23 Mayıs 2013 Perşembe

SÜPRİZ PAKET VE EYÜP ZİYARETİ


BU GÜN EVE GELDİMKİ SÜPRİZ BİR PAKET BENİ BEKLİYOR.ASLINDA GELECEĞİNDEN HABERİM VARDI AMA YOĞUNLUKDAN TAMAMEN AKLIMDAN ÇIKMIŞ.SAĞOLSUN  DEĞMESİN YAĞLI BOYA BİR İKİ AY ÖNCE BİR ETKİNLİK BAŞLATMIŞTI.BANADA BU ETKİNLİKDE http://lasorellanikahsekerleri.blogspot.com/ ÇIKMIŞTI.



SAĞOLSUN BANA ÇOK GÜZEL BİR KUPA GÖNDERMİŞ,ÜZERİNİDE ÇOK GÜZEL SÜSLEMİŞ.AYRICA İNCE DÜŞÜNCELİ ARKADAŞIM BANA BİRDE BERGAMUT KABUĞU TOZU GÖNDERMİŞ.ÇAYA KATILIYORMUŞ.KERMES BİTSİN HEMEN DENEYECEĞİM.TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM.


MALUM ALANYADAN MİSAFİRİM VAR BU SABAH ARZUSU ÜZERİNE ONU EYÜP SULTANA GÖTÜRDÜM.BİR FARKLA BEN EYÜP SULTANI SABAH NAMAZINDA SEVİYORUM.ONUN İÇİN SAAT DÖRTTE ORADAYDIK.MİSAFİRİM DÖRTTE HADİ DEYİNCE BİRAZ ŞAŞIRDI AMA EYÜPE GİDİNCE İNSANLARIN AKIN AKIN GELDİĞİNİ GÖRÜNCE BENİM İSRAR ETMEMİN SEBEBİNİ ANLADI.
ÇOK GÜZEL SAATLER GEÇİRDİK.NAMAZDAN SONRA BÜTÜN İNSANLAR YAPILAN DUAYA AMİN SESLERİYLE EŞLİK ETTİ.SAAT ALTIBUÇUKDU EVE GELDİĞİMİZ AMA GERÇEKDEN DUALI VE HUZURLU SAATLER GEÇİRDİK.
BİRAZ İSTİRAHAT ETTİKDEN SONRA BEN YİNE KERMESİN YOLUNU TUTTUM.MİSAFİRMDE GÜLDEHAN İLE ÇARŞIYA ÇIKTI.
SEYYAHINDA BİR GÜNÜDE BÖYLE GEÇMİŞ OLDU.
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

7 yorum:

  1. Gunaydiiiiiiiin hayirli cumalar gule gule kullan ablacim,Eyup camiisinin karsisinda yanilmiyorsam ''Sultanzade'' isminde bir osmanli lokantsi vardi esimle gittigimizde ugramis cok begenmistik,Allahim yapilan dualarinizi kabul etsin,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Canımmmmmm hayırlı cumalar hediyen harika sağlıklı günlerde kullan öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. sabah namazını kalabalık bir camii de cemaatle kılmayı hep isteyip, bir türlü yapamamıştım..
    sen ne güzel yapmışsın ablacım..
    Allah daim etsin..
    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  4. hediye paketi bile çok şirin. Eyüpsultan manevi değeri yüksek bir yer. bana çok uzakta malesef :(

    YanıtlaSil
  5. Canım Cuman mübarek olsun. Benim içinde dua edermisin o müberek yerde..
    Güle güle kullan kupanı.. İyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  6. Seyyahım
    birden içimden bir günde beraber gitmek geldi. UMarım yaparız bunu..
    Allah dualarınızı kabul etsin.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. eyüp sultan.
    iyi aklıma getirdin.
    görmedim ne zamandır.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu