14 Temmuz 2013 Pazar

UZUN BİR ARADAN SONRA GELEN MİM

SAĞOLSUN  BİRİCİT BENİ MİMLEMİŞ.DOĞRUSUNU İSTERSENİZ ÖZLEMİŞİM MİMLENMEYİ
E OZAMAN HIZLICA BAŞLAYALIM BAKALIM

BEN KİMİM?

BEN 3 ÇOCUK ANNESİ HAYATI DELİDOLU YAŞAYAN 43 YAŞINDA RUHU 15 KENDİ 45 YAŞINDA BİR EV HANIMIYIM

BLOĞUMUN ADI NERDEN GELİYOR?

OLDUM OLASI GEZMEYİ ÇOK SEVERİM HATTA BEN EVLİYA ÇELEBİNİN TORUNUYUM GALİBA DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMANLARDA OLDU.YURT İÇİ YURT DIŞI BİR ÇOK BELDEYİ GEZDİM ONUN İÇİNDE SEYYAH LA ÖZLEŞTİRDİM KENDİMİ.GÜL ZATEN İSMİM AYRICA GÜLLERİ ÇOK SEVERİM


E Kart Gönder

BLOG AÇMAYA NASIL KARAR VERDİN?

DAHA ÖNCE BAŞARISIZ BİR BLOG AÇMA GİRİŞİMİM OLDU.ADINI DÜNYA NAKIŞLARI KOYMUŞTUM.GEZGİNLİĞİMDEN ZİYADE NAKIŞ BİLGİLERİMİ PAYLAŞMAK İSTEMİŞTİM AMA BANA BU KONUDA YARDIMCI OLACAK BİRİNİ BULAMAYINCA AÇILDIĞU GİBİ KALDI.
DAHA SONRA SEVGİLİ ZELİHAM UMUT SEPETİ KUMLUCADA BİR KAÇ GÜN BERABER GEÇİRİP BENDEKİ POTANSİYELİ GÖRÜNCE MUHAKKAK BLOG AÇMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ SÖYLEMEKLEDE KALMADI HEMEN AÇTIK BLOGUMU
BU KONUDA KENDİSİNE MİNNETTARIM.SİZİN GİBİ GÜZEL ARKADAŞLARIM OLDU

KİŞİLİĞİM

HIIM BU 100 PUANLIK BİR SORU ASLINDA BEN TİPİK BİR YENGEÇ BURCUYUM AĞLAKIM YANİ BUNUN YANISIRA DİĞER AKTİF YANLARIMI GALİBA YÜKSELENİM KOÇTAN ALMIŞIM.HAKSIZLIĞA ASLA GELEMEM VELEVKİ BANA YAPILMAMIŞ OLSUN.BİRDE FENA HALDE SES TAKINTIM VAR YANIMDA SAKIZ,ÇEKİRDEK ÇİTLETTİRMEM.KALEMLE OYNATMAM VS VS
AYRICA FAZLACA LÜZÜMSUZCA FEDAKARIMDIR.ARTIK BU KADARININ FAZLA OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM  ÇÜNKİ YAŞIM İLERLEDİ YETİŞEMİYORUM

HOŞLANDIKLARIM


GEZMEK


PATCHWORK



HARDENGER(VE HER TÜRLÜ NAKIŞ)


KİTAP KİTAP


HOŞLANMADIKLARIM

ÇOK  BİLİNDİK Bİ CEVAP OLACAK AMA İKİ YÜZLÜ İNSANLARDAN VE YALANDAN HOŞLANMAM.BİRDE AĞIR İNSANLARDAN HOŞLANMAM.
İNSANIN İÇİ DIŞI ÖZÜ SÖZÜ BİR OLMALI

EN COK SEVDİĞİM MAKYAJ MALZEMEM

ARTIK YOK.KULLANMIYORUM.AMA KALEM ÇEKMEYİ SEVERDİM GENÇKENKENE :)

ÇANTAMDA OLMASSA OLMAZIM

TABİKİ ÖNCELİKLİ CEP TELEFONUM,SONRA CÜZDAN,NOT DEFTERİ,KALEM,KİTAP,MENDİL

EN SON OKUDUĞUN KİTAP

BU AY 4KİTAP OKUDUM BİRİ DAN BROWN  CEHENNEM,DOSTLUK EKMEĞİ,GÖKKUŞAĞINI YAKALAMAK,ŞU AN ELİMDE KARINCA HUZURA VARINCA VAR DURSUN GÜRLEĞE AİT.

EVET BİR MİMİN DAHA SONUNA GELDİM.GELELİM ŞİMDİ DANANIN KUYRUĞUNUN KOPTUĞU YERE.SEYYAH KİMLERİ MİMLEDİ

GEZGİNAY,UMUTSEPETİ,DERYAYLA LEZZETLER,VİŞNAP,SİYAH KUĞU,REYHAN KOKULU MUTFAĞIM,MEHTAP,ŞİRİN TARİFLER,PEMBE KEKİK,NAZLIGÜLLE MUTFAK SOHBETLERİ,KARDELEN SEZGİN,DEĞMESİN YAĞLI BOYA,ALLAH NE VERDİYSE,HER ŞEYDEN BİR TUTAM VE PORTAKAL AĞACI,GİSİ

AY BENDE MİMLENMEK İSTİYORUM BENİ NEDEN MİMLEMEDİNİZ DİYENLER VARSA ÜZÜLMASİNLER ONLARIDA MİMLEDİM.HADİ BEN KAÇTIM.KOMŞUYA SAHURA DAVETLİYİZ.SİZEDE HAYIRLI SAHURLAR

22 yorum:

  1. Hatırlanmak çok güzel.Çok teşekkür ederim Seyyahçım ama bu mimi ben yaptım.Başka mimlere artık kısmet:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖRMEMİŞİM CANIM KUSURUMA BAKMA ARTIK SEN
      BAZEN KAÇIRABİLİYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. ne güzel, içten bir mim olmuş.. darısı bana:)
    Allah kabul etsin, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDRİM
      esincim sende yaparsan memnun olurum
      hayırlı günler

      Sil
  3. Abooov mim geldi :) ilk firsatta imsallah ablam,resimlerine bayildim benim icin de gez aaah nasil gezmeyi isterim bol bol :) belki bir gun degil mi :) mailini kontrol eet :) operim hayirli iftarlar,sahurlar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Ablam unutmadan sorayim dostluk ekmegi nasil bi kitap postunu yaparsan sevinirim,rafimda bekler kendisi :)

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli bir mimmiş kendileri :)
    İyi ki açmışız sana blogu, yoksa o kadar insan mahrum kalacaktı enerjinden:)
    Müsait bir vakitte ben de yanıtlamaya çalışırım inşAllah.
    Hayırlı haftalar olsun Seyyahım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SAĞOLASIN SENİN SAYENDE
      DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM MİMİNİ

      Sil
  6. Çok güzel bir mim olmuş sorularda cevaplarda öyle. Gezmeyi sevdiğini seyyah Gül olmandan dolayı tahmin ediyordum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM PEMBEM
      SENİNDE MİMİNİ MERAKLA BEKLİYORUM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil

  7. HIIM BU 100 PUANLIK BİR SORU ASLINDA BEN TİPİK BİR YENGEÇ BURCUYUM AĞLAKIM YANİ BUNUN YANISIRA DİĞER AKTİF YANLARIMI GALİBA YÜKSELENİM KOÇTAN ALMIŞIM.HAKSIZLIĞA ASLA GELEMEM VELEVKİ BANA YAPILMAMIŞ OLSUN.BİRDE FENA HALDE SES TAKINTIM VAR YANIMDA SAKIZ,ÇEKİRDEK ÇİTLETTİRMEM.KALEMLE OYNATMAM VS VS
    AYRICA FAZLACA LÜZÜMSUZCA FEDAKARIMDIR.
    imzamı atarım buraya yaaa biz bu kadar benziyormuyuz:))) tamam çok sevdim bu mimi:)) ilk yazıda yapıyorum şimdi iş zamanı oruçlu aç bir kuğu var karşında ve işe gidecek kocamannn öper:)))

    YanıtlaSil
  8. Mim de bir moda oluyor sonra uzun süre kayboluyor. :)) Güzel cevaplar vermişsin. Acaba beni mimledin mi diye korkuyla baktım. :)) Çünkü mim mantığını hala anlamış değilim. Hayırlı ramazanlar tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSANIZ AKLIMDAN GEÇTİNİZ
      AMA SİZİN BU TARZ ŞEYLERDEN PEK HOŞLANMADIĞINIZI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN MİMLEMEDİM
      DEDİĞİNİZDEDE HAKLISINIZ ZAMAN ZAMAN GERİ GELİYOR
      ASLINA BAKARSANIZ MANTIĞI YOK
      HER HALDE ARKADAŞLAR BİRBİRLERİNİ DAHA İYİ TANIMAK İÇİN BU YOLA GİDİYORLAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM

      Sil
  9. YAP GÜLÜM YAP
    YENGEÇLERİN HALİ BU İŞDE
    AT İMZANIDA EN KISA ZAMANDA BENDE SANA YAZAYIM
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bir mim olmuş. bende gürültüden hiç hoşlanmam.

    YanıtlaSil
  11. sırıtık sırıtık okuduum.
    :)

    YanıtlaSil
  12. canım eline ve yureğıne sağlık cok guzel yazmıssın, gülleri oldum olası cok sevmişimdir neden bilmem:)
    hobilerin cok guzel gercektende marifet isteyen seyler ben hic bilmiyorum malesef:(
    gül kokulu sevgiler :) tesekkur ederim yanıtladığın için

    YanıtlaSil
  13. Canım mimi mi almaya geldim alıyorum ve uydun zamanda yapıyorum çok teşekkürler hayırlı oruçlar olsun

    YanıtlaSil
  14. Tanıştığımıza çok sevindim,hayırlı sahurlar:)

    YanıtlaSil
  15. canımmm mim'imi almaya geldim aldım ve gittim en kısa zamanda cevaplayacağım senin cevaplarına bayıldım ne kadar içten güzel olmuş yanıtların canımmm sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. Ablam ilk fırsatta cevaplayacağım hepsini. önümüzdeki iki gün inanılmaz yorucu bir program beni bekliyor ama böyle gezmeli programlar bize bir şey yapmaz demi:))

    YanıtlaSil
  17. http://visnap.blogspot.com/2013/07/seyyah-gulumun-mimi.html.MİM'im hazırdır şekerim tekrardan çok teşekkürler ediyorum sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu