ DEĞİL.ÖNCE YAT LİMANINDA GÜZEL BİR YÜRÜYÜŞ.


SONRA KAYBEDİLEN ENERJİYİ TEKRAR KAZANMAK İÇİN GÜZEL BİR KAFEDE WAFEL KEYFİ.MASALARIN ÜSTÜNDEKİ FESLEĞENLERDE ÇOK GÜZELLER


SONRA LİMANDAKİ SEYYAR SATICILARDAN GÜZEL BİR ALIŞVERİŞ.KENDİME CAM YÜZÜK ALDIM


 GEÇEN SENE OLDUĞU GİBİ KIZLARIMLA SCOTER KEYFİ
SIRF ONLAR İSTEDİ DİYE BİNİYORUM YOKSA BİLİRSİNİZ BEN BÖYLE ŞEYLERİ HİÇ SEVMEM :)


VE SOKAK KÖPEKLERİNİ SEVMEK.ALANYANIN KÖPEKLERİNE BAYILIYORUM HEPSİDE SEVİLMEK İÇİN BEKLİYORLAR ADETA.BENDE DOYA DOYA SEVDİM HEPSİNİ.BİR ALANYA SEYEHATİNİDE BÖYLECE BİTİRMİŞ OLDUM.YARIN MANAVGAT VE KORKUTELİ

HAYIRLI AKŞAMLAR

3 yorum:

  1. Buralara kadar geldiniz de bize
    uğramadınız mı?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. he maşallah.
    skooter evet belli zorla bindirmişler kader utansın.
    :)
    vafıl ve cam kısmı çok güzeldii.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK HOŞSUN ABLACIM NE GÜEL KIZLARINLA SCOTERLARA FALAN BİNMEK

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu