7 Temmuz 2013 Pazar

RAMAZAN ÖNCESİ ORTAYA KARIŞIK



DÜN  KIZLARIMIDA ALIP RAMAZAN-I ŞERİF ÖNCESİ BİRAZ GEZDİRMEK İÇİN VİAPORTA GÖTÜRDÜM.ÖNCE ÇARŞIYI GEZDİK.SONRA GÜZEL BİR YEMEK YEDİK.KIZLAR ALIŞVERİŞE DEVAM ETMEK İSTEYİNCE BENDEN BU KADAR SİZ DEVAM EDİN BEN KENDİME KİTAP ALIR Bİ CAFEDE OTURUM DEDİM.ÖYLEDE YAPTIM.HER SENE DOĞUM GÜNÜMDE KENDİME HEDİYE ALIRIM BU SENE ES GEÇMİŞTİM.FIRSAT BULMUŞKEN D&R GİTTİM VE KENDİME BU İKİ GÜZEL KİTABI ALDIM.


AKLIMA GELMİŞKEN D&R DE ÇOK GÜZEL İNDİRİMLER VAR.EN KISA ZAMANDA BİR DAHA GİTMEM LAZIM.
BU ARADA SUFLE GÜLDEHAN'IN İÇECEK BERA'NIN.YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN YANİ.BEN ORTA ŞEKERLİ KAHVEMİ İÇTİM.KIZLARIDA BEKLERKEN KİTABIN BİRİNİ YARILADIM NERDEYSE.



MANZARA GÜZEL KUĞULAR ÖRDEKLER.HUZUR VERİCİ BİR ORTAM YALNIZ ÇOK KALABALIK.



SONRA BİZİM UFAKLIK TUTTURDU GOKART YAPACAĞIM DİYE .ERKEK FATMA BUNDANDA KUSUR KALSA OLMAZ KENDİ BİNDİĞİ GİBİ ABLAYIDA İKNA ETTİ.KEYİFLİ BİR GÜN GEÇİRDİLER.BENDE ONLARIN MUTLU OLMASI İLE MUTLU OLMUŞ OLDUM


BU SABAHDA KAHVALTIYA MİSAFİRİM VARDI.DAHA ÖNCE ARKADAŞIMDA YEDİĞİM PASTIRMALI YUMURTAYI BEN SUCUKLU YAPTIM.GAYET GÜZEL OLDU.


ÇOK FAZLA ABARTMADIM DURUMU.GÜNÜN YILDIZI OLARAK MUHLAMA YAPTIM.KÖZLENMİŞ PATLICAN&BİBER SALATASI,VE KAHVALTILIK.


BUDA YUMURTAMIN PİŞMİŞ HALİ.İFTAR SOFRASINDA BİLE ÇEŞNİ OLARAK KULLANILABİLİR.SICAK PİDE İLE MUHTEŞEM OLUR GİBİME GELİYOR :)
BİR GÜNÜDE BÖYLECE GEÇİRMİŞ OLDUM.BU GÜN RAMAZAN-I ŞERİFİ KARŞILAMANIN HEYECANI VAR İÇİMDE.ŞÜKÜR RABBİME TEKRAR KAVUŞTUK.

 Ramazan ayı girdiği zaman cennetin kapıları açılır, cehennemin kapıları kapanır ve şeytanlar da zincire vurulur.
(Müslim, Sıyam 2, (1079))

HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER DİLERİM.ALLAHA EMANET OLUN

27 yorum:

  1. Kitapların kapakları ne kadar hoş. Keyifli okumalarınız ve güzel günleriniz olsun.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAPAKLARINA VE AYRAÇLARINA BAYILIYORUM
      ZATEN ÇEREZLİK KİTAPLAR TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. dostluk ekmeğini bende merak ediyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİRAZ ÖNCE BİTİRDİM
      ÇOK KEYİFLİ GÜZEL BİR KİTAP
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. afiyet olsun hepsi birbirinden lezzetli gorunuyor:) sufleyi ben yazın yiyemiyorum kısın daha guzel gidio:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      SANA KATILIYORUM TATLIM
      BENDE KIŞIN DAHA ÇOK SEVİYORUM
      AMA ÇOCUKLARIN ZEVKİ BELLİ OLMUYOR
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  4. Keyifli okumalar , Dostluk Ekmeği 'ni okudum, güzeldi. Arkadya kitaplarını seviyorum. Çok şekerler. Keyifli okumalar. Hayırlı Ramazanlar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE GÜZEL
      ARKADYA BENİMDE HOŞUMA GİDİYOR
      GENELDE HAFİF RAHAT OKUNACAK KŞTAPLAR
      ÇEREZ MİSALİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  5. Ne güzel bir post bu böyle kitaplaar,tatlılar :) kahvaltı sofrası da üüüüüüf hani müthiş görünüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. sırf muhlama için gelesim var kahvaltıya , daha önce de yazmıştım:)kitaplar , mekanlar , her şeyler güzel , :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE ZAMAN İSTERSEN
      Bİ TELEFONUN YETER
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. Yine doyumsuz bir post olmuş..
    Ama şuan aç olduğumdan mıdır bilmşyorum, gözüm mulamada kaldı benim de ablacım :)
    Emeğine sağlık herşey için.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HAKLISIN
      MUHLAMA ÇOK DAVETKAR GÖZÜKÜYOR
      CANIM ALLAHA EMANET OL
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. ooh iyi bir keyif yapmışsınız ,kitapların içeriğini bilemiyorum ama kapaklarına bayıldım, mamalar da harika...bir de o yumurtaları fırında pişiriyorsunuz sanırım. serviste ters çevirip servis tabaklarına alma şansımız var mı acaba sunum için ...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SÜMEYRACIM
      ÇOK HAKLISIN GERÇEKTENDE KİTAPLARIN KAPAĞI SENİ OKUMYA DAVET EDİYOR
      İÇERİKLERİDE GÜZEL
      TATLI KASABA HİKAYELERİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
    2. canım ters çevirmiyorsun yavaşça yandan kenarlarını açıp çıkarıyorsun

      Sil
  9. Çocuklarla geçirilen her günün, saatin çok kıymetli olduğuna inanırım. Anılarımızdaki en güzel yerleri alırlar. Bu yüzden kızların geçirdiğin bu güzel gün için senin adına çok sevindim Seyyahım....
    Bende şükrediyorum Allahım tekrar bizi Ramazan'a kavuşturdu diye....
    Bu vesile ile Hayırlı ramazanlar dilerim canım, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      ŞÜKREDECEK O KADAR ÇOK ŞEYİMİZ VARKİ
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  10. hayırlı ramazanlar dilerim sucuklu yumurta olayına ellerine sağlık bittim yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAnım sanada hayırlı ramazanlar
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Ellerinize sağlık, kağıt kalıplarda sucuklu yumurta ne güzel bir fikir, bende yapmalıyım, çocuklar bayılır e bizde tabiki:))sizede hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM
      SANA MESAJ ÇEKTİM
      HALA ADRES BEKLİYORUM
      HAYIRLI GECELER
      HAYIRLI RAMAZANLAR

      Sil
  12. notlar fotolar ben de mutlu olduuum.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Canım sofrada mıhlama varsa daha ne istenir ahh ahhh o yumurtalarda da aklım kaldı desem.Harika görünüyorlar.Ellerine sağlık tatlım.Hayırlı Ramazanlar diliyorum,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş, böyle gezmeler çok iyi geliyor insana.
    Asıl ben takılmalıyım peşine,ve soranlara sen demelisin başımın belası diye :)
    Allah tadınızı,tudunuzu bozmasın.
    Nice sağlık,mutluluk dolu yıllara inşAllah..
    Kızlara selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülüm çok gecikmiş bir cevap
      teşekkür edrim
      iyiki varsın

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu