13 Ağustos 2013 Salı

BAYRAM ÖZEL (4)

                                  TINAZTEPE MAĞARASI VE ATV İLE SAFARİ KEYFİ


konya - seydişehir'de 1580 metre uzunluğuyla ülkemizin en büyük mağaralarından. bugünkü hâline gelmesi tam 230 milyon yıl sürmüş. mağara iki yıl önce turizme açılmış. 


ANKARA'DAN ALANYA'YA DOĞRU YOLA ÇIKTIK.BAYRAMIN ÜÇÜNCÜ GÜNÜ HER ZAMANKİ GİBİ SABAHIN KÖRÜNDE YOLA ÇIKACAĞIM ZAMAN UYKU TUTMUYOR BENİ NE YAPAYIM.NERDE DURALIM NERDE DURALIM DERKEN BAKTIM TINAZTEPE DİNLENME TESİSLERİ REKLAM AFİŞLERİ VAR VE BİRDE MAĞARADAN BAHS EDİLİYOR
HER NE KADAR ÇOCUKLAR BENİM KADAR HEVESLİ OLMASALARDA İKNA ETTİM.
ASLINA BAKARSANIZ KENDİ ÇEKTİĞİM RESİMLERİ KOYMAK İSTERDİM AMA BİLETİMİ ALMAMA RAĞMEN MAĞARANIN GİRİŞİNE TIRMANMAYI GÖZÜM YEMEDİ.

 BENDE BU GÜZEL BAHÇEDE ONLARI BEKLEDİM.ÇOCUKLARINDA GİTMESİ İLE GELMELERİ BİR OLDU.ÇÜNKİ GİDERKEN GÖZLERİ ATV LERE TAKILMIŞTI.


YAPALIMMI HADİ YAPALIM.BEN NERDEN BİLEYİM DERE TEPE DÜZ GİDİP ÇİFT ŞERİTLİ YOLLARDAN KARŞIYA GEÇECEĞİMİ.DAHA ÖNCE MISIRDA YAPMIŞTIM AMA O ÇÖLDE DÜMDÜZ YOLDAYDI.


TABİ YİĞİTLİĞİME LEKE SÜRMEDİM.TIRSDIM AMA TIRSMAMIŞ GİBİ YAPIP DÜŞDÜM YOLLARA.TABİ BİLDİĞİM NE KADAR YOL DUASI VARSA OKUYARAK.2 TUR ATIP DÖNECEĞİZ ZANNEDİYORUM.BİRAZ SONRA ÇİFT ŞERİTLİ YOLDAN KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEDİKMİ.AMAN ALLAHIM.


AKLIMA İBRAHİM TATLISESİN "ALLAHIM NEYDİ GÜNAHIM" VE "BEN NERDE YANLIŞ YAPTIM "DİZELERİ GELDİ.NEYSE BİR SAATLİK YOL BOYUNCA OKUDUĞUM DUALAR SAYESİNDE HER HALDE RABBİME YAKINLAŞMIŞIMDIR.SUSUZ ŞAHAP YAYLASINA KADAR ÇIKTIK.ORADA SUSUZLUĞUMUZU GİDERİP TEKRAR YOLLARA DÜŞDÜK.BİR SAATTEN FAZLA SÜRDÜ.TADI DAMAĞIMDA KALDI VALLAHİ


BİR DAHA YAPARMISINIZ DERSENİZ EVET BİR DAHA YAPARIM.ACAİP KEYİF ALDIM.TABİRİ CAİZSE ZEVKTEN 4 KÖŞE OLDUM.:)
NERDE HAREKET ORADA BEREKET MİSALİ.VER ELİNİ ALANYA DİYEREK TEKRAR DÜŞTÜK YOLLARA.
YARIN AKSEKİ,ÜZÜMDERE FESTİVALİ,VE KÖPRÜLÜ KANYONDA RAFTİNG HABERLERİMLE SİZLERLE OLACAĞIM.
ŞİMDİLİK HAYIRLI AKŞAMLAR






5 yorum:

  1. Akseki dedin seyyah memleketime gitmişsin yarın sendeyim yine:)
    hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  2. Seyyahım
    süper bir yazı dizisi oluyor.
    Vallahi bende yerinde olsam yapardım. Bayılırım böyle heyecanlara :))))))
    Merakla bekliyorum yazılarını,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Keyfin daim olsun canım.
    Hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  4. Sizi takip etmekte zorlanıyorum:)Biz Konya'da uzun yıllar görev yaptık, dolayısıyla Tınaztepe mağarasını gezmişliğim var. Harika bir yer, keşke girseydiniz. İnsan başka bir aleme gidermiş gibi oluyor. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. kahkaha attım ha.
    atv.
    o mağarayı da duymadım tabii.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu