14 Ağustos 2013 Çarşamba

BAYRAM ÖZEL (5)

                    AKSEKİ,ÜZÜMDERE KÖYÜ,FESTİVAL


TINAZTEPEDEN AYRILIRKEN AİLE DOSTLARIMIZIN BAYRAM İÇİN AKSEKİYE GELDİKLERİNİ HATIRLAYINCA Bİ TELEFON AÇIP SELAM VEREYİM DEDİM.İYİDE DEMİŞİM HEMEN ROTAYI KIR GEL DEDİLER.ÜZÜMDERE KÖYÜNDE FESTİVAL VARMIŞ.SEYYAH DURURMU VER ELİNİ ÜZÜMDERE KÖYÜ.SEVİMLİMİ SEVİMLİ UFAK BİR CAMİMİZ VAR.DERNEK BAŞKANIMIZ VE DAHİ EV SAHİBİMİZ REMZİ ALP BEY BU SENE CAMİYE GÜZEL BİR MİNARE YAPTIRMIŞ.AYARLASAK OLMAZ TAM OLARAK AÇILISIN ÜSTÜNE GELDİK.
GÜNÜN MANA VE EHEMMİYETİNİ BİLDİREN KONUŞMALAR VE DAHİ DUALARDAN SONRA BÜTÜN KÖY HALKINA BALIK VE SALATA ZİYAFETİ TABİ BİRDE ÜZÜM.


BURDA BALIK YEMEYE ACELE EDEN BİRİ DAHA VAR.BİLAL MERT.SONRA BİRDE ÖĞRENDİKKİ AKŞAMADA BİLAL MERTİN DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ VAR.ALLAHIM YOKSA BEN SENİN SEVGİLİ KULUNMUYUM NEYİM BİLEMEDİM :)


VE ÜZÜMDERE KÖYÜNÜN FESTİVAL KONVOYU .KONVOY OLURDA SEYYAH DURURMU DURMAZ TABİ.DADDİRİ DADDİRİ KORNALARA BASARAK KÖYÜN ALTINI ÜSTÜNE GETİRDİK.E ARTIK DOĞUM GÜNÜ PARTİSİNİ HAK ETTİK GALİBA


ŞİMDİ YİNE SESİNİZİ DUYAR GİBİYİM.KÖY YERİNDE BU KADAR MALZEMEYİ NEREDEN BULDUNUZ DİYE.BİZİM ÇILGIN ANNEMİZ HİÇ ÜŞENMEMİŞ İSTANBULDAN BÜTÜN HAZIRLIKLARINI YAPIP GELMİŞ.DAHA ÖNCEDENDE OĞLUNA YAPTIĞI DİŞ BUĞDAYI PARTİSİNİ SİZLERLE PAYLAŞMIŞTIM.


                                                MARİFETLİ ANNEMİZ VE TEYZEMİZ.


YOK YOK HER ŞEY MÜKEMMEL .HEMEN TOPARLANMAMIZ LAZIM ÇÜNKİ AKŞAMA KÖY MEYDANINDA ŞENLİK VAR.E BİZDE KUSUR KALMAYALIM.YANİ SIRF SİZLERE BİLGİ VEREYİM DİYE YOKSA GİDERMİYİM HİÇ.AMANIN Bİ GİTTİMKİ YAŞLISINDAN GENCİNE KENDİNİ MEYDANA ATMIŞ ELLERİNDE KAŞIKLAR Bİ AHENKLİ OYNUYORLAR ŞAŞTIM KALDIM.


GÜNÜN SONUNA DOĞRU AÇIK ARTTIRMA YAPILDI CAMİNİN BİR İKİ EKSİĞİ DAHA VARMIŞ AMA BU BİLDİĞİMİ AÇIK ARTTIRMA GİBİ DEĞİL.BEŞ,ON ,ELLİ,YİRMİ,HER KEZ GÖNLÜNDEN NE KOPARSA VERİYOR BELİRLENEN DAKİKANIN SONUNDA EN SON PARA VERENE HEDİYE KALIYOR.HEDİYE NE Mİ
RESİMDE GÖRDÜĞÜNÜZ BALIK.İHALE BU AKŞAM BU GÜZEL GENÇ KIZA KALDI.TAŞIMAKDA BİLE ZORLUK ÇEKİYOR.VELHASILI KELAM BİR GÜZEL GÜNÜDE BÖYLECE BİTİRMİŞ OLDUK.
BİZDE GELDİK BİRAZLIĞINA KALDIK BİR GECELİĞİNE MİSALİ O GECE ÜZÜMDERE KÖYÜNDE KONAKLADIK.AÇIK HAVA BOL GIDA.SIFIR İNTERNET SIFIR TELEVİZYON,SIFIR TELEFON.TAM BİR DETOKS ANLAYACAĞINIZ.ZORAKİDE OLSA :)
ŞİMDİLİK ARA VERİYORUM KÖPRÜLÜ KANYONDA BULUŞMAK ÜZERE.

4 yorum:

  1. çok hoş hepsi ya. ne sevimli anlatmışsın.
    üzümdere akseki.
    amma yolculuk yaptın sen ya.
    ankaradan aşağıya.
    balık olayı ne güzelmiş.
    fotolar çok hoş.
    :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ablam anlatmıştın birde burda görmek harika aksekimiz harika bir yer:)))

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel anlatıyorsunuz, Seyyah tarzı bir tatil:)
    ben de zoraki detoks gibi bişey, telefondan ancak bu kadar idare ediyorum, sevgiler, mutlu gezmeler:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu