11 Ağustos 2013 Pazar

BAYRAM ÖZEL (1.BÖLÜM)


                                                           ARMUTLU


ARMUTLU YOLUNDA EN SEVDİĞİM ŞEY YOLDAKİ MEYVE SEBZE TEZGAHLARI.İNSAN DURMADAN ,DURUNCADA ALMADAN GEÇEMİYOR.MEYVE SEBZELERİN EN TAZESİ VE EN ORGANİĞİ


ÇOCUKLARLA GECEN KEYİFLİ BİR YOLCULUKTAN SONRA ARMUTLUYA VARDIK.BİR KAÇ YIL ÖNCE BİR KAÇ ARKADAŞIMIZ BURDAKİ ARSAYI ALIP ÜZERİNE HARİKA BİR SİTE YAPTILAR.HAVUZU, MAÇ SAHASI, TENİS KORTU ,NE ARASANIZ VAR.TEK OLMAYAN ŞEY İNTERNET :)
SİTEDE OTURANLARIN NEREDEYSE TAMAMI ARKADAŞLAR HAL BÖYLE OLUNCA HER ŞEY DE ÇOK KEYİFLİ.KEYİFLİ OLAN BİR ŞEY DAHA VARKİ ODA GECE HAVUZA GİRMEK


ÇOK SEVDİĞİMİZ AİLE DOSTUMUZ BİZİ DAVET EDİNCE BİZDE HEM DAVETE İCABET EDELİM HEMDE BİRAZ DİNLENELİM DİYE BU TEKLİFİ KAÇIRMADIK.ÇOCUKLAR NASIL OLSA İNTERNET VE TELEVİZYON VARDIR,ORUÇ TUTTUĞUMUZ İÇİN GÜNDÜZ DENİZE GİREMESEKDE CANIMIZ SIKILMAZ DİYE DÜŞÜNMÜŞLERDİ AMA HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADILAR.NE YALAN SÖYLİYEYİM BENDE. BİR SÜRÜ BİRİKMİŞ HABERLERİM VARDI
HER GÜN BİRİNİ HAZIRLARIM DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM



HER NEYSE HAYAL KIRIKLIĞIMIZIÇABUK ATLATIP DURUMA ADAPTE OLDUK.LAF ARAMIZDA BEN TELEFONUMDAKİ İNTERNETİ 4GB ÇIKARTTIM AMA NAFİLE
SONDAN BİR ÖNCEKİ İFTARIMIZ YİNE SEVDİĞİMİZ BİR ARKADAŞIMIZIN DAVET ETMESİYLE BU GÜZEL MANZARAYA KARŞI BAHÇEDE OLDU.VE TABİ KILINAN SON TERAVİ


SABAH NAMAZINDA VER ELİNİ ANKARA YOLLARI BURSA ÜZERİNDEN GİTME KARARI ALDIK.ESKİŞEHİRE YAKLAŞINCA AKLIMA SÜREYYA PASTASI GELDİ ASLINA BAKARSANIZ ADI SÜREYYA DEĞİL PETİFÖR AMA NEDENSE BEN ONA GENÇLİĞİMDEN BERİ SÜREYYA DERİM.


PASTANE BENDEN ESKİ AMA ESKİMEYEN TEK ŞEY VAR ODA PETİFÖRÜN LEZZETİ.BİR GRAM DEĞİŞİKLİK OLMAMIŞ TADINDA ŞAHANE BİR LEZZET.TABİ YARIM SAAT ARADIK YERİNİ BULMAK İÇİN.SONRA PASTAHANENİN SAHİBİNDEN ÖĞRENDİĞİME GÖRE BURAYI ESKİŞEHİR LİLERDEN ZİYADE BİZİM GİBİ İSTANBULLULAR ,ANKARALILAR,İZMİRLİLER BİLİRLERMİŞ.HATTA HATTA CANIMIZ PETİFÜR ÇEKİNCE ARTIK ESKİŞEHİRE KADAR GİTMEMİZE GEREK YOKMUŞ.İNTERNET ÜZERİNDE SİPARİŞ VERİLEBİLİYORMUŞ.BEN NERDEN BİLEYİM BİLSEYDİM ESKİŞEHİRE GİTMEZ YOLDADA RADARA YAKALANMAZDIM.
NE YAPALIM OLCAKLA ÖLCEĞE ÇARE BULUNMAZMIŞ.YADA ÇIKACAK PARA CEPTE DURMAZMI DESEM HANGİSİNİ DESEM BİLEMEDİM.
EVEEEET SAAT OLDU 6.25 VE KARŞIMDA PIRIL PIRIL ALANYA'NIN DENİZİ BENİ BEKLİYOR.ARA VERME ZAMANI.
HADİ BAKALIM HAYIRLI SABAHLAR

6 yorum:

  1. Oooohhhhhh Sefan olsun Seyyahim,
    gerçi ben fotoğrafları görüyorum ama yazılarını bekliyoruz , sevgiler, iyi tatiller canım

    YanıtlaSil
  2. ne güzeeeeeel.
    armutlu haa.
    çok güzel sabunları var ya.
    almışsındır.
    ihlas tatil köyü var.
    orayı biliyom.
    net iyi olmuş ki ya.
    bikaç gün netsiz olmak ne güzel mutluluk ki bence.
    süreyya bilmiyodum ama artık unutmam.
    petiför ha.
    bayılırım.
    bonbon gibi demek ki.
    yapıyorum ben de.
    ama petiförü hemen bulucam.
    oraya da gidicem.
    radara yakalanmak mı.
    allam ya. bi yavaş olsana.
    :)
    oh oh ankarada ne güzel geçer günlerin diyodum ama sen yine alanyaya gitmişsin.
    :)
    gece havuz bilirim nefis olur.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar ziyaretine gelemiyorum ama
      aklımdasın
      fırsat buldukça uğrayacağım yolda zor oluyor
      okuyorum ama yorum yazmak telefondan sıkıntılı
      teşekkürler ziyaretin için

      Sil
  3. Hızına yetişmek mümkün değil. Armutlu, Ankara, Eskişehir, Bursa ben yazarken yoruldum. :)) Galiba Ankara orada yanlış yazılmış. Alanya olacaktı. Bayramı hak ettiniz sonuna kadar. İyi gezmeler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok yanlış değil
      önce Armutlu,sonra Ankara sonra Akseki sonrada Alanya
      e biraz seyyahlık yapayım artık
      teşekkürler yorumunuza iyi günler

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu