31 Mayıs 2013 Cuma

YORUMSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUZ











10 yorum:

  1. Merhabalar,

    İçeriği itibariyle yüreklerimizi yakan, sunum itibariyle güzel bir paylaşımdı.

    "Yaş Kesen, Baş Keser" "Yaş Ağaca Balta Vuran El Onmaz!"

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Değil bir çok ağaç, bir dalın kırılması bile içimi acıtıyor....

    YanıtlaSil
  3. Seyyah seni beni sildin galiba ama bu paylaşımından dolayı kutluyorum sen. Tabi ağaç araç gibi gözüküyor ama çok doğru tespit. Teşekkür ederim. Silmiş de olsan sana saygım fikir, düşünce, siyasi görüş, dinsel görüş açısından çok farklı olmamıza rağmen her zaman tamdı. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. HİÇ ÖYLE ŞEY OLURMU
    BAŞDAN SİZİNLE ANLAŞMA YAPMIŞTIK
    EVET FİKİRLERİMİZ AYRI OLABİLİR
    AMA ORTAK NOKTALARDA YORUMLAŞIYORUZ
    YEMEK GİBİ ŞİİR GİBİ KİTAP GİBİ
    KİMSEYİ KARŞI GÖRÜŞLERİNDEN DOLAYI SİLMEM
    DİREK ŞAHSIMA VE DİNİ İNANIŞIMA SÖZ GELMEDİĞİ MÜDDETCE
    BU KONUDADA BAŞDAN BERİ BİRBİRİMİZE SAYGILIYIZ ZATEN ÖYLE DEĞİLMİ
    İYİ AKŞAMLAR İLHAN BEY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyledir. Herkes böyle düşünce karşısındakine saygılı olsa sorun olmaz zaten. Şu sıralar çok doluyum olaylardan dolayı bu paylaşımlarıma yansırsa sakın üzerine alınma yorum yapmak zorunda değilsin. Ben de senin dini paylaşımlarına yorum yapmıyorum çünkü anlamıyorum. Tabi ki saygı. Düşünce ne olursa olsun. Teşekküğr ediyorum anlayışına.

      Sil
    2. TAM BENDE AYNI ŞEYİ SÖYLİYECEKTİM
      BEN DİNİ BİR PAYLAŞIM YAPTIĞIM ZAMAN SİZDEN YORUM BEKLEMİYORUM
      BENDE HER PAYLAŞIMINIZI OKUYORUM
      AMA SESSİZ KALMA HAKKIMI KULLANIYORUM
      BENDE TEŞEKKÜR EDERİM
      TEKRAR İYİ GECELER

      Sil
  5. Seyyah Gul siz beni bende sizi pek takip etmiyoruz ama bazen bazi bloglardaki yorumlarinizi okuyorum..cok ayri dunyalarin insani olsakta siz aydin bir bayansiniz..herkesi oldugu gibi kabul edip oldugun gibi gorunmek asl olan..dolayisi ile saygim sonsuz size..Saygilar..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu