12 Ağustos 2013 Pazartesi

BAYRAM ÖZEL (3)

AREFE VE BAYRAM


AREFE GÜNÜ AKŞAM ÜSTÜ ANKARAYA ULAŞTIK BAKTIMKİ HEM ANNEM HEM BABAM MUTFAKDA BABAM TATLIYI YAPMIŞ.YİNE KENDİ USULLERİNE GÖRE BU SEFERDE ALTINA PEKMEZ SÜRMÜŞ TEPSİNİN İÇİNE TARÇIN KOYMUŞ.TELAŞEDEN VAKİT BULUP TARİFİ ALAMADIM.HER GELEN MİSAFİRE TEL KADAYIFI BEN YAPTIM BEĞENDİNİZMİ DİYE SORMAYIDA İHMAL ETMEDİ TABİ


VE KURU KÖFTELER.BÖREKLER HAZIRLANMIŞ ,HEPSİ BAYRAM İÇİN BU TELAŞENİN.KURU KÖFTENİNDE BABAMCA SIRLARI VARMIŞ VAR OLMNASINA YA DEDİM YA BU SEFER PÜF NOKTALARI ALAMADIM BİR TÜRLÜ :)


 NİHAYET BEKLENEN SAAT GELDİ BABAM HAZIRLANDI SABAH NAMAZINA GİTMEK İÇİN ARDINDANDA BAYRAM NAMAZI TABİ.YİNE HER ZAMANKİ GİBİ GRAND TUVALET.KOKULAR SÜRÜLMÜŞ SÜNNET ÜZERE AĞZINA BİR ÇATALDA TATLI ALIP YOLA KOYULDU.


BEN DÖRT GÖZLE BABAMIN CAMİDEN GELMESİNİ BEKLERKEN BİR BAKTIM İBRAHİM ABİ GELİYOR.BİZİM APARTMANIN EMEKTARI.BEN BİLDİM BİLELİ VAR.ELİNDEDE BİR BUKET ÇİÇEK.HAYIRDIR ABİ BU ÇİÇEKLER KİME DEDİM.NE DESE BEĞENİRSİNİZ GÜLSEN ABLAYA YANİ ANNEME.
HANIMI RAMAZANI ŞERİFDE KÖYDEYMİŞ ANACIĞIMDA HEM İFTARDA HEM SAHURDA KARINCA KARARINCA NE PİŞİRDİYSE GÖNDERMİŞ.O DA KENDİNCE TEŞEKKÜR ETMEK İSTEMİŞ.


BİRAZ SONRA BABAM VE OĞULCUĞUM GÖZÜKTÜ.BABACIĞIM HER ZAMANKİ GİBİ UÇAN BALONLARINI VE İKİ DEMET ÇİÇEĞİNİ ALMIŞ.BAYILIYORUM BABAMIN BU HUYUNA.İNŞALLAH TÜM BEYLERE GÜZEL BİR ÖRNEK OLUR.


 EVET ÇOCUKLARIM DEDELERİYLE RESİM ÇEKİLDİLER SIRA GELDİ EL ÖPMEYE


BAŞI ANNEM ÇEKTİ BİZDE HEMEN ARKASINA SIRALANDIK.BABADAN BAYRAM HARÇLIĞI ALMAKDA AYRI BİR KEYİF DOĞRUSU.TAVSİYE EDERİM.


BALONLAR BALKONA ASILDI.BAYRAM OLDUĞU BELLİ OLACAK.ÇİÇEKLER DE HANIMCIĞINA VERİLDİ.TABİ AKŞAMA DOĞRU GÜLDEHAN BALONLARI BİR BİR YÜRÜTÜP HELYUM GAZINI İÇİNE ÇEKEREK BİZE ŞOV YAPMAYIDA İHMAL ETMEDİ.


KAHVALTI SOFRASI HAZIRLANDI.BİRAZDAN YENGEMLER YİĞENLERİM HEPSİ GELECEKLER.İKİ EKSİĞİMİZ VAR BİRİ LİBYADAKİ NAZIM ABİM BİRİ RUSYADAKİ MUSTAFA ABİM.BİR YANIMIZ BURUK.HER ŞEYE RAĞMEN GÜZEL BİR BAYRAM GEÇİRDİK.RABBİM AĞZIMIZIN TADINI BOZMASIN İNŞALLAH
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER BEN KAÇTIM ARTIK SABAH 6DA DENİZE GİDECEĞİM.HOŞÇAKALIN

26 yorum:

  1. Çok güzell helede o balonlar ve çiçeklere bayıldım canım iyi tatiller öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın güzel kuğum bende seni
      Allaha emanet ol

      Sil
  2. Çok duygulandım okurken. Ailece nice mutlu bayramlar yaşarsınız inşallah.
    Babam da giyimine kuşamına çok özen gösterir, bayram namazına benzer görüntülerle giderdi. Allah sizin babanıza uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM AMİN DİYORUM GÜZEL DUALARINA
      BABA İNSANIN ARKASINDAKİ DAĞ MİSALİ
      RABBİM CENNETİNDE KAVUŞTURSUN İNŞALLAH SİZİ
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  3. :)) Çok güzel yaa.Rabbim mutluluğunuzu artırsın.

    YanıtlaSil
  4. Seyyahım
    ne güzel insanın anne ve babasıyla bayram kutlaması. İmrendim ....
    Ailenle beraber geçireceğin nice güzel bayramlar dilerim canım, Allah sağlığınıza sağlık, keyfinize keyif katsın, nazarlardan korusun sizleri
    sevgilerimel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLI GÜLÜM AMİN DİYORUM BU GÜZEL DUANA
      KENDİNE İYİ BAK Bİ TANEM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Maşallah...ne güzel bir bayram geçirmişsiniz..Allah tekrarını nasip etsin...:)
    püf noktalarını da alaydın iyiydi :))
    Rahmetli babamı hatırladım babanı anlatırken...
    teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZİ ÜZMEK İSTEMEDİM AMA
      BENDE BABAMA HEM ÇOK YAKIN HEM ÇOK UZAĞIM
      PÜF NOKTALARINI ALACAĞIM MERAK ETMEYİN SİZ
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  6. Masallah diyeyim agzinizin tadi hic bozulmasin.
    Banda beklerim ablam:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşem Allah razı olsun.İnşallah diyeyim .arzu ediyorum gelmeyi

      Sil
  7. bayram şekerimi almak için geleceğim merak etme :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir tablo.. Allah babacığınızı, anacığınızı başınızdan eksik etmesin... her ikisinin de ellerinden öpüyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım güzel duLARINA AMİN DİYORUM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  9. Ablacım ne güzel kareler bunlar, ah eski bayramlar dedikleri böyle olsa gerek :)
    MaşAllah BerakAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE ZELİHAM
      BİZDE UCUNDAN KIYISINDAN UNUTTURMAMAYA ÇALIŞIYORUZ
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  10. ALLAH HERDAİM BÖYLE MUTLU HE SEVDİKLERİNLE BERABER EYLESİN SENİ CANIM HARİKASINIZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN ARKADAŞIM
      GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. çok güzel allah bozmasın bu ale huzurunu ve mutluluğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN ALLAH RAZI OLSUN
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  12. güzel bir bayram olmuş
    Rabbim eksiklerinizi de tamamlayıp yenisine erdirsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMŞN İNŞALLAH CANIM
      CÜMLEMİZİ
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  13. Babanızın ve annenizin ellerinden öpüyorum, ne güzel insanlar maaşallah. Allah hayırlı uzun ömür versin...İnsanın anne ve babasının var olması büyük bir zenginlik. Biz de Ankara'dayız, yazınızı okuyunca keşke dedim gidip ellerini öpsek, yaşlıları sevindirmek sevaptır malum:))

    YanıtlaSil
  14. kahvalti sofrasina bayildim hersey cok guzel kuru kofte tarifini istiyorum

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu