9 Temmuz 2013 Salı

RAMAZAN'I ŞERİFİN İLK GÜNÜ & İFTAR DAVETİM




DÜN MALUMUNUZ RAMAZAN-I ŞERİFİN İLK GÜNÜ İDRAK ETTİK.APARTMANDA MUKABELEMİZ SAAT 12DE.İLK GÜN OLDUĞU İÇİN MUKABELEDEN SONRA BİRAZ SOHBET ETTİK.HOŞ KOMŞU KOMŞUYA HER GÜN SOHBET EDİYORUZ AMA E MALUM BU GÜNÜN ÖZELLİĞİ VAR.SEVGİLİ KOMŞUM MERYEM EV SAHİBİMİZ YANİ 9 NUMARA 10 NUMARADA OTURAN KOMŞUMUZU İFTARA ÇAĞIRMIŞ
1NUMARADAKİ KOMŞUDA TAKILDI BİZİ NİYE ÖNCE ÇAĞIRMADINIZ DİYE.BENDE DAHA MUTFAK ALIŞVERİŞİ YAPMADIĞIM İÇİN HİÇ SESİMİ ÇIKARMIYORUM.MUKABELEDEN ÇIKIP İHTİYAÇLARIMI KARŞILAYINCA BENDE  8 NUMARA OLARAK MİSİLLEME YAPIP 5 NUMARA İLE 1NOLU DAİREYİ İFTARA DAVET ETTİM.SAĞOLSUN KOMŞULARIM KIRMAYIP GELDİLER EVİMİZİ ŞENLENDİRDİLER.


NE YAPSAM NE ETSEM DİYE DÜŞÜNÜRKEN AKLIMA İSLİM KEBABI GELDİ.DAHA ÖNCE HİÇ YAPMAMIŞIM AMA OLSUN DEDİM.


YEMEK BLOĞU OLMADIĞIM İÇİN SİZE UZUN UZUN TARİF VERECEK DEĞİLİM.YALNIZ SAĞOLSUN KOMŞULARIM KÖFTEMİ BEĞENİRLER BEN KÖFTELERİMİN İÇİNE MUHAKKAK BİR ÇAY KAŞIĞI KÖRİ,KİŞNİŞ,KOYARIM.YUMURTA KIRARIM.BİR PAKET KÖFTE HARCIDA KOYARIM.BUNA RAĞMEN YİNE SOĞAN KARABİBER İLAVELERİ YAPARIM.


 SONRA GÜZELCE PATLICANLARIMI KIZARTIP FIRINDA KIZARTTIĞIM KÖFTELERİMLE BERABER BOHÇA YAPTIM.E BİRAZ AÇMIŞIM HER HALDEKİ TOMBUL TOMBUL OLDULAR
.DOMATESLE BİBERİN ARASINA KAŞAR KOYMAYIDA İHMAL ETMEDİM.



BU YUMURTA SALATASINIDA DOLAŞIRKEN http://nurlumutfakta.blogspot.com/2012/07/yumurta-salatasi.html GÖRDÜM ÇOK HOŞUMA GİTTİ.TEVAFUK DURKİ ODA İSLİM KEBABI YAPMIŞ.DAHA PROFOSYENEL TARİF İSTERSENİZ NUR'A UGRAMAYI İHMAL ETMEYİN


SEYYAHIN İFTAR MENÜSÜ

1-DOMATES ÇORBASI
2-İSLİM KEBABI
3-HAVUÇLU PİLAV
4-DİL PEYNİRLİ PASTIRMALI BÖREK
5-YUMURTA SALATASI&YEŞİL SALATA
6-EV YAPIMI ERİK SUYU VE LİMONATA
7-ŞEFTALİLİ CHEESE CAKE (SAĞOLSUN TATLIYIDA BEŞ NUMARADAKİ KOMŞUM DİLARA YAPMIŞ.)MALESEF RESMİ ÇEKİLEMEDİ.TERAVİHDEN SONRA BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ OLDU :) 

İYİ KOMŞULUK GİBİ GÜZEL BİR ŞEY YOK.BEN KENDİ MİSAFİRLERİMİN HANIM TAYFASINI TERAVİH NAMAZINA UĞURLAMIŞKEN ÜST KOMŞUM ARADI.HADİ SEN YORULMUŞUNDUR
ÇAYA GEL DİYE.HAZIR ÇAY TEKLİFİ KAÇMAZ.MALUM ORADA MİSAFİR OLACAĞIM ÇAYLARIM DÖKÜLECEK.DOĞRU ÜST KOMŞUYA.BENİM MİSAFİRLERİM GELENE KADAR OTURDUK.NAMAZA GİDENLERDE GELDİLER KOMŞU KOMŞUYA GÜZEL BİR RAMAZAN AKŞAMI GEÇİRDİK.RABBİM HEPSİNDEN RAZI OLSUN.

NOT.KOMŞUMUN KIZI YA SABUR ESMASI İLE İLGİLİ ÇOK GÜZEL BİR HİKAYE YAZMIŞ.İNŞALLAH AKŞAMA DOĞRU ONUDA SİZLERLE PAYLAŞACAĞIM.

21 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım. Hepsi harika görünüyor. Biliyor musun, bu sabah aklımdan ne geçti; ben de komşuları iftara çağırmak istiyorum. Değişik bir şeyler yapmak için senden tarif isteyecektim. Farklı yörelerin mutfağını denemeyi severim. Bu günkü yazını görünce gülümsedim. Güzel bir Ramazan geçirmeni diliyorum. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE MUTLU BANA
      GÜZEL ARKADAŞIMIN GÜZEL HATIRINA GELMİŞİM
      DEDİĞİM GİBİ YEMEKDE İDDİALI DEĞİLİM AMA ÇOK SEVEREK YAPIYORUM
      CANIM
      ALLAHA EMANET OL
      HAYIRLI RAMAZANLAR

      Sil
  2. Gülcüm ellerine sağlık,Allah kabul etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Rabbim bozmasın koşuluk ilişkilerinizi kıskandım valla hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN TATLIM İNŞALLAH BOZULMAZ
      SIRF BU YÜZDEN BAŞKA YERE TAŞINAMIYORUZ
      SİZEDE HAYIRLI RAMAZANLAR

      Sil
  4. ne güzel bir iftar olmuş. sizin orada komşuluk çok güzel. yemeklerde şahane zaten. eline sağlık Seyyahcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM YEMEKLER İDARE EDERDE
      KOMŞULUK GERÇEKTENDE ŞAHANE
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. hala komşu hakkının devam etmesi ne güzel, hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİZİM APARTMANDA BÖYLE ARKADAŞIM
      SONUNA DOĞRU HIZIMIZI ALAMAYIZ
      SAHURLARADA BAŞLARIZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM
      BU SENE VARMI KİTAP FUARINDAN BİR İSTEĞİN :)

      Sil
  6. Seyyahım apartmanınızdaki uyuma özenmemek mümkün değil.... Allah muhabbetinizin arttırsın, sofralarınıza bereket versin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIGÜLÜM BİR AKŞAM SENİDE BEKLERİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  7. Hayırlı, barış dolu bir ramazan ayı olsun. Yemekler ve sunum nefis. Kişniş tamam da körinin kokusu insana siniyor hatta evden günlerce çıkmıyor. Tadını çok seviyorum ama bu kötü huyu yüzünden kullanamıyorum. Sana ramazan ayında kolaylıklar diliyorum sıcaklarda çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH DİYORUM.HUZURA HEPİMİZİN İHTİYACI VAR.
      GÜLÜ SEVEN DİKENİNE KATLANIYOR ÇOK AZDA OLSA SEVİYORUM ETTE BEN KİŞNİŞİ
      İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      ARAYI ÇOK AÇTINIZ BEKLİYORUZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. Güzel arkadaşım öncelikle yorumun için çok teşekkürler. aslında yazmak istediklerimden sadece çok minik bir parçası yazabildiklerim çünkü duygularımı tam olarak kaleme almam olanaksız.Allahım cenneti mekan , toprağı bol etsin canım annemin ve tüm ölenlerimizin.. Bu vesile ile hayırlı ramazanlar diliyorum, sofranızın bereketi bol olsun..bir yerden bende başlamalıyım iftar davetlerine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      SEN HİÇ MEREK ETME DUALARIMZI GÖNDERİYORUZ BU MUBAREK GÜNLERDE TÜM ANNELERE
      DAVETLER HER İYİ GELİYOR İNSANA
      BENCE BAŞLA BAZI ŞEYLER DAHA KOLAY OLUR EMİNİM
      ALLAHA EMANET OL CANIM

      Sil
  9. Afiyet olsun!
    Ne güzel böyle komşuluklar...
    Özendim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER TATLIM
      GERÇEKTENDE KEYİFLİ KOMŞULUKLAR YAŞIYORUZ
      RABBİM SİZLEREDE HAYIRLI KOMŞULAR VERSİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. yemekler güzelmiş.
    islim kebabı biliyom nefis ya.
    o yumurtalı salatayı da yapıcim.
    :)

    bi de şimdi, hangi numaralar kaldı iftarsııız.
    :)

    YanıtlaSil
  11. harikaaa bir sofra bende geleyimmi canım hem davetsiz gitmek ev sahibine büyük sevapmış:)))

    YanıtlaSil
  12. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu