2 Temmuz 2013 Salı

BİR YAŞ DAHA YAŞLANMAK /ÇEKİLİŞ SONUCU

                                   RUHUM 18  /GERÇEK YAŞIM 44  /BEDEN YAŞIM 60
İŞDE BU SABAH İTİBARI İLE DUYGULARIM BU.SABAH ÖNCE ANACIĞIMI ARADIM .ANACIM İYİKİ BENİ DOĞURMUŞSUN DEYİP ONU ARAMA ZAHMETİNDEN KURTARDIKDAN SONRA BİLUMUM BANKA VE MAĞAZALARDAN GELEN DOĞUM GÜNÜ KUTLAMALARIMI KABUL ETTİM.SAĞOLSUNLAR KİMSE ARAMASA BİLE ONLAR UNUTMUYORLAR VE ÜSTÜNE ÜSTLÜK İNDİRİM TEKLİFLERİ BİLE SUNUYORLAR:)


EFENDİM SAAT ONDA İSE KOMŞUM ÇAĞIRDI İYİKİ KOMŞUMSUN DİYEREK SAĞOLSUN BANA KUYMAK PİŞİRMİŞ.GÖRÜNTÜDEN ANLAYACAĞINIZ ÜZERE LEZZETİDE MUHTEŞEMDİ O HEYECANLA SOFRANIN RESMİNİ ÇEKMEMİŞİM.ZATEN KONU MANKENİDE KUYMAKTI DİĞERLERİNE GEREK DE YOK.HAMİLELER KUSURUMA BAKMASINLAR ARTIK.


KAHVALTIDAN SONRA KOMŞUMUZUN KIZI SEVGİLİ HANDENUR'CUĞUM SAĞOLSUN SENGÜL TEYZESİNİ UNUTMAMIŞ VE GÜZEL BİR KİTAP ALMIŞ.SEYYAH'A VERİLECEK EN GÜZEL HEDİYE.TABİ ÇOK DUYGULANDIM.
BU SAATE KADARDA SAĞOLSUN AKRABALARIMDAN DOSTLARIMDAN MESAJLAR GELDİ.HEPSİNE BURDAN AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.

GELELİM ÇEKİLİŞ SONUCUNA BU GÜN AÇIKLAYACAĞIMI SÖYLEMİŞTİM 19 KATILIM OLDU.
TABLOMU KAZANAN TALİHLİ SEMA http://huzurluev.blogspot.com/  ŞANSIN DAİM OLSUN ARKADAŞIM.
EN KISA ZAMANDA İRTİBATA GEÇMENİ BEKLİYORUM
HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR

23 yorum:

  1. doğum gününüzü kutlarım, Allahım nice mutlu,sağlıklı yaşlar nasip etsin inşallah...sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMŞLAR

      Sil
  2. Rabbim hayirli uzun omurler versin ablacim,
    Bu arada bu kitabi okumustum, sevmek ve sevilmek istegine dair cok guzel tesbitler var icinde. Hayirli olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM
      BBENDE KEYİF ALACAĞIMI DÜŞÜNÜYORUM
      TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Nice güzel yıllara.Sevdiklerinizle geçirebileceğiniz güzel zamanlara inşallah.Doğum gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL HÜMEYRACIM
      ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  4. nice mutlu yıllara, yaşlara, sağlıkla, mutluluk ve huzurla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİLALCİM ÇOK TEŞEKKÜRLER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Merhabalar,

    Cenab-ı Hakk'tan size sağlıklı, huzurlu ve nice mutlu yıllar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  6. Allah sağlık, huzur, mutlulukla uzun bir ömür nasip etsin canım..Nice yıllara..
    kuymağı da pek severim, nerde benim Karadenizli arkadaşlarım? bir kuymak yapıp çağırın da.. :))

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu yıllara, doğum gününüz kutlu olsun, ailenizle, sevdiklerinizle, mutlu huzurlu uzuun ömürler dilerim,
    şoktayım ve çok mutluyum, zaten o tabloyu çok beğenmiştim, kim kazansa tebrik edecektim, sizin el emeğiniz göz nurunuz çünkü..
    sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı ömür ve yaşlar nasip etsin Mevlam ablacigim.
    Özlemle kucakliyor ve öpüyorum seni.
    Hayirli geceler..

    YanıtlaSil
  9. Sengül ÜM
    canım benim
    nice güzel yaşların olsun..
    Ne şanslısın böyle komşuların var. Vallahi kuymaklı yaşgünüm olsun diye neler vermezdim :))))))))))

    YanıtlaSil
  10. Allah hayırlı güzel yeni yaşlar nasip etsin.kazananı da tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  11. İyi ki doğmuşsun ablacım :)
    İyi ki biz de seni tanımak ayrıcalığına sahip olmuşuz.
    Sağlıcakla,mutlulukla,huzurla nice nice güzel yılların olsun inşAllah..
    Kuymak da,kitap da harika gözüküyor :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. misafire ayrilan zamandan gelemedim dün seyyahim
    lakin dua ettim sana
    saglikdan imandan ayirmasin yaradan varsa onlar hersey güzel
    nice yillara can

    YanıtlaSil
  13. Nice güzel senelere canım, aynı gün doğmuşuz ne kadar güzel bir şey bu::)
    doğum gününü hiç unutmam artık::)

    Allah sıhhat, huzur ve ailenle güzel bir ömür versin canım kocamannn öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. Nice senelere ailenle sevdiklerinle...

    YanıtlaSil
  15. hayırlı yaşlar ablacım. kuymak bir harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  16. ha ha güzelmiş günün.
    tamam beden ve o diğer yaşın böle kalsın.
    :)
    kutlarıım.
    :)

    YanıtlaSil
  17. nıce guzel saglıklı yaslarınız olsun
    tebrıkler arkadasa da

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu