3 Temmuz 2013 Çarşamba

HAYATA 30.KATTAN BAKMAK


 HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ HAYATA 30.KATTAN BAKMAK NASIL OLUR.BEN BU GÜN DÜŞÜNMEKLE KALMAYIP BİZZAT DENEMESİNİDE YAPTIM.GAYET GÜZEL OLUYOR :) 


BU GÜN ÇOK SEVDİĞİM KASIMPAŞALI ARKADAŞLARIMLA KAHVALTIMIZ VARDI.GEÇEN SENE GELDİĞİMİZDE BU BALKON AÇIK DEĞİLDİ BU SENE KÜÇÜK BİR TERAS AÇMIŞLAR.


BİZDE BİR TEST YAPALIM DEDİK.İNSAN ÇOK DEĞİŞİK HİSSEDİYOR KENDİNİ ARABALAR KÜÇÜCÜK GÖZÜKÜYOR.HAFİF BİR RÜZGAR HAFİF DİYORUM AMA HEPİMİZ SIRTIMIZA ŞALLARI ALDIK.


VE MUHTEŞEM BİR KAHVALTI.ARKADAŞIMIZ SAĞOLSUN ÇOK HAMARATTIR.MASADA BİR BİRİNDEN GÜZEL YİYECEKLER VARDI.AMA BENİM EN ÇOK İLGİMİ ÇEKEN AŞAĞIDAKİ PASTIRMALI YUMURTA OLDU


MUFFİN KAPLARININ İÇİNE ARTI ŞEKLİNDE PASTIRMAYI YERLEŞTİRİYORSUNUZ.ÜZERİNE YUMURTAYI KIRIP FIRINA VERİYORSUNUZ.SUNUMU GÜZEL LEZZETİ GÜZEL.BEN ÇOK BEĞENDİM DOĞRUSU


EFENDİM BUDA ANTEP KATMERİYMİŞ.NEFİSMİ NEFİS LEZZETLİMİ LEZZETLİ,YAPIMIDA ÇOK KOLAYMIŞ AMMA BEN ONUN TARİFİNİDE ALMAYI UNUTMUSUM EFENDİM.ARTIK BİR DAHA Kİ SEFEREE :)


İŞDE GÜNÜN BEKLENEN SAATİ.BU KADAR YEMEĞİN ÜZERİNE GÜZEL BİR KAHVE İYİ GİTTİ DOĞRUSU.BU ARADA DİKKATİNİZİ ÇEKTİMİ BİLMEM.FİNCAN VE ZEMZEM KADEHLERİ ÖZEL TASARIM.ÇOK HOŞ DEĞİLMİ.PIRILTIDAN HOŞLANANLAR İÇİN.


EL YAPIMI NANELİ LİMONATA VE BÖĞÜRTLENLİ CUP.YİNE ÖZEL YAPIM SEHPANIN ÜSTÜNDE.
BİR GÜNÜNDE BÖYLE SONUNA GELDİK EFENDİM.BU GÜN BİR KEZ DAHA ANLADIMKİ GÜZEL ŞEYLER İNSANIN DOSTLARINDA OLUNCA ,AYNI KENDİNDE VARMIŞ GİBİ KEYİF VERİYOR.BEN BU GÜN ÇOK KEYİF ALDIM.RABBİM EV SAHİBİNİN AĞZININ TADINI BOZMASIN.ÇOCUKLARIYLA EŞİYLE BİR ÖMÜR BOYU HUZUR VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM ONLARA.
AYRICA BU GÜZEL GÜN İÇİNDE TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM.

20 yorum:

  1. ohhh sefanız olsun. ne güzel bir yermiş öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mehtapcım
      gerçektende güzeldi
      hayırlı sabahlar

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  3. Merhabalar,

    Bahsettiğiniz 30. kat bir malikane mi, yoksa bir iş yeri mi tam anlayamadım. Paylaştığınız fotoğraf karelerinin ilkinden yola çıkarsak, bu 30. kat bir daire sanki.

    30 kat yüksekliğinde bir yerde sabah kahvaltısı yapmak gerçekten çok muhteşem olmuştur. Bu duygu her ne kadar anlatılmaya çalışılsa da mutlaka bizzat yaşamak gerekir diye düşünüyorum.

    Selam ve dualarımla birlikte her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MALİKANEDE DEĞİL İŞYERİDE DEĞİL
      FİNANSKENT SİTESİ
      31 KATLI
      HAKLISINIZ ANLATILMAZ YAŞANIR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. pek güzelmiş. görmeli.
    ama neresi anlamadım ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FİNANSKENT
      GERÇEKTENDE GÜZELDİ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
    2. sana da hayırlı sabahlar.
      :)
      burası ev miymiş.
      vay beee.
      ben restoran sanmıştım.
      :)

      Sil
  5. canım merhaba uzun zaman oldu görüşemedik, iyi olmana sevindim bu arada bana göre deyil ben hemen toprağa basmalıyım kendimi güvende olmamı sağlıyor, iyikide bahçeli bir evde oturuyorum ALLAH herkese gönlünden geçen bir yaşam naıp etsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ZAMAN SEN ÇOK ŞANSLISIN
      BENİMDE EN BÜYÜK HAYALİM BAHÇELİ BİR EVDE OTURMAK
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  6. tavann ne kadar yuksek bayilirim oyle evlere sehpaya bittim kalipta yumurta olayina tesekkuler seyyah cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEN TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL YORUMLARINA
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. merhabalar
    hersey cok keyifli gozukuyorda...
    ben pastirmali yumurtaya bittimm:))
    sevgiler bahcemden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE ÖYLE
      GÜNÜN YILDIZI PASTIRMALI YUMURTAYDI BENCEDE
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. Yer güzel, sunumlar güzel ama en güzel dostlarla beraber olmak,
    Her daim dostlarının yanında olması dileğiyle Seyyahım.....

    YanıtlaSil
  9. merhaba ,sapanca Kırkpınar zaten ben oralıyım :))6,7 temmuz güralsapancayı biliyorsanızrda köyün meydanında, standıma bir isim vermedim ama fadı nerde diye sorsanız gösterirler bekleriz hayırlı günler:)))

    YanıtlaSil
  10. Pek havadarmış Seyyahım arkadaşının evi. Sefanız daim olsun. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. bırak oraya cıkmayı bırde kahvaltı etmıssınız asla ama aslaa cıkamazdım ıcım urperdı

    YanıtlaSil
  12. harika görnüyo manzara :) İnşallah birgün bizede naip olur öyle güzel sofralarda muhabetler

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu