25 Haziran 2013 Salı

BİTEN YENİ BİR KİTAP




“Yorgunum!
Önce gerçeğimi kendime kabul ettirirken yoruldum! Sonra gizlerken… Daha sonra yüzleşirken… Kendim olmaya hakkım olduğunu anladığımda… Kendimle barışırken… Gerçeğimi başkalarına kabul ettirmeye çalışırken… Benim gibi binlerce, on binlerce insanın var olduğunu öğrenirken… Yoruldum!”
Acımasız günlerin gölgesinde geçen çocukluğunun yaralarını sarmak ve geçmişini silmek için İstanbul’a gelen genç bir adam: Bora. Tam hayatını değiştiren aşkı bulup umudu yeşerdiğinde, geçmişi yeniden karşısına çıkacak ve kendi öyküsünü anlattığı Bora’nın Kitabı onu bir girdabın içine sürükleyecek…
Gizli Anların Yolcusu‘ndan tanıdığımız Bora’nın hazin öyküsüyle Ayşe Kulın, sadece genç bir adamın kişisel varoluş mücadelesini değil, bu coğrafyanın zorlu koşullarında bir insan, bir âşık, bir birey olabilmenin imkânsızlığını da anlatıyor.
Bora’nın Kitabı kabuğundan sıyrılmaya ant içmiş insanların büyük mücadelesinin romanı.
***


SEYYAHIN DÜŞÜNCELERİNE GELİNCE

AYŞE KULİN'İN KİTAPLARINI HER ZAMAN ZEVKLE OKURUM.BU KİTAPDA BİRAZ ÇEKİMSER KALMIŞTIM OKUIYUP OKUMAMAK ARASINDA
SONRA DAYANAMAYIP OKUDUM,SÜRÜKLEYİCİ KONUSU HAYATIN İÇİNDEN,GÖRMEMEZLİKDEN GELEMİYECEĞİMİZ BİR KONU
FAKAT SONU SANKİ ACELEYE GETİRİLMİŞ GİBİ GELDİ BANA
2GÜNDE BİTİRDİM.TAVSİYE EDERMİYİM İŞDE ONU BİLEMİYORUM
SİZE KALMIŞ İLGİNİZİ ÇEKİYORSA OKUYUN

16 yorum:

  1. Hani okumanızı tavsiye eder miyim diye soruyorsun ya bence et mutlaka. Oğlum Tunca'nın Bodrum'da ilkokuldayken çok aydın bir din öğretmeni vardı. Bri veli toplantısında, " Tunca hem Lenin okuyor hem de kuranı okuyor aynı anda" diye sorup yardım istemiştim. O da, " ne güzel bırakın okusun okuya okuya doğruyu kendisi bulur sonunda" demişti. Bu kitap içinde öyle okunsun ama tabi ki eleştirilsin. Tunca sonra ne mi oldu? Sourbone'da masterını bitirdi geçen hafta hala Kuran ve Lenin'e devam. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM TAMAM EDEYİM
      TUNCAYA MAŞALLAH DİYORUM
      GENELDE BENDE ZATEN AYIRT ETMİYORUM BİLİYORSUNUZ
      BEN BUNU ASLA OKUMAM DEDİĞİM HİÇ BİR KİTAP YOK
      KİTAPLAR İNSANA ÇOK ŞEY KATIYOR
      HEPİMİZE BOL KİTAPLI GÜNLER

      Sil
  2. bakalım o zaman . Ruhi durumuma göre belki okurum, belki bilmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAYNEN ÖYLE VUSLATIM
      RUHİ DURUM ÖNEMLİ ETKEN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Bu kitap bende de var.Bi türlü okuyamadım.İnşallah kısa zamanda okurum.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GAMZECİM BE N TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL ZİYARETİN İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  4. Roman okumak güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  5. aaaa iyileşmişsin.
    okumuşsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN HALA SENDEN KİTAP İSMİ BEKLİYORUM AMA

      Sil
    2. biliyorum biliyorum.
      :)

      marifetname-ismail hakkı.

      Sil
    3. AY DEEPSİ
      BANA MARİFETNAME YİMİ TAVSİYE EDİYORSUN
      ONU BEN YILLARDAN BERİ OKURUM
      O SIKIŞTIĞIN ZAMAN BAŞVURULACAK BİR KAYNAK BENCE

      Sil
    4. işteeee.
      tam zamanı değil miiii.
      :)

      Sil
  6. ay pardon ibrahim hakkı.
    :)

    YanıtlaSil
  7. HAYIR
    İNSANIN CANI SIKKINKEN MARİFETNAME OKUMAZ
    :)

    YanıtlaSil
  8. peki. bak şimdi.
    hem okucan hem mutlu olcan.
    şimdi, ruhsal yönden bişi okumak istersen, halil cibran ve imam-ı gazali iyi gelir.
    somut ve bilimsel bişiler istersen, önemli iki yazar var. biri, bernard lewis. antropolog ve dünya insanlarının geçmişini anlatıyor. çok zihin açıcı.
    bir de önemli bir tarihçi, eric hobswam var. dünyada ne oluyo anlamak için. çok zihin açıcı. ikisi de öğretici.
    edebiyat, roman istersen, dünyada yazılmış en iyi roman, don kişot var, cervantes. benim de en sevdiğim romandır. tam metni var. yky yayınlarından.
    bunlar hafif değil. ama iyi yazarlar, eserler.
    :)
    hafif edebiyat, roman türü için düşünmem lazım. tonla var çünkü.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Mademki Bora'yı okudun.arkasına A.Kulin'in son kitabını okuyabilirsin.Derin'in önerdiği kitaplar da çok güzel bu konuda o uzman biliyorsun.Sevgiler...oy.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu