20 Temmuz 2013 Cumartesi

DONDURULMUŞ LİMONUN ŞAŞIRTICI FAYDASI VE SEYYAH DAN HABERLER


ARKADAŞLAR YAZI BİRAZ UZUN GELEBİLİR AMA LÜTFEN DAHA ÖNCE OKUMADIYSANIZ OKUYUN ÇOK FAYDALI BİLGİLER VAR.BENDE BİRAZ ÖNCE FACEDE OKUYUNCA HEMEN SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.
Restoranlardaki çoğu bilinçli tüketiciler limonun tamamını kullanır veya tüketirler, hiç bir kısmını ziyan etmezler.
Ziyan etmeden limonun tamamını nasıl kullanırsınız?
Basit... Limonu (yıkayıp) buz dolabınızın buzluk bölümüne koyuyorsunuz. Donduktan sonra mutfak rendesini alıp limonun tamamını rendeleyebilirsiniz. Soymanız falan gerekmiyor. Rendelenmişini yemeklerinizin üzerine serpebilir, sebze salatasına, dondurmaya, çorbaya, makarnaya, makarna sosuna, suşiye, balık porsiyonlarına katabilirsiniz.


Yemeklerin tamamı, daha önce hiç tatmadığınız mükemmel bir lezzet kazanacaktır.
Büyük olasılıkla, limon denince sadece limon suyu ve vitamin C aklınıza gelir. Sadece bu kadar olduğunu düşünürsünüz. Artık limonun gizemlerini öğrenince onu kupada içeceğiniz hazır çorbalarınıza bile katabileceksiniz.

Limonun tamamını kullanmanın, bir kısmını ziyan etmeyip yemeklerinize yeni bir lezzet katması dışında asıl avantajı nedir?

Rendelenmiş limonunuz, limonun sadece suyunda bulunandan 5 veya 10 kat daha fazla vitamin içerir. Ve evet, şimdiye kadar bunu kaybediyordunuz. Ama bundan sonra, tüm limonu dondurmak gibi basit bir işlem sonrasında, onu rendeleyip yemeklerinizin üzerine serperek tüm besleyici özelliklerini kullanıyor olacak, yani daha sağlıklı besleniyor olacaksınız. Ayrıca rendelenmiş limonun dinçleştirici ve vücuttaki toksinleri giderici etkisinden yararlanacaksınız.

İşte bunun için limonunuzu buzluğa koyun, donsun ve her gün yemeklerinizin üzerine rendeleyin. Böylece, yiyecek ve içeceklerinizi daha leziz hale getirip daha sağlıklı ve uzun yaşamın anahtarını kullanıyor olun! İşte limonun gizemi budur! Geç bile olsa başlayın, HİÇ olmamasından İYİDİR! Limonun sürpriz yararlarından faydalanın!


Limon (Citrus) kanser hücrelerini öldüren mucizevi bir üründür. Kemoterapiden çok daha tesirlidir. Bunu nereden mi biliyoruz? Çünkü kendilerine yüksek kârlar sağlayacağını bildikleri için limon özütünün sentetik versiyonlarını üretmeye uğraşan laboratuvarlar var.

İhtiyaç duyacağını düşündüğünüz dostlarınıza, limonun hastalık önleyici etkisi olduğunu duyurarak yardımcı olabilirsiniz. Tadı hoştur ve kemo-terapinin korkunç etkilerini göstermez. Kemo-terapi ilaçları üretiminden fayda sağlayan multi-milyoner büyük şirketlerin çıkarlarını riske atmamak adına bu gizemin özenle saklı tutulduğu sürece ne kadar insanın öleceği bilinmez.

Bilindiği üzere, iki çeşit limon ağacı vardır. Limon ve misket limonu. (konu olan limondur, diğeri değil). Limon meyvesini farklı şekillerde tüketebilirsiniz. Pulpa'sı yenebilir. Sıkılarak suyu çıkarılabilir. Limonlu içecekler yapılabilir, dondurma vs.. Limonun birçok vasfı sayılabilir ama en ilginci URLAR, YUMRULAR, KİSTLER, TÜMÖRLER üzerindeki etkisidir.

Bu bitkinin her tür kansere iyileştirici etkisi kanıtlanmıştır. Bazıları onun her tür kanserin tedavisinde faydalı olduğunu söyler. Ayrıca geniş spektrumlu anti-bakteriyel olarak iltihaplara / enfeksiyonlara ve mantara karşı kullanılır. Dahili parazit ve bağırsak kurtlarına karşı etkindir. Çok yüksek tansiyona karşı kan basıncını düzene sokar. Anti-depresandır. Strese ve asabi bozukluklara karşı iyi gelir.

Bu bilginin kaynağı ise çok etkileyicidir: Dünyanın en büyük ilaç üreticisi firmalarından biridir. Bu firmanın beyanına göre 1970'den beri 20'nin üzerinde yapılan laboratuvar testlerinde limon ekstrelerinin uygulanmasıyla; içlerinde kolon / kalın bağırsak, meme, prostat, akciğer ve pankreas da olmak üzere 12 kanser tipinde başarılı sonuçlar alınmıştır.

Limon ağacından elde edilen bileşiklerin, bütün dünyada kemo-terapide kullanılan Adiamycin ürününden 10 000 kat daha iyi olduğu saptanmış, kanser hücrelerinin gelişmesini yavaşlattığı gözlemlenmiştir. Daha da şaşırtıcı gözlem şudur ki: Limon özü kötü huylu kanser hücrelerini tahrip ederken sağlıklı hücrelere hiç zarar vermemektedir

BENDEN HABERLERE GELİNCE ÇOK ŞÜKÜR TANSİYON KONTROL ALTINA ALINDI.SİNİRSEL OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYOR SEVGİLİ DOKTORUM. ÇOK DA  RELAKS OLDUĞUM BİR ZAMANDI AMA PEK ANLAMADIM NEDEN BÖYLE ÇIKDIĞINI .HER NEYSE SONUÇ OLARAK ÇOK ŞÜKÜR DAHA İYİYİM.
YÜZME TAVSİYE ETTİ.HEMDE GÖREV GİBİ YAPACAKMIŞIM .SAATE BAKACAKMIŞIM AAA BENİM YÜZME SAATİM GELDİ DEYİP YÜZMEYE GİDECEKMİŞİM.KULAĞA HOŞ GELİYOR DEĞİLMİ .HER NEYSE BU SÜREÇTE YORUM YAZIP MERAK EDEN ARKADAŞLARIMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER.
HAYIRLI GECELER

19 yorum:

  1. Geçmiş olsun canımmm artık doktor diyorsa yüzmeyi ihmal etme sakın .Limonla ilgili bilgilerin çok faydalı oldu sağolasın canımmm sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM ALLAH RAZI OLSUN
      BENİ HİÇ YALNIZ BIRAKMADIN
      İYİKİ VARSIN

      Sil
  2. Bak bunu bilmiyordum.Bilgi için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL ZİYARETİNİZ İÇİN
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, yüzme güzel bir tedavi yöntemi :)
    Limonu epey zamandır böyle kullanmaya gayret ediyorum, özellikle salatalarda nefis bir tat ve aroma kazandırıyor..hem zaten kabuğunu bir çok şeye kullanıyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN DUYMAMIŞTIM DOĞRUSU
      AMA ÇOK MANTIKLI GELDİ
      TEŞEKKÜR EDİYORUM ZİYARETİNİZE
      HAYIRLI ÜNLER

      Sil
  4. Geçmiş olsun ablacım,gözden kaçırmışım demek,şimdi okudum.
    Neyse ki iyisin,Rabbim bol şifalar versin..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TELAŞELİ GÜNLERİN ÖNEMLİ DEĞİL
      GÜZEL DUANA AMİN DİYORUM

      Sil
  5. limonataya bayılırıım.
    :)
    bunun dışına limon yiyemem.
    ekşi acı tuzlu yiyemem.
    sadece tatlı.

    geçmiş olsun.
    yüz tabii, hemen havuza git.
    hadi amaaaa gerginlikten uzak duuur.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEEPSİ
      SENCE GERGİNLİKDEN UZAK DUR DEYİNCE İNSAN HEMEN UZAKLAŞABİLİRMİ
      BU MÜMKÜNMÜ
      BU BİRAZDA İNSANIN YAPISI
      YİNEDE TEŞEKKÜRLER

      Sil
    2. ama tabii ki uzaklaşabilirsin.

      gergin olabilecek ortamlardan, durumlardan, insanlardan uzak durabilirsin. hatta bunu öğrenebilirsin. örneğin, eft diye bir terapi var baksana.

      Sil
  6. Geçmiş olsun, limon hele limonata candır :) ama limonu yazdığınız şekilde kullanmaya çalışalım nasıl olacak :) kendinize iyi bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      BENDE LİMONATAYA BAYILIRIM
      DEDİĞİNİZ GİBİ BENDE DAHA ÖNCE BÖYLE KULLANMADIM
      DÜN DENEMELİK 3TANE ATTIM BUZLUĞA BAKALIM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun canım. İnşallah daha iyisindir. Öylede olacak...yüzme her derde deva diyebilirim, mutlaka yüz yüz yüz:)))
    Limona bayılırım ama bu yayın çok faydalı geldi bana, dondurulmuş denememiştim, şimdiye kadar, çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM MÜGECİM
      BAKALIM ARTIK Bİ YÜZME SALONU AYARLAYACAĞIM
      BENDE DONDURULMUŞ LİMONU İLK DEFA DENEYECEĞİM
      AKLIMA YATTI BENİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  8. Ben bir müddettir bu şekilde kullanmaya çalışıyorum limonu. Bazen unutuyorum buzlukta rendelenmiş limon olduğunu. Gerçekten özellikle çorbalara ve salatalara çok lezzet veriyor. Tansiyonun düzelmesi sevindirici ama oruca devam ediyorsan çok sıkı kontrol gerekir. Tekrar çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZ RENDELEYİPMİ KOYUYORSUNUZ İLHAN BEY
      BEN DÜN BÜTÜN OLARAK KOYDUM
      HATTA NASIL RENDELENECEK DİYEDE DÜŞÜNDÜM
      ORUCA DEVAM EDİYORUM DOKTORUM Bİ KISITLAMA GETİRMEDİ
      YALNIZ ON GÜN SABAH AKŞAM ÖLÇÜMLERE DİKKAT
      İYİ GİDİYOR ŞİMDİLİK
      TEŞEKKÜRLER DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN

      Sil
  9. çok güzel bilgiler vermişsiniz limon hakkında. Özellikle kanser üzerindeki etkisi şaşırtıcı. Sadece salata ve limonatalarda kullanarak haksızlık ediyoruz zaten limona....
    Sağlığınızın iyi olmasına sevindim. Yüzme beceremesemde sempati ile baktığım bir spor imrendiğim kişiler gibi bende birgün yüzerim inşaaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET LİMON GÖZÜMÜZDE BİR KAT DAHA DEĞERİNİ ARTTIRDI
      ÇOK ŞÜKÜR DAHA İYİYİM
      BENCE VAKİT GEÇ DEĞİLKEN YÜZMEYİ ÖĞRENİN ÇOK RAHATLATIR İNSANI
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu