16 Haziran 2013 Pazar

HAYIRLI GECELER

14 yorum:

  1. Hayırlar gelsin bizlere hepimize.Hayırlı olsun günlerimiz,gecelerimiz.Canım ne güzel bir söz adeta kendimi buldum bu harika sözde ,paylaşımın için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben teşekkür ederim.ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. hadiii geçer geçeer.
    olur ki bazen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEÇER GEÇER
      NELER NELER GEÇMEDİKİ BU DA GEÇER
      DAHA ÖNCEKİLER GİBİ

      Sil
  3. Bence içinde dışında düzelecek sabret...

    YanıtlaSil
  4. Bende öyleyim şu sıralar . Zaten bu ülkede an itibariyle mutlu olan var mı acaba? Kıasa sürede düzeleceğini umalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH
      BU HALİMİ KENDİM BİLE BEĞENMİYORUM

      Sil
  5. Merhabalar.

    Bir bog arkadaşım var onun rumuz adı ya da blog sayfasının adı "Sessizkaldım" Evet susmakla, sessiz kalmakla da bir şeyler ifade edilebiliyor. Dışımız sükut ama içimiz de ne fırtınalar kopar, kimse bilmez!

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. İki haftadır blog sayfamda yoktum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZDE HOŞ GELDİNİZ O ZAMAN
      ÖYLE KİMSE KİMSENİN İÇİNİ BİLEMEZ
      YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu