9 Mayıs 2013 Perşembe

BABAMIN SAATLERI


 Babam tam bir saat tutkunudur. Annemin goblenlerini yayinlayinca hak gecmesin babamin saatlerinide gostereyim dedim.


         Bu mutfakdaki saatimiz


Bu babamin calisma odasindaki  saatlerden biri



 Bu saat misafir odasinda


                                               Bu salondaki saat



Bu Yatak odasindaki saatlerde bir tanesi



                     Bu da yine yatak odası


Bu çalışma odasinda yine


 Yatak odasindaki saatlere toplu bakış


                 Bu yine calisma odasiNdaki atli saat. Babam bu kadar saatleri severken annemin bu durumdan çok hoslandigi soylenemez. Zira babam hic usenmeden bütün bu saatleri kuruyor. Ondan sonra sesi siz tahayyul edin. Ben sese hic gelemem doğrusu ama babam zevk aliyor
Saatin her tik takini allah diye dinliyor. Yorum farki anlayacaginiz. Babamin bir birinden guzel kol saatletide var ama onları goruntulemem mumkun olmadi.
Yarin allah izin verirse istanbul a dönüyorum.
Hepinize hayirli gunler


17 yorum:

  1. Dedemin de vardı bu saatlerden, Allah uzun ömürler versin, ben de sevmem bunların seslerini, ama işte büyükler zevk alıyor onların sesinden, belki de zamana olan saygılarındandır, biz biraz zamansız yaşıyoruz, pek kıymetini bilmiyoruz, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK DOĞRU HİLALCİM
      GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. Anne sevmese de babanın sevdiği şeylere saygı gösteriyor ne güzel. Eski zamanın genç ruhlu insanları yaşamı güzelleştirmeyi çok iyi biliyor maşallah.
    Saatlerin toplu bir şekilde çaldığını düşündüm de gerçekten çok heyecanlı :)
    Güzel fikirmiş.. zamanın geçtiğini hayatın akıp gittiğini anlatan uyarıcıların olması şahane olur hakikaten :)))
    Bir de sevdiğin bloggerların yaşadığın memlekete gelmesi bile güzel :))
    İnşallah tekrar tekrar gelirsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SENEDE BİR GELİNCE BİZİMKİLER HİÇ BİR YERE BIRAKMIYORLAR
      YOKSA İÇİM GİTTİ BURDAKİ DEĞERLİ ARKADAŞLARLA TANIŞMAK İÇİN
      KİMBİLİR BELKİ SEN İSTANBULA GELİRSİN YASEMİNCİM
      GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. ne güzel bir bakış açısıdır.,her saat tikataklarını ALLAH ALLAHdiye dinlemek...
    her saniyeye bir zikir sığdırabilmek...
    rabbimm ömrüne bereket vesin babacığının sengül ablacım.
    benim bir takımtım vardır bu arada,saat deyince aklıma geldi.:)
    yattığım odada sesli tiktakları olan bir saaate asla tahammül edemem..:))
    misafirliğie gittiğim yerlerde ilk ricam saati kaldırmak olur o odadan,yoksa sabahlamam kaçınılmaz bir durumdur..:)
    öperim ablacım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AL BNEDENDE O KADAR
      ASLA UYUYAMAM
      KALDIRIR ATARIM O SAATİ
      AH BENDE BABAM GİBİ DİNLEYEBİLSEM NERDEEEEE
      BENİM DERSİM DAHA ORALARA GELMEDİ
      GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER
      ALLAHA EMAQNET OL

      Sil
  4. ablam yeşil saat çok güzelmiş

    Gerçi hepsi birbirinden kıymetli ve güzel görünüyor.

    Hayırlı yolculuklar şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE ONA BAYILIYORUM
      BİRAZ MİYAVLADIM AMA SÖKMEDİ
      VERMEDİ:)
      CANIM HAYIRLI AKŞAMLAR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. biraz fazla saat var sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİRAZMI SELMAM
      HADDİNDEN FAZLA AMA
      BABAMA BİR ŞEY DEMEK ZOR
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM,

      Sil
  6. Resimlere bakarken birden aklıma bunların hepsi aynı anda çalarsa diye düşünmüştüm:)))
    Yanımızdaki komşuların yüz seneyi geçen bir duvar saatleri var . Her yarım saatte bir ve saat başı iki kere çalıyor. Biz yandan duyuyoruz.
    Seyyahım bende senin gibi sese gelemiyorum. Allah anneciğine kolaylık versin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM AYNEN ÖYLE HEPSİ BİRBİRİNDEN SESLİ
      BANA GÖRE DEĞİL
      AMA SEYRETMEK GÜZEL
      CANIM HAYIRLI GÜNLER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  7. Çook güzeller babanız güle güle kullansın :) Hayırlı yolculuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASYAM SAĞOL CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  8. Canım Seyyahım gecenin sessizliğinde bazen yalnızken arkadaş dahi olabilir o muhteşem tik tak sesleri .Kimi de nasılda zor olur seslerine dayanmak bu biraz da ruh durumu ile ilgili olmalı ne olursa olsun saatlerini çok sevdim babacığının Allah hayırlı ömürler nasip etsin canımm sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAKLISIN TATLIM
      BEN ŞİKAYET ETTİĞİM ZAMAN BABAM
      KIZIM O ALLAH ALLAH DİYE ZİKR EDİYOR BEN ONU ÖYLE DİNLİYORUM DİYOR AMA
      MALESEF BEN O HALE GELEMEDİM HENÜZ
      CANIM GÜZEL TEMENNİLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAAHA EMANET OL

      Sil
  9. pikiiii, baban dakik midir, randevularına hep tam zamanında gider mii.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu