1 Temmuz 2013 Pazartesi

YENİ KİTAP ,YENİ AYRAÇ




BU GÜN OĞLUMUN İSRARLARI ÜZERİNE Bİ DAN BROWN KİTABINA BAŞLADIM.ŞİMDİDEN SÜRÜKLEYİCİ,ELİMDE BU AY ELİMDE ÜÇ BAŞLI KİTABIM VAR,
HEPSİNİN OKUMA SAATLERİ AYRI TABİ.MALUM ŞABAN AYINDA OLDUĞUMUZ İÇİN DİĞER KİTAPLARIMA DAHA ÇOK AĞIRLIK VERİYORUM.RAMAZANA HAZIRLIK



BU AKŞAMDA BAŞKA BİR KİTAP AYRACI YAPTIM.BU DÜNKİNDEN DAHA KOLAY OLDU.BEN BUNUDA ÇOK SEVDİM.SİZE SÖYLEMEYİ UNUTTUM BEN BU SENE AYRAÇ KOLLEKSİYONU YAPMAYA BAŞLADIM.HER GİTTİĞİM YERDEN DEĞİŞİK ÖZEL AYRAÇLAR ALIYORUM AMA BU GİDİŞLE YAPTIĞIM AYRAÇLAR EN ÖZELLERİ OLACAK,DURUM ONU GÖSTERİYOR.
BİRAZ ÖNCEDE YENİ BİR TANE BAŞLADIM.BU ÇEREZLİK ELİŞLERİ İYİ GELDİ BANA BAŞLA BİTİR TAM BENLİK.HIZLI.


GÜZEL BİR SÖZLE POSTUMU BİTİRİYORUM.HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR

13 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun canım , çok sevgiler
    ayraça bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL GÜLÜM ALLAH RAZI OLSUN
      KOCAMAN ÖPÜLDÜN

      Sil
  2. Ben daha başlayamadım kitap okumaya,tembelliğim diz boyunu geçti omuz boyunda :)
    Ayıraç da pek ciciymiş,güle güle kullan ablacım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE UZUN ZAMANDIR OKUYAMIYORDUM AMA YİNE HIZLI BİR GİRİŞ YAPTIM ÇOK ŞÜKÜR
      SANADA YAPACAĞIM Bİ TANEM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ayraç:)Kitabı da çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      VALLA KİTAP ÇOK SÜRÜKLAEYİCİ DÜN Bİ BAŞLADIM BIRAKAMIYORUM ELİMDEN
      ÇOK KEYİF ALDIM İKİ GÜNE BİTER HER HALDE

      Sil
  4. blog tasarımı harıka olmus gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  5. Ayracın çok şık güle güle kullannn. Seyyahım iyi okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL VUSLATIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu