24 Temmuz 2013 Çarşamba

SEYYAH'TAN ORTAYA KARIŞIK

SAHURLAR,İFTARLAR,YENİ GELEN KİTAPLAR

MUBAREK RAMAZAN BİR GELDİ PİR GELDİ.BİR BEREKET BİR RAHMET.YA İFTARDAYIZ YA SAHURDA.ARTIK ALIŞTIK HİÇ BİR ÖĞÜNÜ YALNIZ BAŞINA GEÇİRMEK İSTEMİYORUZ.ADETA BAYRAM HAAVASI YAŞIYORUZ.
YUKARIDAKİ KİTAPLARI KOMŞUMDAN EMAANET ALDIM.ONUNDA BENİM GİBİ KİTAP OKUMAYI SEVEN KIZI VAR ŞEYMA'MIZ.APARTMANIMIZIN NEŞESİMİ DESEM STAND  UP cısımı DESEM NE DESEM BİLMİYORUM
ŞUNU BİLİYORUM SAKARYADA ÜNİVERSİTEDE OKUYOR VE BİZ ONU ÇOK ÖZLÜYORUZ.İŞDE ŞEYMA İLE ARA SIRA KİTAP DEĞİŞ TOKUŞU YAPIYORUZ.MALUM KİTAPLAR PAHALI KORSAN DA SEVMİYORUZ ARADAKİ AÇIĞI BÖYLE KAPATIYORUZ BİZDE
GELELİM DÜN AKŞAM YAŞADIKLARIMA UNUTKANLIK BAŞA BELA ARKADAŞLAR VE BEN BU KONUDA GALİBA guinness rekorlar KİTABINA GİRECEĞİM.DÜN AKŞAM İFTARAA DAVETLİYİZ.BÜTÜN GÜN ŞİDDETLİ BİR BAŞ AĞRISI İLE MÜCADEL ETTİKDEN SONRA OĞLUM SAAT 6DA STAJDAN GELDİ.BİZLE GELECEKMİSİN OĞLUM? YOK ANNE
PEKİ NE YİYECEKSİN EVDE ?ANNE İFTARA ARKADAŞLARIMI ÇAĞIRDIM YAAAA
DEMESİYLE YATAK DAN KENDİMİ YERDE BULMAM ARASINDA ÇOK AZ BİR ZAMAN GEÇTİ.MUTFAĞA GİTTİM ÖNCE BAŞI KESİLMİŞ TAVUK GİBİ KENDİMİ BİR ORAAYA BİR BURAYA ATTIM.SONRA DEDİM NE OLUYORSUN SENGÜL KENDİNE GEL SAKİN OL
İŞDE BU TELAŞELİ GÜNÜN SONUNDA ORTAYA ÇIKAN MENÜYÜ AÇIKLIYORUM

1-DOMATES ÇORBASI
2-TAS KEBABI
3-HAVUÇLU PİLAV
4-PAÇANGA BÖREĞİ
5-KABAK VE HAVUÇ SALATASI
6-MEKSİKA FASULYELİ SALATA

SAAT 8DE MUTFAKDAN ÇIKDIM AMA HEER YERİMDEN TER FIŞKIRIYORDU ADETA.ARABAYA BİNDİĞİMDE EPEY KENDİME GELEMEDİM.BİR SEYYAH GÜNÜDE BÖYLECE KOŞTURMACA İÇİNDE GEÇTİ.SİZ SİZ OLUN BENİM GİBİ UNUTKAN OLMAYIN
HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER

20 yorum:

  1. siz bosverin seyyahligi yemek iskeri size daga cok yakisiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM BENDE ZAMAN ZAMAN DÜŞÜNMÜYOR DEĞİLİM
      SADECE YEMEK BLOGUMU OLAYIM DİYE
      SAĞOLUN YORUMUNUZ İÇİN

      Sil
  2. çok güzel kitaplar... iyi okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER EMİNECİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. o unutkanlık bende de çok var seyyahım:)
    Vallahi canım aceleyle bu kadar çeşit çıkarttığına göre acele etmesen neler olacaktı ? kimbilir,
    ellerine sağlık olsun, Allah şifa versin, Bende 3-4 gündür baş ağrısı çekiyorum felaket :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIGÜLÜM ÇOK MUZDARİBİM UNUTKANLIKTAN
      UNUTMAKTAN KORKTUKÇADA DAHA ÇOK UNUTUR OLDUM
      SAĞOL GÜZEL YORUMUN İÇİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. kitaplar pahalı olunca böyle değiş tokuşlar çok işe yarıyo çünkü aynısını bende yapıyorumm:)) Allahtan oğlunuza sormuşsunuz ne yapacaksın diye yoksa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOKSA HALİM HARAPTI
      ARTIK HER HALDE BİR LOKANTAYA GÖNDERMEK GEREKİRDİ
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİNİZ İÇİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. heeeey seni görmek ne güzel bilokumdaaa.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU ARA AKSATIYORUM BİRAZ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. Duyguların Rengi 'ni çok sevdim ,hatta kitaptan sonra filmini de izledim , onu da sevdim. İskender Pala en sevdiğim yazarlardan :) Keyifli okumalar ,ellerine sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DUYGULARIN RENGİNE BAŞLADIM
      BAŞINDA BİRAZ SIKILIR GİBİ OLDUM AMA
      ŞİMDİ İYİ GİDİYOR
      İSKENDER PALA NIN KİTAPLARINI BENDE ÇOK BEĞENİYORUM
      TEŞEKKÜRLER GÜZEL YORUMUN İÇİN HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. iftarlar sahurlar kalabalık geçmesi ne güzel ki.
    mutluluk işte.
    :)
    duyguların rengini oku hemen yaa.
    :)
    he maşallah, o kadar kısa zamanda maşallah.
    sen yavaşlayamayacan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTESEMDE YAVAŞLAYAMAMKİ DEEPSİ
      BENİM FITRATIM BÖYLE

      Sil
  8. Tatlım senin hızına yetişemem:)))Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  9. Duyguların rengini bende merak ediyorum, okuyunca düşüncelerini paylaşırsın demi bizimle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABİ TATLIM ŞU AN ELİMDE ZATEN
      BİTER BİTMEZ YAYINLŞARIM SEN MERAK ETME
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  10. Unuttuğun halde 6 çeşit çıktığına ve evde bunların malzemeleri olduğuna göre bir de hazırlıklı olsaydın neler olacaktı demek ki. Hani kışın ben bilmem etmem falan diyordun ya ramazan sonrası gene böyle şeyler söylersen inanmayacağım. Ellerine sağlık bu sıcak günlerde kolay değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EYVAHLAR OLSUN
      AÇIK VERDİM HER HALDE
      HER HALDE GÖNLÜM YORGUN BENİM
      BİDE ÖĞÜN SAATLERİ DÜZENLİ OLMAYINCA YAPASIM GELMİYOR
      TEŞEKKÜR EDERİM YORUMUNUZA
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  11. Birgün şu okul biterse, yapacağım şey bissürü kitap alıp, günlerce kapanıp okumak olacak.
    Zira anca telafi edebilirim sanıyorum :)
    Keyifli okumalar ablacım..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu