20 Mayıs 2013 Pazartesi

BEN GELDİİİİİİİM VE KERMES RESİMLERİİİİİİİİİ


BİR KAÇ GÜNDÜR ORTALIKLARDA YOKTUM.BELKİ MERAK ETMİŞSİNİZDİR.CUMA GÜNÜ BENİMDE BİLFİİL GÖREV ALDIĞIM KERMESİMİZ AÇILDI.MALUM İLK GÜNLER ÇOK ÇOK YOĞUN GEÇİYOR.


BENDE EVE GELİR GELMEZ BİLGİSAYARIMI AÇIYORUM AMA SABAH 8 AKŞAM DOKUZ AYAKTA KALMAKTAN PİLİM BİTMİŞ OLUYOR.NE BİR BLOG ZİYARET EDEBİLİYORUM.NEDE BLOGUMA YAZI YAZACAK HALİM KALIYOR.


BU KERMES GÖNÜL İŞİ GERÇEKTEN BİR BAKIYORSUNUZ BİR AVUKAT CÜBBESİNİ ÇIKARMIŞ MANAVLIK YAPIYOR BİR BAKIYORSUNUZ BİR DOKTOR ÖNLÜĞÜNÜ ÇIKARMIŞ
GÖMLEK SATIYOR BİR BAKMIŞSINIZ BİR ARMATÖR LÜKS ARABASINDAN İNMİŞ KEBAP TEZGAHININ BAŞINDA.DEDİM YA ARKADAŞLAR KERMES İŞİ GÖNÜL İŞİ,YORULUYORSUNUZ AMA ALDIĞINIZ LEZZETİN TARİFİ YOK.


BU GÜN BİR PARÇA BEDENİM YORGUNLUĞA ALIŞTIKİ ŞU AN BU SATIRLARI YAZMA GÜCÜNÜ KENDİMDE BULDUM.BU ARADA PAZAR GÜNÜDE ABİMİ TEKRAR RUSYA YA YOLCU ETTİM.


ÖYLE GÖRÜNÜYORKİ BİR KAÇ GÜN DAHA BURALARDA FAZLA GÖZÜKMEYECEĞİM.FIRSAT BULDUĞUM 5 DAKİKAKALARDA TELEFONUMDAN BAKIP YORUMLARINIZI OKUYORUM.BU BANA KEYİF VERİYOR.CEVAP YAZAMAZ İSEM KUSURUMA BAKMAYIN OLURMU.SONRA BOL BOL ACISINI ÇIKARTIRIZ.


BU GÜN HEM SİZLERLE DERTLEŞİP HEMDE KERMESDEKİ BİRBİRİNDEN GÜZEL ELİŞLERİMİZİN ÇOK UFAK BİR KISMINI SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.


ASLINA BAKARSANIZ BENİM YAPTIRDIĞIM İŞLERDENDE GÖSTERMEK İSTERDİM AMA ÇOĞU İLK GÜN SATILDI AMA BEN TELAŞEDEN RESİMLERİNİ ÇEKEMEDİM.


HEPSİ EL EMEĞİ GÖZ NURU HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.ŞU SECCADE VE ŞASESİNİN GÜZELLİĞİNE BAKARMISINIZ.




                                           YA BU BEBEK BATTANİYELERİ


                                                   ÇOCUK NEVRESİMLERİ


                                                 ÇOCUK PİKELERİ


YA BU HAVLULAR HEPSİ HEPSİ BİRBİRİNDEN EMEKLİ VE BİRBİRİNDEN GÜZEL.


                           BU REYONDADA ÇEŞİT ÇEŞİT KLOZET TAKIMLARI



                                     ŞAHANE NEVRESİM VE PİKE TAKIMLARI


KENDİ REYONUMU ÇEKMEMİŞİM BEN HANGİ REYONDAMIYIM NAKIŞ HOCASINA EV TEKSTİL İ DÜŞDÜ. HAZIR NEVRESİMLER ,YORGANLAR,BORNOZLAR,YATAK ÖRTÜLERİ SATIYORUM.OLSUN NERESİ OLURSA OLSUN FARK ETMEZ.SONUÇDA ELDE EDİLEN GELİRDEN YARDIMA MUHTAÇ ÇOCUKLAR FAYDALANACAK VE OKUYACAKLAR.BÜTÜN BU ÇABA VE EMEK ONLAR İÇİN.
BU GÜNLÜK BENDEN BU KADAR .BİR İKİ GÜNE KADAR GÖRÜŞÜRÜZ HER HALDE.HAYIRLI AKŞAMLAR.BENİ UNUTMAYIN OLURMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

16 yorum:

  1. Sen unutulur musun Seyyahcığım:) Önce Allah kavuştursun. Sonra, tebrikler.:) Hepsi birbirinden güzel:) Helal olsun. Yapanların ellerine sağlık. Alanlar da güle güle kullansınlar. Sevgiyle kal. Özledik ama Hocam:) Olmuyor böyle:)))

    YanıtlaSil
  2. Herkesin ellerine sağlık .Çok güzel şeyler
    var

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinde güzel canım bir çok iş çıkmış
    inşaallah hepsi satılır faydası olur çocuklara,
    bikaç gün sonra bizde açıcaz kermes aynı maksat ile..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Muhteşemmmmmmmm öptüm canım...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel, hepsinde ne çok emek var :)

    YanıtlaSil
  6. bütün haberler güzel nakışçı seyyah.
    :)

    YanıtlaSil
  7. ahhhh,,şşimdi orada olmak vardıı....
    bereketi bol olsun ablacım..:)
    kolaylıklar dilerim...
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. MaşAllah,maşAllah,sanki bir çeyiz fuarı gibi!
    Hepsi de birbirinden özenle yapılmış göz nuru eserler.
    Allah emeği geçen herkeslerden razı olsun.
    kolaylıklar diliyorum ablacım..

    YanıtlaSil
  9. sen unutulur musun cnm. kermesler güzel olur severim.

    YanıtlaSil
  10. Seni unutmak mümkün mü? canım benim ama bu kermes başka kermes bazen çok sıkar beni kermesler, ama bu kermeste benim ilgimi çeken çok şey var yahu

    YanıtlaSil
  11. Seyyahım
    tebrikler, yapanların eline sağlık bol bol kazanç olsun. Yavrular sevinsin.
    Bu arada Allah kavuştursun canım. Sana kolaylıklar diliyor sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  12. ÖNCELİKLE SENGÜLCÜM BİKERE SEN UNUTULACAK BİRİ DEĞİLSİN BU BİİİİİİİRRRRR.......... 3 SAAT ÖNCE KERMESTE NİHAYET SENİ MÜTEMADİYEN ARYAN GÖZLERİM ŞENLENDİ BUDA İKİİİİ....... VE BU KERMESİN Bİ PARÇASI OLMAKTAN DOLAYI HEM MUTLU HEMDE HUZURLUYUM. MEVLAM İNŞAALLAH HAYIRLI SATIŞLAR NASİB EDER. EVET UZUN ZAMANDIR GÖREMEYİNCE BENDE MERAKLANMIŞTIM AMA TAHMİN ETTİM KERMES YOĞUNLUĞUNU.. NEYSE ÇOK UATTIM BUGÜN YAKİNEN GÖRDÜM YA SENİ ÇOK MUTLU OLDUM.. SENİ ÇOK SEVİYORUM TATLIM ALLAHA EMANET.. ÖZLETME KENDİNŞ........

    YanıtlaSil
  13. Valla merak etmedim desem yalan olur. Sağlık sorunu olmasın da bunlar dediğin gibi güzel yorgunluklar. Kermes de kendini aşmış bir durum var sanki. AVM gibi olmayan yok.

    YanıtlaSil
  14. Seyyahım bunlar ne güzel emekler yapanların hepsinin güzel yüreklerine ,ellerine sağlık olsun hepsine bayıldım içim açıldı bakarken canım çok kolaylar gelsin sarılıp öptümmmm.

    YanıtlaSil
  15. zülfiye begonvil cafe22 Mayıs 2013 10:26

    ağlıyorum yıllardır bil fiil katıldığım karınca kararınca emek verdiğim kermesimize bu yıl hiç bir şey yapamadım Allah bu sene izin vermedi o huzur hiç bir şeyde yok Rabbim affetsin bir engel yedim ama bilmem inşaallah tekrar nasip olur gitmek emek vermek buralara yardım da nasip işi bir günahım varsa Allah affetsin insaallah nediyim.

    YanıtlaSil
  16. para karşılığı o yorgunluk çekilir mi..gönülden olunca çekilir..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu