10 Mayıs 2013 Cuma

ANNEMİN GÜNÜ VE EVE DÖNÜŞ


ANACIĞIM BEN ANKARADAYIM DİYE CUMA KURANINI PERŞEMBEYE ALMIŞ SAĞOLSUN.BENDE ANACIĞIMA SÜPRİZ BİR ŞEYLER YAPAYIM DEDİM.DEDİM DEMESİNE AMA NE KALIP VAR NE YAPTIĞIMI KOYACAK SERVİS

 ÇARŞAMBA GÜNÜ ÇARŞIYA ÇIKTIM KURABİYE İÇİN KALIPLAR ALDIM YAŞ PASTAYI KOYMAK İÇİN AYAKLI SERVİS.HER ŞEY HAZIR OLUNCA UYGULAMAYA GEÇTİM.ARTIK KLASİK HALİNE GELEN  KURABİYELERİMİ YAPTIM.BU SEFERDE KURDELE YOK DOĞRU BABAMA MURACAT ,BABAM BÜTÜN OKUDUĞU KİTAPLARA AYRAC YAPAR.NEYSE BU KRİZİDE BÖYLECE ATLATMIŞ OLDUM.



SIRA GELDİ BU PASTAYI YAPMAYA,BİR BLOGTA GÖRMÜŞTÜM AMA NE HANGİ BLOGDA GÖRDÜĞÜMÜ HATIRLIYORUM NE NASIL YAPILDIĞINI BİLİYORUM AMA KESİN KARARLIYIM YAPACAĞIM.NEYSE EFENDİM HAZIR PASTA KEKİNDEN BİR GÜZEL PASTAMI YAPTIM.SONRA KEDİDİLLERİNİ SIRALAMAYA BAŞLADIM AMA BEN BİR YANDAN SIRALIYORUM ONLAR BİR YANDAN DÜŞÜYOR.BEN NERDEN BİLEYİM ÖNCE KEDİDİLLERİNİN ISLATILIP KEKKALIBINA YERLEŞTİRİLECEĞİNİ.AMA DEMOKRASİDE ÇARE TÜKENMEZ.BENDE ALTLARINA BİRAZ KALAN KREMADAN SÜRÜP BU HALE GETİRDİM.O SIRADA BABAM GİRDİ MUTFAĞA BU EĞRİ DEĞİLMİ E BABA BU PİZZA KULESİNİN PASTASI DEDİM.
HER NEYSE ÇOK UZATTIM GÜZEL BİR DAVET OLDU.AYRICA 2TANE DE EBRULİ MENEKŞE ALDIM MASALARINA KOYMAK İÇİN.ALTIN KIZLARIN HEPSİDE ÇOK BEĞENDİLER YAPTIKLARIMI ANNEMDE ÇOK MUTLU OLDU
TÜM ALTIN KIZLARIN(ANNELERİN)
ANNELER GÜNÜNÜ KUTLARIM.BU SABAHDA DÖRTTE ANKARADAN YOLA ÇIKTIM.SAAT 9GİBİ EVCAZIMA GELDİM.İNSANIN EVİ GİBİSİ YOK ARKADAŞLAR

                                          HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER DİLERİM

14 yorum:

  1. Hoş geldin evine, yuvana, eşine, evlatlarına:)) Ellerine sağlık güzel arkadaşım. Kesene bereket. Şimdiden anneler günün kutlu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      İNSANIN EVİ GİBİ Sİ YOK
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  2. ne güzel şeyler yapmışsın cnm. eline sağlık. anneciğin ne kadar sevinse az. anneler günü annenin, senin ve annelerimizin şimdiden kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM YA BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞTIM
      ANACIĞIMDA ÇOK HAMARATTIR AMA YAŞLANDI ARTIK
      BENDE ONU SENEDE BİR KEZDE OLSA SEVİNDİREYİM
      DEDİM
      BUNDAN SONRA BİRAZ DAHA SIK GİRMEK İSTİYORUM
      HAYIRLI GÜNLER CANIM

      Sil
  3. Hoşgeldin Seyyahım:)
    Ne garip değilmi ? senelerce baba evinde otur. Ama kendi evin olunca , kendi evini ara...

    Allah kimseyi evinden ayırmasın. Anneciğini ve arkadaşlarını ne mutlu etmişsin. Allah karşılığını göstersin sana canım, çok sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ay bu post çok hoşuma gitti. Hem çok leziz gözüküyorlar hemde çok duygusal olmuş.

    Ellerinize sağlık :) Afiyet şeker olsun

    YanıtlaSil
  5. şöfer şöfeeeer ne hızlıymışsın kızım maşallah.Evine ulaştığına sevindim.Bu deneme mesajı sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyorlar hepsi. Özellikle pasta nefis...

    YanıtlaSil
  7. Herşey harika gözüküyor,hele kedi dilli pasta tam bir şaheser:)
    Ellerine emeklerine sağlık ablacım.
    Hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  8. Gülcüm ellerine sağlık,ne güzel lezzetler hazırlamışsın.Anneciğin ne kadar memnun olmuştur..Anneler günün kutlu olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ELLERİNİZE SAĞLIK NE KADAR GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜNÜZ ANNENİZE SAYĞILARIMLA EFENDİM

    YanıtlaSil
  10. çilekliyi yaparım ben.
    bu ankara gezin amma verimli oldu yaaa.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu