13 Temmuz 2013 Cumartesi

ORTAYA KARIŞIK/OĞLUMUN VE KIZIMIN İFTAR DAVETLERİ


BEN BU İŞDEN HİÇ BİR ŞEY AANLAMADIM.DÜN İFTARA DAVETLİYDİK.SEVİNDİM OH DEDİM AKŞAMA KADAR KURANIMI OKURUM DİNLENİRİM,AKŞAMDA ELİMİ KOLUMU SALLAYA SALLAYA İFTARA GİDERİM DEDİM.
TAKİ OĞLUM ANNE BEN AKŞAMA İFTARA LİSEDEN ARKADAŞLARIMI ÇAĞIRDIM DİYENE KADAR.FAZLA BİR ŞEY YAPMANA GEREK YOK DEDİ SAĞOLSUN GEÇEN SENEKİ GİBİ Bİ RULO KÖFTE YAPARSIN ,Bİ ÇORBA Bİ PİLAV,Bİ BÖREK.YORULMAMA GEREK YOKMUŞ YANİ HA Bİ DE TATLI TABİ



BENDE ÖYLE KOLAYCA KURTULMAK YOK ENES EFENDİ DEDİM DOĞRU GEÇ KIYMANIN BAŞINA,KÖFTENİ YOĞUR.AKŞAMDAN KÖFTESİNİ YOĞURDU.BİR GÜN ÖNCE YOĞRULUP DİNLENDİĞİ ZAMAN KÖFTE DAHA LEZZETLİ OLUYOR TABİKİ BANA GÖRE.MADEMKİ SENİN İFTARIN ÇORBADA TUZUN OLSUN DEDİM HAKSIZMIYIM YANİ
KRATONLARI VE SALATAYI VE KAŞAR PEYNİRİNİ RENDELEMEYİDE ONA YAPTIRDIM.

DÜNÜN MENÜSÜ
1-DOMATES ÇORBASI
2-RULO KÖFTE
3-PİLAV
4-BÖREK
5-SALATA
6-EV YAPIMI ERİK SUYU
7-ŞEKERPARE



BİZ BU ARALAR YOĞUNLUK YAŞARKEN BİZİM KAREMELDE ORUÇ TUTUYOR GALİBAKİ BİZİM YERİMİZE AYIM BAYIM YATIYOR KOLTUKLARDA.AMA BENCE RAMAZAN-I ŞERİFİ ODA SEVDİ.NORMALDE KURU MAMA YİYOR AMA İFTAR SOFRASINDA NEREDEYSE ONADA Bİ TABAK AÇACAĞIZ.YANIMIZDAN AYRILMIYOR.

NEYSEKİ BU GÜN BİZİM ÜÇ NUMARA İFTARI BEN HAZIRLAYACAĞIM DEDİ.APARTMANDAKİ ARKADAŞI İLE GİRDİLER MUTFAĞA.DEDESİZDEN TAVUK YAPMAYI ÖĞRENMİŞ.BENDE HİÇ GİRMEDİM YANLARINA BİRAZDA KIRGINDIM ONA DEDİM NE YAPARSA YAPSIN.NEYSEKİ İFTARDA AÇ KALMADIK GAYET BAŞARILIYDI YEMEKLERİ.
YALNIZ ÇEKDİĞİM RESİMLERDE Bİ AKSİLİK YAŞADIK RESİMSİZ KALDIK BUYRUN BUDA

GÜLDEHAN'IN MENÜSÜ
1-YAYLA ÇORBASI
2-FIRINDA TAVUK BAGET
3-MAKARNA
4-SÖĞÜŞ DOMATES
5-HAŞHAŞLI TATLI

2GÜNDÜR BİZDEN HABERLER BU KADAR
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER HAYIRLI SAHURLAR

9 yorum:

  1. Canım Allah kabul etsin iftarlarınızı menüler harikaymış .Ellerinize sağlık olsun sevgilerimle hayırlı sahurlar canımmmm.

    YanıtlaSil
  2. Güldüm postunuzu okurken Allah kabul etsin.. çok iyi olmuş annelere yardım etmek lazım elbtte. :) Pisiyide bir okşayıver Şengül hanım benim yerime. :)

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin canım bereketli olsun öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Seyyahcım hayırlı Ramazanlar..Afiyet şeker olsun tüm yiyenlere..Bazen sorumluluk vermek gerekiyor sanırım :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Ablam mutfağa girip yemek hazırlayacak bir kızın var şükretmeli sürekli mutfakta kalmaya sebep 3 erkekle yaşamak pekte iyi bir şey değil:)

    YanıtlaSil
  6. Ah ne güzel.NE çok özlemişim böyle ailecek bol kişili iftarları.Gurbette ramazanda çok zor be.Hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  7. bayıldım bu yazıya bayıldım bi deeee çok güldüm yaa.
    :)

    YanıtlaSil
  8. cok guzel Ramazan menuleri olmus, karamel de ayrı bir tatlı:)
    mimledim seni bu arada, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar.

    İftar davetleri müslümanları birbirleri ile kaynaştıran çok güzel bir davet ortamıdır. Herkes, nasıl olsa bir şekilde orucunu açıp aç karnını doyurur, ama kalabalık bir insan topluluğu ile birlikte kaynaşarak oruç açıp, karnını doyuramaz.

    İhtiyaçlı olsun olmasın, oruç tutan bir müslümanı iftarına ortak etmenin sevinci, neşesi ve kıvancı bir başkadır. Bu işin sevabı da ayrıca değerlendirilir.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu