8 Nisan 2013 Pazartesi

YOĞUN GEÇEN İKİ GÜN





CUMARTESİ GÜNÜ ÇOĞUNUZUN BİLDİĞİ ÜZERE 7.HECHA BLOGGERLAR BULUŞMASI VARDI.BU KAHVALTIDA SENEM'İN ÇOK BÜYÜK EMEKLERİ VAR KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.


 KAHVALTININ EN GÜZEL YANI İSE GÖRMEDEN YORUMLAŞTIĞINIZ ARKADAŞLARINIZLA TANIŞMAK.DERYAYLA LEZZETLER,dilek mutfakta(muhakkak ziyaret edin çok güzel çilekli bir pasta sizi bekliyor)sihirli parmaklar,


 VE VE BU MUHTEŞEM MAKARONLARI YAPAN IŞIL HANIM,BÜTÜN ÇABALARIMA RAĞMEN İSMİNİ HATIRLAYAMADIĞIM ARKADAŞLARIM KUSURUMA BAKMASINLAR.BU ARADA ŞU DÜNYADA MAKARONUN GİRDİĞİ ŞEKİLLERİ GÖRMEK İSTERSENİZ GÖRÜPDE AĞZINIZ AÇIK KALSIN İSTERSENİZ MUHAKKAK IŞIL HANIMIN BLOGUNA UĞRAYIN DERİM.BENDEN SÖYLEMESİ SONRA AAAAAAA NİYE SÖYLEMEDİN BENİM HABERİM YOKTU MAZERETİNİ KABUL ETMEM.;)
Sadece toplandığı mız zaman yoklama tarzı bir şey yapilsaydi hic olmaz ise ismini bilip kendini bilmediğimiz arkadaslarlada tanışma firsatimiz olurdu.


Yogun gecen gunler dedim ya kahvaltıdan çıktığım gibi Esenyurt a gittim.Ne isin var orada dediğinizi duyar gibi yim Antalya dan cok sevdigim bir ablam oglunun evini yerlestirmeye gelmis dugunumuz var yakinda ben gitmeden olurmu hic.
Dustum yolllara aman efendim uzak otesi uzak birde benim Haticeye uyup(navigasyonUmun adı Hatice)Yanlış yollara girdim mi tam 3 saatte ulaştım gideceğim yere
O gece orada kaldım artık tekrar o yolları geri dönüp sabah geri gelmeyi gözüm yemedi
Akbatı Avm tam karşısında nezih bir alış veriş merkezi ben çok beğendim
Akşam vatanıma döndüm bir gün bile ayrı kalsam Özlüyorum Çamlıca yı.
Akşam kendime yorgunluk çayı demledim
Tam bir yudum aldim komsumdan mesaj geldi annem agirlasti diye tekrar giyinip dogruca hastaneye gittim
Dunya boyle isde bir yandan yeni bir aile kuruluyor onun hazırlıklarını yapiyirsun.
Bir yandan bir komsun hastalıklarla uğraşıyor.
Aklıma bir Hadisi Şerif geldi
La rahate fiddünya
Dünyada rahat yoktur
Gerçek tende öyle
Bu günde Güneşlide yim Mevlüt var
Hayat Devam Ediyor
(Yazilarin kusuruna bakmayin tarisan sonrasını telefondan yazdigim icin yazim hatalarının kusuruna bakmayın)

29 yorum:

  1. canım benim bende seni tanıdığım için çok mutlu oldum bizde sizleri bursaya bekliyoruz en kısa zaman da hayat herşeye rağmen devam ediyor koşuturmalar hastalıklar herşey herşey bizim için komşunun annesinede çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin .Sevgiyle kall :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım bende gelmeyi çok isterim
      Hayirli günler canım

      Sil
  2. çok güzel bir gün olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım güzel oldu
      Gerçekten
      Hayırlı gunler canım

      Sil
  3. Güzel bir gündü ama sizinle tanışmadığıma üzüldüm şimdi, kalabalık olunca pek fırsatımız olmadı herkesle tanışmaya...
    artık başka etkinliklere inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende simdi üzüldüm gercekten
      Keske bir isimler okunsaydi
      Cok arzu ettigim arkadaş ları göremedim
      Hayirlisi
      Kismetse bir dahaki sefere
      Hayır li akşamlar

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Canim bende seni
      Resimler cok guzel

      Sil
  5. Seyyahım ben de çok üzüldüm şimdi,senin ve benim orada olup tanışamamız ne kadar üzücü bir durum :((Seninle tanışmak kısmet olmuyor bir türlü canısı.Deryammm da oradaymış en çok tanışmak istediklerimdiniz oysa.Artık bir başka etkinlikte inşaAllah canımm çok öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 2 kere telefon açtım
      Duymadın
      Birinde açıldı ses gelmedi
      Kayıtlı degil telefonum sende her halde
      Artik hususî bulusacagiz baska care kalmadi
      Derya da tl benden aldı
      Canım hayırlı aksamlar

      Sil
    2. Canım evet bir gün hususi buluşalım çok üzüldüm .Bir de ben biraz telefon özürlümüyüm nedir ?Ya da telefonum çantadaydı dışarı çıkmıştık arkadaşlarla o esna da çaldı sanırım..Deryamla telefonlaştık sağolsun aradı beni ve ben hemen şimdi kalkıp telefonunu kaydediyorum hata benim cezama razıyım tatlım.

      Sil
  6. tam senlik hayat.
    o hadisler senin için yazılmış olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle deep sicim
      Hayırlı aksamlar

      Sil
  7. ne hoş bir gün ve tanışma...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet menekşem tanışmak çok iyi oluyor
      Insallah seninle de tanisiriz bir gun
      Hayirli aksamlar

      Sil
  8. Ay ay çok güzel bir günmüş :) Yeni insanlar, yeni hikayeler :)

    Ama dediğiniz gibi ya ismen tek tek tanışılmalı yada birisi çıkıp ferman okur gibi tek tek okumalı ;)

    Yine de güzel bir gün olmuş belli :)

    Belki önümüzdeki günlerde Fotoğraf aşkımız sayesinde bizde tanışabiliriz ;)
    Çok güzel olur değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pembecim
      Tanışmak güzel oldu Tek eksik isimlerin okunmamasıydı
      Tabi tatlım en kısa zamanda tanıŞIRIZ inşallah
      Hayırlı Akşamlar

      Sil
  9. Seyyahım kocaman öpüyorum seni :)))))) çook şanslıydım çoook :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENDE SENİ
      RESİMLERİMİZ ÇOK GÜZEL ÇIKMIŞ
      AMA İZİN VERMEDİN DİYE YAYINLAMADIM:)
      HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  10. Seyyahım hayat acı ve tatlı iç içe. Bir bakıyorsun gelenler var birde gitmeye, göçmeye hazırlananlar..Allahcc her kula hayırlı ömür versin. Ve yaşama sevinci ve şükretme iradesi..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE VUSLAT'IM
      HASTAMIZI EVE ÇIKARMIŞLAR
      KOMŞUMADA BİR AY YA YAŞAR YA YAŞAMAZDEMİŞLER
      ÖYLE KÖTÜ OLDUMKİ
      RABBİM TÜN HASTALARA ŞİFALAR İHSAN EYLESİN İNŞALLAH
      HAYIRLI SABAHLAR GÜLÜM

      Sil
  11. Merhaba Gül,

    Ben de sizleri tanıdığıma çok memnun oldum. Keşke tanışma durumu dediğiniz gibi yapılabilseydi de blog isimlerini bildiğimiz,yıllardır sanaldan yazıştığımız arkadaşlarımızı da tanıma fırsatı doğsaydı. Neyse artık her toplantı bir deneyim oluyor. Bir dahaki sefere duruma el koyarız.
    Sayfanızda yaptığım makaronlara yer vermeniz ve övgü dolu sözlerle bahsetmeniz ne yalan söyleyeyim çok gururlandırdı beni. Çok naziksiniz, çok teşekkür ederim. İnşallah bir dahaki sefere sağlığım daha iyi olur da daha fazlasını getirebilirim.

    Görüşme dileklerimle sevgilerimi gönderirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN OYLE BU SEFER ACEMİLİĞİMİZ OLDU
      SİZE SÖYLEDİKLERİM İSE AZ BİLE
      BUNLAR İÇTEN FİKİRLERİM BENİM
      HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  12. Deryacım şimdi bahsetti hemen koştum geldim,gerçekten sizleri tanıdığıma çok mutlu oldum ama keşke herkesle tek tek tanışabilseydik organizasyonda aksaklılar vardı maalesef olmadı:(((( inşallah Bursa'ya geldiğinizde açığı kapatırız,görüşmek üzere hoşçakalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE COK İYİ OLURDU AMA KISMET
      BEN YİNEDE EN AZINDAN DERYAM'SAYESİNDE SİZLERİ TANIDIĞIM İÇİN KENDİ ADIMA MUTLUYUM
      ŞEKER TADINDA İKİ YENİ ARKADAŞIM OLDU
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  13. Selamlar, ben de oradaydım ancak simaen sizi tanımadığım için konuşamadık :)) Acaba siz hangi güzel bayandınız, selamlar

    YanıtlaSil
  14. tatlım güzelligim tartışılır
    ama bende sizi tanımayı çok isterdim
    Bir dahaki sefere inşallah
    Hayırlı Günler

    YanıtlaSil
  15. Ben bu kahvaltıyı kaçırdım ya
    Gitmeyi istiyordum aslında
    Neyse başka bir kahvaltıya inşallah:)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir etkinlikti :)Bende ordaydımAma karşılaşamadık :(

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu