22 Mayıs 2013 Çarşamba

SEYYAH'TAN ORTAYA KARISIK


BU SABAH MİSAFİR ODASINA GİRDİĞİMDE KARAMELİ BU HALDE BULDUM.BİR KENDİNDEN GEÇMİŞLİK ,BİR BEZGİNLİK,YA SICAKDAN CANI SIKILMIŞ YADA HALA
KENDİME BİR EŞ BULAMADIM DİYE KARA KARA DÜŞÜNÜYOR BİLEMEDİM.



SONRA RUTİN KERMESE GİTTİM BİR FARKLA DÜN AKŞAM ALANYA'DAN ARKADAŞIM GELDİ ONUNLA BERABER.KERMES HER ZAMANKİ GİBİ TIKLIM TIKLIM.BİR ARA KENDİMİ ÖYLE YORGUN HİSSTTİMKİ BİR YORGUNLUK KAHVESİ İÇEYİM DEDİM.KAFETERYAYA GİTME GÜCÜNÜ KENDİMDE BULAMADIĞIM İÇİN KAHVELERİ TEZGAHIMA İSTEDİM
BU ARADA BENİM TEZGAH MAHMUT PAŞA GİBİ OLDU,HER ŞEY YAVAŞ YAVAŞ AZALMAYA BAŞLADI,BENDE BU GÜN KENDİMİ PAZARCI AĞZI İLE KONUSUR BULDUM :)

GEL ABLA GEL    BAKMADAN GEÇME SEÇMEDEN ALMAAAAAAAAA

FATMA ABLA BAKSANAAAAAAAAAAA

PARAM OLSA BENDE ALSAAAAAAAAM

GEL ABLA GEL KAMPANYANIN BÜYÜĞÜ BURADA GİBİ

BİR GÜZELDE STRES ATTIM.O ARADA BİR MEHTER SESİ DUYDUM BİRDE BAKTIMKİ YAKINDAKİ BİR YUVANIN ÖĞRENCİLERİ GÖSTERİ YAPIYORLAR.



TABİ BEN PAZARCILIKLA UĞRAŞIRKEN GÖSTERİYİ KAÇIRMIŞIM ANCAK ARKALARINDAN ÇEKEBİLDİM.OLSUN ZARARI YOK.


BU GÜN KERMES'TEN SORUMLU BAKANIMIZDAN İZİN ALIP 2SAAT ERKEN ÇIKTIM.MALUM MİSAFİRİM VAR MİSAFİRİDE Bİ BOĞAZA GÖTÜRMEDEN OLMAZ.DOĞRU PAŞALİMANINA.EN SEVDİĞİM EN HUZUR BULDUĞUM YER.HAVA NE SICAK NE SOĞUK.BİR GÜZEL DİNLENMİŞİM.ADETA YORGUNLUĞUMU ATTIM.BU KADARLA BİTTİ SANIYORSANIZ YANILIYORSUNUZ.MİSAFİRİMLE İDDİAYA GİRDİK.BAMYACI'NINMI DONDURMASI GÜZEL YOKSA MODA DAKİ ALİ USTA'NINMI
DENEMESİ BEDEVA DOĞRU MODAYA.SÖYLEMESİ AYIP ALİ USTANIN BADEMLİ VE CEVİZLİ DONDURMASININ  ÜSTÜNE TANIMIYORUM ARKADAŞ.E BU KADAR GEZME YETER DEYİP EVE GELDİK VE ŞİMDİ SİZE BU SATIRLARI YAZIYORUM.
SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER.

11 yorum:

  1. Vallahi Seyyahım bende aynı Karamel gibiyim, uşukluk ve bezginlik had safhada . Acaba karamelle bir araya gelip dertleşsek mi:))))))))))))))))))))

    Kermeslerde iyice yoruldun. Dinlenmek seninde hakkın canım. Ne güzel arkadaşınla gezmişsiniz. Anlaşılan bu geziler bu günde sürecek.
    İyi bir gün olsun , çoook sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA SİZ KARAMELLE DERTLEŞİN BEN KİMİNLE DERTLEŞECEĞİM BİLMİYORUM

      GERÇEKTEN YORGUN ÖTESİ YORGUNUM
      AKŞAM ÖLÜP SABAH DİRİLİYORUM ADETA
      CANIM ALLAHA EMANET OL
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. O pisiciğin hali ne öylee.. Çok tatlıı :D
    Ben de kermeslerde görevli olduğumda aynı pazarcı haline bürünmüştüm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA PAZARCILIK YARIYOR BENCEDE
      CUMARTESİ PAZAR İŞİ İLERLETMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
      KENDİME YENİ SÖZLER BULMAQM LAZIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  3. Seyyahcığım kermeslerin ve bereketin bol olsun inşallah. Emekleriniz hakkını bulsun diyorum. Bunlar güzel yorgunluklar.:) Bu arada bizi de unutma.:) Buralardayız. Arkadaşımız dönsün diye bekliyoruz.:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIIIIIIIIIIIM

      TEŞEKKÜR EDERİM
      GÜZEL TEMENNİLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM
      SİZİ UNUTURMUYUM HEP AKLIMDASINIZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  4. Benim acizane tavsiyem kesinlikle MARAŞ dondurmasını tatmanızdır. Diğer hiç bir dondurmayla kıyaslanamaz lezzettedir. Semtlerini bilmiyorum ama bir Mado şubesine rastlarsanız kesinlikle kaçırmayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MARAŞLILAR KIZMASIN AMA BEN MARAŞ DONDURMASI YEDİĞİMDE GÜZEL BİR TATLI YİYOR HİSSİNE KAPILIYORUM
      BANA DONDURMA ZEVKİ VERMİYOR
      HER KEZ GİDER MERSİNE BEN GİDERİM TERSİNE GALİBA
      NE YAPARSINIZ
      TEŞEKKÜR EDİYORUM YİNEDE
      HAYRILI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Nasıl yoğun bir trafiktir bu. Ben okurken yoruldum ya. Moda'ya Ali Usta2ya kadar gitti olay. Kesinlikle haklısın Ali Usta'nın dondurması tektir. Maraş falan hikaye kalır yanında. Kar yağarken gece yarısı gider yerdik arabayla. Gençlik işte. :))

    YanıtlaSil
  6. paşalimanı. tamam.
    :)
    dondurma ne çok seviyorsun sen.
    :)

    YanıtlaSil
  7. her ortamda kahve keyfi yaparım diyorsun yani...yakışır...uzun zamandır blog gezmesi yapamadım,gezeyim şöyle bir..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu