11 Temmuz 2013 Perşembe

FIRINDA KIRMIZI BİBER DOLMASI



MALZEMELER.
1-1 BUYUK SOĞAN
2-2 BUYUK DOMATES
3-250GR KIYMA
4-İNCE BULGUR
5-PİRİNÇ
6-BİBER SALÇASI
7-BİRAZ SIVI YAĞ
8-DEREOTU ,MAYDONOZ,SUMAK,PUL BİBER,NANE

YAPILIŞI
1-BÜTÜN BU MALZEMELER GÜZELCE KARIŞTIRILIP İRİ VE DOLGUN KIRMIZI BİBERLERİN İÇİNE YERLEŞTİRİLİR
2-FIRIN POŞETLERİNE KONUR Bİ POŞETE 4YADA5
3-YAKLAŞIK 4OYADA 45 DAKİKA PİŞİRİLİR
4-ARZU EDERSENİZ ÇIKINCA ÜZERİNE DOMATESLİ BİR SOS YAPIP İLAVE EDEBİLİRSİNİZ

BİRAZ ÖNCE KIRMIZI BİBER DOLMASININ RESMİNİ İNSTEGRAMA KOYUNCA HER KEZ TARİF İSTEDİ.BENDE GELEN YOĞUN İSTEK ÜZERİNE SİZLERLEDE PAYLAŞMIŞ OLDUM
AFİYET ŞEKER OLSUN

12 yorum:

  1. Çok sık yaparım çok da severim. Ellerine sağlık ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NE YALAN SÖYLİYEYİM HİÇ YAPMAMIŞTIMDA YEMEMEŞTİMDE
      AMA ŞİMDİDEN SONRA MÜDAVİMİ OLACAĞIM HER HALDE
      HAYIRLO GECELER CANIM

      Sil
  2. Ne yalan söyleyeyim bir önceki yazıda görünce tarif gelecekmi diye merak etmiştim. en kısa zamanda denemek istiyorum. Arkadaşınızın elleriner sağlık. Tabi sizinde ellerinize saglık yazdıgınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TARİFSİZ OLMAZ HAKLISIN
      BENDE EN KISA ZAMANDA DENEMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
      HAYIRLI GECELER Bİ TANEM

      Sil
  3. Kıymalı kırmızı biber hiç yemedim. Deneyeceğim, ellerin dert görmesin seyyahım :)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIM NAZLI GÜLÜM ÇOK LEZZETLİYDİ
      MUHAKKAK DENE PİŞMAN OLMAYACAKSIN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Fırın poşetinde pişirildiğini hiç görmemiştim, duymamıştım..Ellerine sağlık güzel fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AL BENDENDE O KADAR
      BUNDAN SONRA PİŞECEK AMA :)

      Sil
  5. Çok lezzetli görünüyor... Acaba Fırın poşetinde pişirilirken su ekleniyor mu merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SU EKLENMİYOR
      KENDİ SUYUNDA PİŞİYOR
      EĞER PİŞTİĞİNDE ÇOK KURU GELİRSE GÖZÜNÜZE SALÇALI SOS YAPABİLİRSİNİZ

      Sil
  6. Ola,
    Gostei do Blog!!!!
    abraço Leila

    YanıtlaSil
  7. not aldım.
    kendim yapmayım uğraşmayım da bi akrabama yaptırıp iftara gideyim.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu