16 Haziran 2013 Pazar

SEYYAH'IN BİR GARİP HALLERİ



NE İYİYİM NE KÖTÜ
BİR GARİP HALLERDEYİM
NE MUTLUYUM NE MUTSUZ
BİR GARİP HALLERDEYİM

İLK ZAMANLAR KERMESLERE VERDİM İSTEKSİZLİĞİMİ ,YORGUNLUĞUMU .BİTİNCE DÖNÜVERECEĞİM SANDIM.KERMESLERİN BİTMESİNE YAKIN BİR DİŞ AĞRISI MUSALLAT OLDU.10 GÜNDÜR YERDEMİYİM GÖKDEMİYİM BİLEMİYORUM.KANAL TEDAVİSİ YAPTILAR FAYDA YOK.ÇEKİN DİYORUM ÇEKMİYORLAR.AMA BENİM DİŞİM ,BAŞIM ,KULAĞIM HER YERİM AĞRIYOR.BİR HAFTADA BİR KUTU MAJEZİK BİTİRDİM HALA AĞRI ÇEKİYORUM.MORALİM SIFIR.
BÜTÜN BUNLAR YETMİYORMUŞ GİBİ BİLGİSAYARIMDA ÇÖKTÜ.OYUNCAĞINI KAYBETMİŞ ÇOCUK GİBİYİM.TELEFONDANDA İSTEDİĞİM KADAR ÖZGÜR OLAMIYORUM.ARKADAŞLARIMI RAHAT DOLAŞAMIYORUM.


KİTAP OKUYAMIYORUM,ELİŞİ YAPAMIYORUM BU ÇOK KÖTÜ ÇOOOK

HER ZAMAN 4 SAAT UYKU İLE YETİNEN BEN ŞİMDİ BULDUĞUM HER FIRSATTA KENDİMİ UYKUYA VERİYORUM.AMA ALIŞIK DEĞİLİM BU KADAR UYUMAYA BUDA BENİ SİNİR EDİYOR.BEN ALIŞIK DEĞİLİMKİ BU KADAR İSTİRAHATE HASTADA OLSAM KOŞTURMAM LAZIM.TAM 3 SEYEHATİM İPTAL OLDU SADECE BU DİŞ YÜZÜNDEN.ODA CANIMI SIKTI HER HALDE BİRAZ.

YOKSA DEPRESYON DEDİKLERİ ŞEY BUMU?YADA TÜKENMİŞLİK SENDROMU?


HER NEYSE BU BENİM CAN SIKINTIMIN SEBEBİ AMA SANKİ BLOG ARKADAŞLARIMDA BİR GARİP HALLERDE KİMSE YORUM YAZMIYOR,KİMSENİN ESKİ NEŞESİ YOK,ESKİDEN ÇEKİLİŞ YAPILDIĞI ZAMAN Bİ YOĞUNLAŞMA OLURDU ŞİMDİ NERDEYSE ÇEKİLİŞE KATILACAK ARKADAŞ BİLE ZOR BULUNUYOR.

HER HALDE MEMLEKETİMİZDEKİ OLAYLAR BENİM GİBİ HER KEZİ ETKİLİYOR OLSA GEREK.
YİNEDE BURALARIN ESKİ NEŞESİNİ ARIYORUM,KENDİMİN ESKİ NEŞESİNİ ARIYORUM.
NE YAPMAM LAZIM NERDEN BAŞLAMAM LAZIM BİLEMİYORUM.
DEDİM YA BEN BİR GARİP HALLERDEYİM

17 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun.Rabbim acil şifalar versin.İnşaallah güzel sağlıklı mutlu huzurlu günlere dönersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL YORUMUN İÇİN
      ALLAH RAZI OLSUN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. Insallah gecicidir bu hallerin ablam,gunaha kefart olarak saysin agrilarini zorluklarini rabbim..vardir bir hikmeti,sabirdan baska bir sey oneremiyorum,sevgiler ablam cok gecmis olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEK TESELLİM O ZATEN SEVGİCİM
      DİŞ AĞRISI İLE ÇOK GÜZEL BİR MALUMAT ANLATIRLARDI BEN KÜÇÜKKEN
      AMA DAYANMAK ZOR GERÇEKTEN
      CANIM DUALARINDAN UNUTMA BENİ

      Sil
  3. Tatlım kıymatlım nazara geldin sen kıyamam sana ben:)))Bende ne iyi,ne kötüyüm hiper tansiyonum olduğunu öğrendim,kanım hiç kalmamış,damar sertliği başlamış anlıyacağın beterin beteri var:)))Rabbim dermansız dert vermesin öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH GÜLÜM BENİM TANSİYON 20LERE ÇIKIYOR AMA BEN ONA KAFAYI TAKMIYORUM
      DİŞ DAHA ZOR GELDİ BANA
      YİNEDE HAKLISIN MEVLAM DERMANSIZ DERT VERMESİN İNŞALLAH
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  4. Seyyahım
    Sanki HAYAT herkes için aynı anda tatsızlaştı:( Hepimiz aşağı yukarı aynı duyguları taşıyoruz. Evet ülkemizin durumu gerçekten endişe verici boyutlara gidiyor ki bu hepimizi etkiliyor.
    Diş ağrına gelince orada durmak lazım :( gerçekten çok kötüdür. Allah yardımcın olsun bir an önce şifalar versin.
    Herkes ve kendim için bir an önce feraha çıkılmasını diliyorum Allah'tan....
    sevgilerimle, çok öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TÜM GÜZEL DUALARINA AMİN DİYORUM
      BENİM NAZLIGÜLÜM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun
    O diş ağrısı çok kötüdür çook
    Boşuna dememişler "diş ağrısı kabir azabının yarısı kadardır" diye
    Rabbim acil şifalar versin inşallah
    Bu olayların psikolojimizdeki negatif etkisi kaçınılmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Canımmm Seyyahım geçmişler olsun diş acısı,ağrısı pek bir sızılıdır,acil şifalar dilerim.Canımmm hepimizin halleri huzursuz can sıkıntılı,Umarım güzel günlerimiz çok yakındır sevgi ile kal tatlımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL VİŞNEM
      ALLAH RAZI OLSUN
      ARTIK Bİ GÖRÜŞELİM YETER

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun, diş ağrısı çok fenadır, depresyon ya da tükenmişlik sendromu değil diş ağrısından bunlar, gündemimizde çok fena, çok kırgın insan var, inşallah çabuk biter, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH CANIM
      GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. geçmiş olsun hepsineeee.
    herçey geçer.
    bu da geçer.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Seyyah araya siyaset girdi ayrı düştük. :)) Dikkat et bence tipik depresyon belirtileri. Bol bol melisa çayı iç, deniz kenarında yürü. Televizyon açma, gazete okuma şu sıralar. :)) Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAKLISIN GALİBA
      ZATEN SEYRETMİYORUM AMA DIŞARIDA ÇIKMIYORUM
      BU SEFERDE SANKİ BÜTÜN ENERJİMİN ÇEKİLDİĞİNİ HİSSEDİYORUM
      MELİSSA ÇAYI HEMEN ALAYIM BARİ
      TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu