10 Haziran 2013 Pazartesi

BİR FIKRA VE BAŞIMDAN GEÇENLER


 FIKRA
temel bir gün otobanda ters yönde ilerlemektedir. bunu gören araç sahipleri trafiğe haber verirler ve sellektör yaparlar temele.
trafik de bütün radyo kanallarına anons geçer:
xxx otobanında bir kişi ters yönde ilerlemektedir. dikkat ediniz.
ananonsu duyan temel de:
sadece birisümü hepisü hepisü der.


İŞDE BENDE BİR KAÇ GÜN ÖNCE EVİMDEN ÇIKTIM SOKAĞIN KÖŞESİNDE SOLA DÖNMEYE ÇALIŞTIM,AMA NEDENSE ZOR YOL VERDİLER BANA TABİ BENDE TAM BİR SİNİR HARBİ YAŞIYORUM.SÖYLENİYORUM BÖYLE ŞEY OLMAZ DİYORUM,HİÇMİ BUNLAR ARA SOKAKLARDAN CADDEYE ÇIKMAZ DİYORUM DİYORUMDA DİYORUM.
NEYSE SOLA DÖNDÜN DÖNMESİNE AMA ARAÇLAR ÜSTÜME DOĞRU GELİYOR SOL TARAFIN TRAFİĞİ SIKIŞIK BEN YİNE EL KOL HAREKETLERİ İLE KENDİ ŞERİDİNİZE GEÇİN KARDEŞİM BU NE REZALETTİR DİYE SÖYLENİYORDUMKİ BAKTIM BİR DEĞİL BİR KAÇ ARABA İŞDE O ANDA TEMELİN FIKRASI GELDİ AKLIMA
BULLDUĞUM İLK ARA SOKAKTA FİRAR ETTİM.MEĞERSEM 10 DAKKA ÖNCE YOLUMUZ TEK YÖN OLMUŞ TABİ LEVHALAR YARIM SAAT SONRA ASILINCA BENDE BU SIKINTIYI YAŞAMIŞ OLDUM.
AZ KALSIN NE ŞEHİTTİR NE GAZİ ........ OLACAKDIM
HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER

BU ARADA ÇEKİLİŞİME BEKLİYORUM ARKADAŞLAR.YOKSA İŞLEDİĞİM TABLO YU BEĞENMEDİNİZMİ?

8 yorum:

  1. Aman seyyahım dikkat et kendine.. Bu diyarda 5 dakkada kapanıyo bütün yollar..Aman ha..

    iyi akşamlar canım..İyi haftalar..

    YanıtlaSil
  2. hakikaten öyle
    gülermisin ağlarmısın derler ya
    aynen öyle
    hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  3. Allah korumuş :D Vallahi nerde ne zaman ne olacağı belli olmuyor bu trafiğin... Biz de geçen sene İstanbul da köprü altından dümdüz giderken birden arabalar üstümüze gelmeye başladı, taksiler selektör yaptılar kornalar v.s. Meğerse orası hop diye tek yöne dönüyormuş ama ne bir levha vardı ne de bir uyarı hiçbişi yok... Gerçi bu hatayı yapan bir tek biz değildik arkamızdan 3 araba daha geldi... Neyse allah kimseye kaza bela vermesin yarabbim :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET TATLIM GERÇEKTENDE VERİLMİŞ SADAKAM VARMIŞ
      AMİN
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  4. Offff offff ne sinir bozucu bir durum tam bir asap bozucu.Canımm geçmiş olsun arada bizim de başımıza gelirde oradan çıkana kadar inan ter atıyor insan.Hele ben de panik atak var iken var düşün sıkıntılarımı..Canımmm çok çok büyük sevgilerimi yolladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK BÜYÜK SEVGİNİ ALDIM YERİNE DAHA BÜYÜĞÜNÜ SANA GÖNDERDİM Bİ TANEM

      Sil
  5. :)
    allam ya biraz yavaş yaşasan yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN VE YAVAŞLIK
      İKİ ZIT
      NE YAPAYIM RUHUM HIZLI

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu