2 Mayıs 2013 Perşembe

NİHAYET BİTEN BİR KİTAP

        ORTA YAŞLI KADININ İNTİKAMI

orta-yasli-kadinin-intikami-elizabeth-buchan

"işte size acının yeniden doğuş için müthiş bir katalizör olacağının kanıtını sunan bir kitap. Bu romanda en sevdiğim şey, her şey "
-Elizabeth Berg

"Elizabeth Buchan tanıdık bir hikayeyi alıyor ve ona dürüstlük, espri, sıcak bir anlatım ve bilgiyle yeniden hayat veriyor
Ne kadar da tatmin edici bir roman. Elimden bırakamadım."
-Patricia Gaffney

"Zeki, lezzetli ve duyarlı, son derece yetenekli bir kitap. Buchan'ın esprili, bilge ve muhteşem bir okuma sunan
kitabına şapka çıkarıyorum."
-VVendy Holden

"Orta Yaşlı Kadının intikamı -bu güçlü başlığından son
paragrafına dek- öyle güzel yönetilmiş ki, her sayfada
insana yeni, taze ve ilginç geliyor"
-Fay VVeldon

"Bilge, melankolik, komik ve sofistike." -The Times (Londra)
"Buchan çok iyi bir yazar"
-Daily Telegraph (Londra)
(Tanıtım Yazısından)


SEYYAHIN DÜŞÜNCELERİNE GELİNCE

BİR SOLUKDA OKUDUM AMA NE OKUYUN NE OKUMAYIN DERİM.KİTABIN İSMİNİ OKUYUNCA KENDİNİZİ İNTİKAM BEKLENTİSİNE SOKUYORSUNUZ AMA OYLE BUYUK BİR İNTİKAM FELAN YOK.SADECE İLAHİ ADALET
HAYIRLI GECELER

15 yorum:

  1. :)
    eh okumayalım o zaman.
    :)
    bi de hoşgeldiiin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞ GELMEYE ÇALIŞIYORUM
      SAĞOLASIN

      Sil
  2. TEŞEKKÜR EDERİM
    GELMEYE ÇALIŞIYORUM
    BÜYÜK BİR GAYRETLE
    HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda elimde sürünen bir kitap ve bir o tarafa bi bu tarafa koşmaktan bitap düşmüş bir bünuem var..:)
    baştan almalık oldu diyebilirim okuduğum kitap.:)
    hayırlı cumalar seyyahım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAZEN ÖYLE OLUYOR KEKİĞİM
      BENDE EPEYDİR OKUYAMIYORDUM
      ŞÜKÜR ŞEYTANIN BACAĞINI KIRDIM
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  4. Hayırlı Cumalar canım,
    güzeldir kitap okumak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET TATLIM
      ÇOK KEYİF ALIYORUM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Ben daha çok psikolojik,aşk, gerilim romanlarını seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU ARALAR HER TELDEN ÇALIYORUM BEN
      HER ÇİÇEKTEN BAL ALMAK GİBİ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. İyi geceler Seyyahım. Haydi yatmadan kitap okuyalımmm.Kitap okumak çok güzel bir şey..Sevgilerimle iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HER AKŞAM HER AKŞAM OKURUM
      SABAH KALKAR KALKMAZ
      AKŞAM YATARKEN
      İNSANIN UFKU GENİŞLİYOR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. Merhabalar,

    Kitapları sevmeniz ve sürekli okumanız her türlü takdirin üstündedir. Okuyup bitirdiğiniz kitaplarla ilgili bir açıklama yapmanız, bilgi vermeniz ve bir de okuyup okumama konusundaki nazik öneriniz gerçekten çok büyük bir incelik. Bu güzel ve yararlı paylaşımınız için teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAPSIZ HAYAT DÜŞÜNEMİYORM
      GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ASLINA BAKARSANIZ BU KADARINI HAKETMİYORUM
      ÇOK ÇOK DAHA İYİ OKUYUCULAR VAR
      BEN KARINCA KARARINCA
      HAYIRLI SABAHLAR
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu