15 Ağustos 2013 Perşembe

BAYRAM ÖZEL (6)

                                      BİTEN KİTAP


İrfâni bir anlatımla yine tarih, insan ve edebiyat içe içe...
Kerbelâ Serisinin ilk romanı AŞKIN ŞEHIDİnde yüz binlerce okur Hz.Hüseyin ile buluşmuştu. 
AŞKIN ELÇISIndeyse Seyyide Zeyneb ve şehitlerin ardınca kalan diğer aşka şahit canların çağrısı var. 

"Bu roman her biri Hz.Fatıma Yürekli Peygamber Ciğerparelerine ve onların kanla, gözyaşlarıyla yazdıkları Kerbelâ Destanına bir selâmdır. Gök kubbede baki kalacak olan elbette onların sedasıdır." Ahmet Turgut

"Ey güzel!.. En Güzelden neşet bulan güzel! 
Gel! Gel ki; Yakubun gözyaşı dinsin! 
Ey güzelliğine bin Yusufun kurban olduğu Habibin Canı! 
Gel!.. Gel ki; Yusuf nasıl sevilirmiş, öğrensin Züleyha!.."

"Gel!.." muştuşu erişmişti cana. Gayrı sevenin Beni de, sevdiğinin Seni de yok hükmündeydi. Ben ve Sen ile beliren ikilik aradan çekildikçe "Hû" kelâmı kâinata ritim vermekteydi. Vuslat gecesinde aslına râci olana da "O" diyorlardı ya; selâma durmuştu yıldızlar, ay ve güneş...

"O geliyor, O!..
Ceddinin Reyhanı, Zehra Gülü,
Toprağı Haydardan olan geliyor.
Açılsın yedi kat semâ!..
Müctebanın İncisi, Hüseyinin Mercanı

Rabbine Kurban, ahdine sadık âşık geliyor!.."

Daha sizlerle AŞKIN ŞEHİDİ  ni paylaşmıştım.İlk kitabın roman yönü biraz daha fazlaydı bu kitapda ise bilgi yönü biraz daha ağır.
Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.Bi ufak tavsiye tatilde okunacak bir kitap değil yavaş yavaş anlayarak üzerinde düşünerek okumak lazım.

HAYIRLI GÜNLER

10 yorum:

  1. Her yönüyle dolu dolu geçmiş bayramın ablacım Allah nice bayramlar nasip etsin bu güzellikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM
      GERÇEKTENDE DOLU DOLU GEÇİYOR VE GEÇMEKDE
      ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  2. :)
    tatilde okudum tam derinine inemedim diyosun.
    :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖYLE DEMİYORUM MALESEF
      BEN ANKARADA BİTİRDİM KİTABI
      AMA ALANYADA ROMANTİK KURGUYU BİLE OKUYAMADIĞIM İÇİN BU HİÇ OKUNMAZ DİYE DÜŞÜNDÜM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Çok merak ettim kitabı canım bulabilirsem bende alayım.
    sevgilerimle Hayırlı geceler , gecene nur yağsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TATLIM ÖNCE AŞKIN ŞEHİDİNİ OKU
      BİR BİRİNE BAĞLI KONULAR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  4. nerdesiniz yok oldunuz ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNTERNET OLMAYAN YERLERDE YAYIN YAPAMIYORUM MALESEF

      Sil
  5. Ne güzel bir kitap paylaşım için teşekürler , Kolay yemek tarifleri siteme beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GELİRİM GELMEZMİYİM
      TEŞEKKÜRLER
      ZİYARETİNİZ İÇİN

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu