1 Temmuz 2013 Pazartesi

21 SENE ÖNCE BU GÜN


video

21 SENE ÖNCE BU GÜN ANNE OLDUM
21 SENE ÖNCE BU GÜN BÜYÜDÜM BEN
21SENE ÖNCE BU GÜN DÜNYANIN EN BÜYÜK KEYFİNİ TATTIM
21SENE ÖNCE İLK BU GÜN O KARAGÖZLERE VURULDUM
21 SENE ÖNCE İLK BU GÜN GERÇEK MUTLULUĞU BULDUM



BUNLARI SIRALAMAK UZATMAK MÜMKÜN,HİÇ BİRİDE GERÇEK DUYGULARIMI ANLATMAK İÇİN KAFİ DEĞİL.ANNE OLUNCA ANLARSIN ANNELİĞİ DEMİŞTİDE ANNEM
ANLAM VEREMEMİŞTİM.İŞDE O GÜN O İLK GÜN ANLAMIŞTIM BEN ANNEMİN KIYMETİNİ VE ANNELİĞİN EHEMMİYETİNİ

BOŞUNA DEĞİLDİR HADİS-İ ŞERİFDE GEÇEN
CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDADIR ,SÖZÜ

BOŞUNA DEĞİLDİR AYETİ KERİMEDE

“Biz insana, anne ve babasına karşı iyi davranmasını tavsiye ettik. Annesi zayıflık üstüne zayıflık çekerek onu (karnında) taşımıştır. Sütten kesilmesi de iki yıl içinde olur. (Onun için biz insana): “Bana ve anne-babana şükret” diye tavsiyede bulunmuşuzdur. Dönüş, ancak banadır."

DENMESİ.BEN BU GÜN RABBİME ŞÜKÜRLER EDİYORUM Kİ BANA EVLAT ZEVKİNİ TATTIRDI.BANA HAYIRLI EVLATLAR VERDİ.
BU ARADA DA DUA ETMEDEN GEÇEMEYECEĞİM RABBİM TÜM İSTEYEN ANNELERE HAYIRLI EVLATLAR VERSİN İNŞALLAH.

OĞLUŞUM  ARA SIRA ÜZSENDE BENİ BENİ SEVDİĞİNİ BİLİYORUM. İYİKİ VARSIN,İYİKİ YANIMDASIN,SENİNLE GURUR DUYUYORUM ANNECİĞİM


ÖNEMLİ NOT BU GÜN ÇEKİLİŞİMİN SON GÜNÜ.

13 yorum:

  1. rabbim ona daha çooookk 21 ler daha nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN İNŞALLAH CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Gülcüm Allah esirgesin,nice mutlu yaşlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAANIM SAĞOLASIN
      ALLAH RAZO OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Oğluşunun yeni yaşı kutlu, şansı daima açık olsun :) İyi ki onunda senin gibi bir annesi var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU GÜZEL DUAYA ANCAK AMİN DEMEK DÜŞER
      ÇOK TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Seyyahcım Rabbim oğluna hayırlı uzunmu uzun ömür nasip eylesin inşAllah.Sanada hayırlı uzun ömür versin hep evlatlarının başında ol :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM
      NE GÜZEL DUALAR BUNLAR
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Allahım uzun ömür versin..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. aaay ne güzel yazmışsın ki.
    :)
    çok çok mutluluklarını gööör.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu