24 Haziran 2013 Pazartesi

BİR ZAMANLAR MAZİYE BAK

GÜN GEÇTİKÇE MAZİYE ÖZLEMİM ARTIYOR NEDENSE.HER HALDE YAŞIMIZIN SON GAZ İLERLEMESİNDEN OLSA GEREK.ÇOCUKKEN YEDİĞİMİZ ŞEYLER ,ÇOCUKKEN GİYDİKLERİMİZ,ÇOCUKKEN OYNADIKLARIMIZ,HEPSİ FİLM ŞERİDİ GİBİ GÖZLERİMİN ÖNÜNDEN GEÇİYOR.BİR KAÇ GÜN ÖNCE ESKİ RESİMLERE BAKTIM,SİYAH BEYAZ OLANLARA ,GEÇEN SEFER ANKARA'YA GİTTİĞİM ZAMAN NE VAR NE YOK TOPLAYIP GETİRMİŞTİM.ÇOCUKLUK RESİMLERİMİZ AİLEMİZİN DÜĞÜN RESİMLERİ



HEPSİ BİR DÖNEMİN TEMSİLCİLERİ KİMİ KIRK YIL ÖNCESİNDEN KİMİ ELLİ KİMİ 60
İNSAN ÇOK DUYGULANIYOR ARAMIZDA OLMAYANLAR VAR,HEPSİNİN MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH

HELE İÇİNDE BİR KART POSTAL VARDIKİ BENİ ÇOK DUYGULANDIRDI,TAM 43SENE ÖNCE BANA GELMİŞ,EVET EVET YANLIŞ DUYMADINIZ 43 SENE ÖNCE TEYZEM ALMANYA DAN  BU ZAMANLARDA DOĞUM GÜNÜME YAKIN BU KARTI BANA GÖNDERMİŞ.SAĞOLSUN ANNECİĞİMDE SAKLAMIŞ TARİH 30 HAZİRAN 1970
43 SENE ÖNCE GELEN DOĞUM GÜNÜ TEBRİĞİ DİLE KOLAY



BENİM İÇİN HATIRALAR ÇOK ÖNEMLİDİR.BENDE SAKLARIM ANNEM GİBİ,OĞLUŞUMUN 2YAŞINDA YAPTIĞI RESİMLERİ SAKLAMIŞIM SAKLAMAKLA KALMAMIŞIM,TARİH ATMIŞIM,HER BİRİNİ SORMUŞUM BU NE DEMİŞİM O SÖYLEMİŞ BENDE YANINA KURŞUNKALEMLE YAZMIŞIM.GÖRÜNCE ŞAŞIRDI.DAHA NELER VAR NELER İLK DEFTERİ İLK KİTABI,İLK TULUMU,ÇEYİZİNDE ONLARIDA VERECEĞİM ARTIK :)
KIZLARIMINDA VAR TABİKİ SAKIN YANLIŞ ANLAMA OLMASIN,AMA OĞLUM İLK GÖZ AĞRIM OLUNCA DURUM BİRAZ DAHA FARKLI OLUYOR TABİKİ

DOĞRUSUNU İSTERSENİZ BU YEMEK POSTU OLACAKTI AMA MEVZU MEVZUYU AÇTI BURALARA GELDİM.ARTIK YEMEK POSTUNUDA YARINA BIRAKIRIM.

GEÇMİŞ ZAMAN OLURKİ HAYALİ CİHAN DEĞER

9 yorum:

  1. Ne kadar güzel şeyler bulmuşsun eskiye dair öyle...
    Canım ya bu günlerimizde eskiyince bu günlerimizide böyle güzel anarız inşAllah öpüyorum . Hayırlı akşamlar canım.

    YanıtlaSil
  2. Canımmm hepsi ne güzel anılar.İnsan maziyi anıyor acısı tatlısı ile ne güzel günlerdi o günler diye.Ahirete göç edenlere Rabbim rahmet eylesin,geride kalanlara da sağlıklı yaşamlar versin.Sevgilerimle canımmm.

    YanıtlaSil
  3. bak ne dicem.
    ilk namazdan sonra yazdığın en güzel yazıydı bu.
    :)
    bütün fotolara da baktım.
    duygulandım bileee.
    :)
    o kartpostal da ne anı ama.
    :)
    ya sen daha iyi yazıyosun artıkın.
    :)
    bi de blog dizaynı, foto video filan usta oldun yaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Seyyahım
    yaş ilerledikçe daha çok değer biliyoruz herhalde. Bende siyah beyaz fotoğrafları çok seviyorum. Hatta bir tane kocaman albüm alıp annemin, babamın ve benim siyah beyaz fotoğraflarımızı koydum. Günümüzdeki bazı fotoğraflarıda siyah beyaz yaptırıp ekledim albüme. Bence bu dünyadaki en önemli ve güzel şey fotoğraflar.
    Çocukların ilk defterlerini ve bir bebeklik bir de ilkokuldaki giysilerini bende sakladım:))
    Seninde dediğin gibi gerçekten benzer yönlerimiz çok. Bu da beni mutlu ediyor.
    Seni sevgiyle kucaklıyorum, hayırlı günler canım

    YanıtlaSil
  5. Sengülüm beni o kartla birlikte25 li yaşlarıma götürdün.İyi ki doğmuşsun iyiki varsın,iyi ki ben de senin teyzenim.Sevgiyle öpüyorum canım...oy.

    YanıtlaSil
  6. Hatiralar gibisi yok. Sizinkiler kadar olmasada bizde eski resimleri dijital ortama aktardik arada bir bakiyoruz. Biriktirmeyi bende severim. İlk okul defterlerimi sakliyordum birileri cope atmis. Nasil uzuldum anlatamam.

    YanıtlaSil
  7. Sengülüm yazıdan çıkardım ki bu gün doğum günün. Gerçi facebookda başka tarih yazıyor ama .....
    Doğum gününü kutluyorum. Allah sevdiklerin ve tüm ailenle beraber mutlu olabileceğin , uzun , sağlık ve huzurlu bir ömür versin sana.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. canım doğum günüm 2 temmuz
    ben yinede çok teşekkür ederim
    güzel dualarına amimn diyorum

    YanıtlaSil
  9. o zaman 2 temmuzda tekrar görüşmek üzere :)))))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu