18 Temmuz 2013 Perşembe

HOLTER TESTİYLE 24 SAAT


Holter; hastanın belirli bir zaman (ge­nellikle 24 saat) içerisindeki kalp ritmini kaydetmeye yarayan, taşınabilir elektrokar­diyografi (EKG) cihazıdır. Çoğunlukla kişi­nin normal günlük hayatı sırasında kalp rit­mini izlemek için kullanılır. 

SİZİ BİLMEM AMA BEN BU GÜNE KADAR HOLTER TESTİ DİYE BİR ŞEY DUYMAMIŞTIM.TAKİ BAŞIMA GELİNCEYE KADAR.BU GÜN RUTİN KONTROL İÇİN KARDİYOLOĞA GİTMİŞTİM.HER ŞEYDE KAMPANYA VAR E TABİ HASTANELERDE DE KAMPANYA VAR.HER GÜN ARIYORLAR .NOLURSUNUZ GELİN İLLA GELİN GÖZE GELİN,O OLMAZ İSE KALBE GELİN O OLMAZ İSE GELİN İŞTE BE KARDEŞİM
BENDE BU ISRARLARA DAYANAMAYIP GİTTİM BU GÜN AMA BENİM TANSİYON YİNE ŞAHA KALKMIŞ HABERİM  YOK.20/12 HALBUKİ  EN HAFİF YEDİĞİM ZAMANLAR İFTARDA YİYORUM ODA SICAKDAN ZATEN BİR ŞEY YENMİYOR SAHURDA DA BİR BARDAK SU İÇİP YATIYORUM AMA NİYE BÖYLE OLDU ANLAMADIM

SU ANDA HER YERİMDE KABLOLAR VAR VE BEN HİÇ BİR ŞEY YOKMUŞ GİBİ 24SAAT GEÇİRECEKMİŞİM.BANA ŞİMDİDEN AFAGANLAR BASTI VALLAHİ.BU ŞEY TANSİYONU DÜŞÜK İNSANIN BİLE TANSİYONUNU ÇIKARIR BENCE.
NEYSE EFENDİM 24 SAAT SONRA NEYSE HALİN ÇIKSIN FAALİN MİSALİ SONUÇLAR ÇIKACAK.ŞİMDİDEN SIKINTIDAN PATLIYORUM.BU GECE UYKU YOK BANA HER HALDE.
NEYSE BEN KAÇTIM YARIN GÖRÜŞÜRÜZ.

20 yorum:

  1. Canımmmm oyyyy çok geçmişler olsun hayırlı güzel haberler alırsın inşaAllah .AZ SABIR GEÇECEK GÜN ÇABUK İNAN Kİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLASIN VİŞNEM.
      GÜZEL TEMENNİLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM

      Sil
  2. Seyyahım
    geçmiş olsun. Tansiyonun bir hayli yüksek. Çok iyi yapılmış holter takılmakla. Sonuca göre tedavi başlanır ve herşey yoluna girer inşallah.
    Allaha emanet ol canım , çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM YÜKSEK GERÇEKTEN AMA BEN ONU O KADAR HİSSETMİYORUM
      DOKTORDA E DAHA KÖTÜ BEYİN KANAMASI GEÇİRİRSİN DEDİ
      BAKALIM BİRAZ SİNİRSEL GALİBA BU GÜN BELLİ OLACAK
      TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL TEMENNİLERİN İÇİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun ama kesin yememek gerekiyor. Hele bu sıcaklarda oruç da tutmak çok zor gerçekten. Allah kolaylık versin. Holderi çok iyi bilirim. Hatta seyehatteyken bile takılıyor. Telefonla doktorunun kontrol edebileceği sistemler var. Sonra sana efer testi de yapacaklar muhtemelen. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER
      ÇOK ŞÜKÜR ÖNEMLİ BİR ŞEY ÇIKMADI SİNİRSEL GALİBA
      ORUÇ TAHMİNİMDEN ÇOK ÇOK DAHA RAHAT GEÇİYOR
      YÜZME TAVSİYE ETTİ
      BAKALIM Bİ ON GÜN SABAH AKŞAM SIKI TAKİP EDECEĞİZ
      TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM SELMA'CIM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  5. gecmis ola seyyahim :(
    cok yükselmis can .rabbim sifa versin bilirim o hali, yer ayaginin altindan kayip mide bulanmaya baslayinca felegini sasiriyor insan

    holter takili haldeyken sakin hareketlerini kisitlama günlük yasantin nasil ise ayni sekil devam et can
    sonuclari paylas merakda koyma bizleri
    dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      DUALARINIZLA ÇOK ŞÜKÜR İYİYM

      Sil
  6. ufff çok geçmiş olsun.
    bişiler hissetmiştim, keyfin yerinde mi diye sormuştumdu.

    YanıtlaSil
  7. Birçok kez takıldı bana bilirim.. Çok geçmiş olsun seyyahım. Umarım önemli bir şey çıkmaz..Kendine dikkat et. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK SAĞOL
      ELHAMDÜLİLLAH KALPDE PROBLEM YOK
      SİNİRSEL HER HALDE
      ALLAHA EMANET OL CANIM

      Sil
  8. çok geçmiş olsun seyyah
    bir dönem bende istanbulda baktırmıştım holterle böyle tansiyonuma bilirim o kablo ile dolaşmanın ne demek olduğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET CANIM ÇOK SIKINTILI BİR ŞEY AMA ÇOK ŞÜKÜR KORKULACAK BİR ŞEY YOK
      ALLAHA EMANET OL CANIM

      Sil
  9. Seyyahım nasıl oldun?Hayır haberler almışsındır inşaAllah dualarımı ettim gülüm meraklardayım tatlım.Bir sesini duysam diyorummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIIIM İYİYM MERAK ETME
      BEN DUYURURUM SESİMİ SANA :)

      Sil
  10. Geçmiş olsun seyyahgül
    Ben ilk defa duyuyorum bu cihazı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM RABBİM YİNEDE NE DUYURSUN NE GÖSTERSİN
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu