6 Mayıs 2013 Pazartesi

Seyyah Ankara da/Çifte Mutluluk


Bu sabah Rusya dan abim geldi. Beraber kahvaltı yaptıkdan sonra Ankara yollarına düştük. Abimin cebinde bulduğum kitap ilgimi çekti.Bu su ,kitabın adı.Boluya gelene kadar bitirdim'
Kitabin yazarı David Foster Wallace. 2008 yılında Uzun yıllar boyunca  mücadele ettiği depresyona yenik düşerek intihar ederek hayatına son Veren büyük bir yazarmış efendim-Bende bu güne kadar bilmiyordum.
Bu su yazarın bir Collage in mezuniyet töreninde yaptığı konuşmanın Uyarlanmış metni.
Bu kadar tanıtım yeter her halde.zaten cep telefonunda çok zorlanıyorum post hazırlarken.

Bolu demişken yolu   Bolu.dan geçipde İsmailin Yerini bilmeyen yoktur yada ben öyle   zannediyorum.
Söylemesi ayıp karnımızı biraz doyurduk.Ve tekrar yola koyulduk.saat 4 gibi eve geldik annem yolumuzu gözlüyor aslina bakarsanız benim değil abimin yolu gozleniyorda neyse ben kendimede pay çıkarıyorum.
Ama babamla abimin bir sarilisi vardi beni benden aldi.birazda yine kıskandım galiba. Babam ve oğlum filmini aratmadı yani. Bir sey daha öğrenmiş oldumki yas 43 de olsa kıskançlık yapi la biliyormus.
Her neyse oda babamla yemek yapıp mutfak sırlarını alamıyor onuda ben yapıyorum.
Bir sonraki postumda babamın mutfagindan ozel tariflerle karşısında yim.
Ankaradan sevgilerle.


15 yorum:

  1. Gözün aydın olsun Seyyahım. Ohhhh baba evinde keyfine bak :))))) tarifleri bekliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Allah razı olsun
      Hayırlı Aksamlar

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım
      Hayırlı Akşamlar

      Sil
  3. Nefis ne güzel çifte mutluluk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu canım
      gerçektende mutluyum
      hayırlı akşamlar

      Sil
  4. gözün aydın cnm. afiyet şeker olsun. tarifleri bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tarifleri istanbula
      saklayacağım
      cep telefonundan çok zor oluyor
      hayırlı akşamlar bi tanem

      Sil
  5. hem uzak diyarlardan abi gelmiş, hem de anneyle babayla hasret giderilmiş, maşaAllah..
    mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel duaları na amin diyorum
      Hayırlı aksamlar

      Sil
  6. Gözün aydın arkadaşım.:) Sayılı günler geçer bilirsin. Burukluğu elbet yaşanır ama ya kavuşmalar:))) Herşey gönlünüzce olsun. Sevgiler sana en kocamanından.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum
      Hayır lı akşam lar

      Sil
  7. İnsanın ailesiyle olması ne güzel....kıskançlıklar olsa bile :)) ü.ö ..

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel şeyler bunlar,Allah aile saadetini daim etsin inşAllah..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu