11 Mayıs 2013 Cumartesi

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

BU GÜN ANNELER GÜNÜ


ASLINA BAKARSANIZ SÖZE NEREDEN NASIL BAŞLAYACAĞIMI DUYGULARIMI TAM İFADE EDİP EDEMİYECEĞİMİ DAHİ BİLMİYORUM
AMA BU GÜN İKİ SATIRDA OLSA YAZMAK İSTİYORUM ANACIĞIMIN HAKKINDA
BİLİRSİNİZ KIZLAR HEP BABALARINA DÜŞKÜN OLURLAR BENDE ÖYLEYDİM,HATTA O KADAR DÜŞKÜNDÜMKİ BABANIMI DAHA ÇOK SEVİYORSUN ANNENİMİ DAHA ÇOK SEVİYORSUN SORUSUNA HİÇ UTANMADAN, SIKILMADAN,BABAMI TABİKİ DERDİM,HEMDE BUNU ANNECİĞİMİN YANINDA DERDİM.ŞİMDİ GERİYE DÖNÜP BAKTIĞIMDA KENDİMDEN UTANIYORUM.
ASLINA BAKARSANIZ ÇOCUKLARA BÖYLE BİR SORUDA SORULMAMALI BENCE İNSANIN HAYATINDAKİ EN ÖNEMLİ İKİ KİŞİ İÇİN SEÇİM YAPTIRILMAMALI
HER NEYSE EVLENENE KADAR BU DURUM DEVAM ETTİ.EVLENDİĞİM ZAMAN JETONUM DÜŞMEYE BAŞLADI ÇOCUĞUM OLDUKDAN SONRADA 9KÖŞELİ OLAN JETONUM HEPTEN DÜŞTÜ .ANACIĞIMIN KIYMETİNİ GEÇDE OLSA ANLAMAYA BAŞLAMIŞTIM.
HER HALDE EVLAT SAHİBİ OLUNMADAN ANNELERİN KIYMETİ TAM ANLAŞILMIYOR
DÜN ANKARADAN GELDİM BİLİYORSUNUZ GELİRKEN ANNEMİN YANIMA KOYDUKLARINI GÖRSENİZ ŞAŞARDINIZ HER HALDE,ERİŞTEMİ,DERSİNİZ,TARHANAMI,SALÇAMI,BAHARATMI ABARTMIYORUM DETERJAN BİLE KOYDU ARABA İLE GELDİN NASIL OLSA DİYE.HATTA  HATTA BİR ADET YENİ ALDIĞI HALDE KULLANMADIĞI ROBOT NE ARASANIZ AKLINIZA NE GELİRSE .BABAM Bİ ARA TAKILDI HATTA ANNEME BABANIN EVİNDENMİ KOYUYORSUN BUNLARI DİYE ANNEM GAYET RAHAT ŞEKİLDE BEN KOCAMIN EVİNDEN KOYUYORUM AMA KIZIN BABASININ EVİNDEN GÖTÜRÜYOR DEDİ:)
KIYAFETLERİMİ DİKTİRDİ BENZİNİMİ KOYDU.KENDİNCE YAPABİLECEĞİ HER ŞEYİ YAPMIŞ OLDU.BİR KEZ DAHA ANLADIMKİ ANALIĞIN BİRDE BU YÖNÜ VAR BEN HENÜZ BU YÖNÜNÜ KEŞFEDEMİYORUM AMA BENDE AYNI ANNEM GİBİ GÜZEL HEDİYELER GELDİĞİ ZAMAN AMAN BUNLARI KIZIMA ÇEYİZ KALDIRAYIM DİYORUM DEMEKKİ HAYAT TEKERRÜDEN İBARET.HER EVLAT ANNESİNDEN GÖRDÜĞÜNÜ YAPIYOR ADIM ADIM.
ANACIĞIM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM İYİKİ VARSIN CANIM 
TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜDE BU VESİLE İLE KUTLARIM
HER NE KADAR SÜRÇİLİSAN ETTİ İSEM AFFOLUNA
BUNLAR ŞU ANDA İÇİMDEN GEÇENLERDİ.

12 yorum:

  1. Canımmmmm Rabbim annelerinizi başınızdan eksik etmesin...Anneler günün kutlu olsun öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  2. Ahhh fedakar annneler:)) Sizin de anneler gününüz kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Bu kutlamadan ben de nasibimi aldım.Senin de kutlu olsun.Erkeklerin hiç bir zaman tatmayacağı bu duyguyu,kız çocukları anne olunca anlıyorlar.Çok şükür.....Oğlum da bana çiçek göndermiş çoooooook mutlu oldum,ama buruk bir seviç bu zira Reyhanlıdaki katliamda ölenlere rahmet ,yaralılara şifa diliyorum.Bunu yapanları da YÜCE ALLAH'a havale ediyorum.İçte ve dışta o kadar çok düşmanımız varki,şimdi tam BİR olma zamanı..öpüyorum kızım.....oy.

    YanıtlaSil
  4. Tatli ablam Allahim analarimiza rahmet ve sefkat nasip etmis bizleri de bu annelerin evlatlari yapmis..Annelerimizden Allah razi olsun,anneler gunun kutlu olsun ablacim.

    YanıtlaSil
  5. anneler gününü kutlarım canım...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Anneler gününüzü kutlarım. Bloğunuz nezdinde tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  7. Oyyyy bayıldım anneciğinin babana verdiği cevaba.Anne koca evinden ama kızı baba evinden koyup götürüyor ne güzel cevap canım anneciğinin ve de senin tüm annelerin günü kutlu olsun sevgi ile kal.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel anlatmışsın canım seninde anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  9. Seyyahım
    baba sevgini anlatırken bir an benden bahsediyorsun zannettim:) Ama annem gidince babamın acısını tekrar yaşadım. Demek ki annem bütün acımı süzmüş benim hiç anlamamışım:(
    Ahh anneciğinin ellerinden öpüyorum ona sağlıklı ve huzurlu eşiyle ,evlatlarıyla birlikte geçireceği bir ömür diliyorum.
    Her ikinizin de anneler günü kutlu olsun, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Anneler gününüzü kutluyorum.Güzel bir haftaya baslamaniz dilegiyle,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Seyyahım, ne zaman ki zor bir durumla karşılaşırız ve ilk aklımıza gelen " annem olsa bu durumda ne yapardı?" sorusu olur... İşte, o gün annelerimize ulaştığımız gündür.:))) Anacığında ve babacığınla çok uzun seneler kutlayın bu güzel günü inşallah:) Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  12. hihiiiii en hoş kısmı sana verdikleriiii.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu