14 Ağustos 2013 Çarşamba

BAYRAM ÖZEL (6)

                      KÖPRÜLÜ KANYON VE RAFTİNG


manavgat'ın sınırları içerisindedir. bolasan köyü ile beşkonak arasında 14 km. uzunluğunda, 100 m. derinliğinde bir vadidir. köprülü kanyon milli parkı sınırları içinde köprülü kanyon, köprü çayı ve antik selge kentinin bulunduğu 16.500 hektarlık alan, 1973 yılında köprülü kanyon milli parkı olarak koruma altına alınmıştır. ön asya'daki en büyük akdeniz selvi ormanı buradadır. köprücay üzerindeki antik taş köprüsünün güzelliği ve rafting merkezi olmasının dışında yürüyüş rotası olarak da önemlidir.


HER ZAMANKİ GİBİ SEYYAH YİNE RAFTİNG YAPMAKDAN KUSUR KALMADI.AMA SURATIMA YEDİĞİM SULARIN HADDİ HESABI YOK.MALUM RAFTİNGDE RACON YANINDAN GEÇENLERİ ISLATMAK BU SEFER BENDE HAZIRLIKLIYIM BÜYÜK YOĞURT KOVAM YANIMDA AMA ISKALAMA KONUSUNDA DAHA BAŞARILI OLDUĞUM BİR GERÇEK :)


 BU SENEKİ TEK PİŞMANLIĞIM İSE TELEFONUMA SU GEÇİRMEZ BİR KILIF ALMAMAM
KİMBİLİR NE GÜZEL RESİMLER ÇEKERDİM.ÇOK KISKANDIM ÇOK İMRENDİM RESİM ÇEKENLERİ GÖRÜNCE


BOT KIYIYA YANAŞTI AMA BAZI ARKADAŞLAR HALA HIZINI ALAMAMIŞKİ KOVA İLE BİRBİRLERİNİ ISLATMAYA DEVAM EDİYORLAR.MÜTHİŞ BİR GÜNDÜ.BEN ÇOK KEYİF ALDIM OLURDA YOLUNUZ BİR GÜN MANAVGATA DÜŞERSE RAFTİNG YAPMADAN DÖNMEYİN SAKIN.BENDEN SÖYLEMESİ
BU GÜNLÜK YİNE BENDEN BU KADAR YARIN SİZE SAPADERE KANYONUNU TANITACAĞIM.
HAYIRLI AKŞAMLAAAAAAR

5 yorum:

  1. hah hah haaaa bravo valla.
    orda rafting yapmıştım.
    ıslatma tamam da yoğurdu bilmiyodum.
    :)
    sen tv de macera programı yapmalısın artık.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmez miyim.. Antalya'nın en güzel köşelerinden. Tarihi köprüler gerçekten de mimari harikasıdır.

    YanıtlaSil
  3. Canımmm geçmiş bayramın kutlu olsun bu sıralar fazla uğrayamıyorum yanına bloğuna telaşlarım çok bu sıralar,ama hep aklımdasın şimdi de acele gelip gidiyorum sonra detaylı okuyacağım sevgilerimle çok öpüyorum bir tanem

    YanıtlaSil
  4. Okurken ne uzun zaman oldu rafting yapmayalı dedim çok özendim :) çok su yutmuştum ahahah çok eğlenmiştim amaaaa
    Bol gezmeler olsun canım benim

    YanıtlaSil
  5. Harika bir tatil, süpersiniz, oralara gidersem bu resimler aklımda olacak:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu