12 Temmuz 2013 Cuma

BİR MENÜ BİR HADİSİ ŞERİF

“Kim Allâhü Teâlâ’nın kitabından bir âyet dinlerse onun için kat kat sevab yazılır. Kim de onu okursa kıyâmet günü onun için nûr olur.” (Hadîs-i Şerîf, Müsned-i Ahmed)



DÜN AKŞAM EŞİM İFTARA DAVETLİ OLDUĞU İÇİN GAYET RAHAT AKŞAMA KADAR OTURDUM.HATTA BİR ARA KOMŞUYA MI GİTSEK İFTARA YOKSA KIZIMLA BAŞ BAŞA BİR YERDE Mİ YESEK DİYE DÜŞÜNÜRKEN BÜYÜK YİĞENİM ARADI HALA EVDEMİSİN DİYE
GEL HALAM DEDİM ALLAH NE VERDİ İSE YERİZ

GEÇTİM MUTFAĞA NE YAPSAM DİYE DÜŞÜNÜRKEN ÖNCE HEMEN Bİ BÖREK SARDIM GENÇLER SEVİYOR İSLİM KEBABINDAN KALAN HARCIMI CEVİZ BÜYÜKLÜĞÜNDE KÖFTELER YAPTIM VERDİM FIRINA.TAM O SIRADA BİR KOMŞU BENİM BECERİKSİZ OLDUĞUMU BİLDİĞİ İÇİN BİR TABAK SARMA GETİRMİŞ :) SAĞOLSUN.HAVUÇLU PİLAV YAPTIM.BU ARADA OĞLANLARIN HEPSİNİ MUTFAĞA SOKTUM.KİMİNE SARMISAK SOYDURDUM KİMİNE EKMEK DOĞRATTIM.EEE ÖYLE KOLAY DEĞİL HAZIR İFTARA GELMEK DEĞİLMİ
BÖYLECE DÜN AKŞAMIDA DOLU DOLU GEÇİRMİŞ OLDUK.

SEYYAH'IN 3.GÜN MENÜSÜ
1-HAVUÇLU PİLAV
2-MİSKET KÖFTE SOSLU
3-PASTIRMALI BÖREK
4-YAPRAK SARMASI
5-FIRINDA PATATES
6-HAVUÇLU SALATA
7-ERİK ŞEFTALİ KARIŞIK MEYVE SUYU

17 yorum:

  1. Allah kabul etsin.Çok leziz görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM FAYZACIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. waay Maşallah, şipşak ne de güzel şeyler hazırlamışsın öyle canım...Ellerine sağlık, gençler de pek mutlu olmuşlar belli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLDULAR OLMAZLARMI
      E BENDE YALNIZ KALMAMIŞ OLDUM
      TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL YORUMUNA
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Merhabalar Efendim.

    Rahmeti, bereketi ve mağfireti bol hayırlı bir ramazan geçirmenizi Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim.

    Efendim, her ne kadar iftar sofrası için "fazla bir şey yapmayım" deseniz bile Cenab-ı Hakk, bu mübarek iftar sofralarını bereketlendiriyor. Ben de herkes gibi buna şahidim.

    Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlık; çok güzel, bereketli, lezzetli ve doyurucu bir iftar sofrası hazırlamışsınız.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE ÖYLE İFTARIN BEREKETİ Bİ AYRI
      TEŞEKKÜR EDERİM YORUMUNUZA
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  4. Seyyahım hayırlı iftarlar olsun inşallah..Senin ve genmlerin ramazanını bir kez daha kutlarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VUSLATIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      HAYIRLI GECELER
      ALLAAHA EMANET OL

      Sil
  5. pek hamaratsınız maşallah... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN KENDİMİ PEK ÖYLE GÖRMEM AMA
      GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. ohhh ne güzel sofra öyle. Allah bolluk bereket versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHTABIM TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      AMİN DİYORUM GÜZEL DUANA

      Sil
  7. Canımmm canımmmm sana yakın olaydık bu akşam iftarda muhakkak sendeydim bilesin.Ha ben son an da çat kapı yapmalarını çok severim.Hayırlı,bereketli iftarlarınız olsun canımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM YAKIN OLMASAKDA BUYUR GEL HER ZAMAN YETERKİ GEL
      HAYIRLI GECELER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. Afiyet olsun yiğitlere! :) Böyle marifetli halaya her akşam gelsinler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      AÇIK ÇEK VERDİM ONLARA ZATEN
      EVDE OLDUĞUM HER AKŞAM GELEBİLİRLER
      HAYIRLI GECELER CANIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  9. bu yazıyı da çook sevdim.

    komşulu sofralı yemekli aileli yazılarını en çok seviyorum anladım.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu