22 Nisan 2013 Pazartesi

YİNE AYRILIK VAKTİ

NE ÇEKTİN BE SEYYAH

BU GÜN YİNE MORALİM BOZUK.ÖNCE KÜÇÜK ABİM ŞİMDİ DE BÜYÜK ABİMDEN AYRILIYORUM.LİBYA YA GİDİYOR VE EN ERKEN 6 AY SONRA GELECEK.ŞİMDİ DİYECEKSİNİZ ZATEN AYNI ŞEHİRDE DEĞİLDİNİZ EVET DEĞİLDİK AMA BEN ONUN ANKARADA OLDUĞUNU VE İSTEDİĞİM ZAMAN GÜNÜ BİRLİK DE OLSA GDİP GÖREBİLECEĞİMİ BİLİYORDUM.ŞİMDİ İSE O YOK.VE BEN COK ÜZGÜNÜM.BEN ÜZGÜNÜM ,ANNEM ÜZGÜN,YENGEM ÜZGÜN.BU GÜN ANNEMLE ÜÇ KERE KONUŞTUK ÜÇÜNDEDE O AĞLADI BEN AĞLADIM.ŞU SATIRLARI YAZARKENDE YİNE AĞLIYORUM.RABBİM KİMSEYİ SEVDİKLERİNDEN AYIRMASIN İNŞALLAH


SABAH GÜZEL BİR KAHVALTI YAPTIK HEP BERABER.11DE HAVAALANINDA OLMAMIZ GEREKTİĞİ İÇİN ON GİBİ ÇIKTIK.ZAMANLAMAMIZ GAYET İYİYDİ.TAM ZAMANINDA ORADAYDIK AMA SONRA DUYDUKKİ BİRE KADAR VAKİT VARMIŞ HADİ DEDİM ABİME FLORYAYA GİDELİM BURDA ÇEŞİT ÇEŞİT BAVUL SEYREDECEĞİMİZE ORADA DENİZİ,LALELERİ SEYREDERİZ.


HER YER LALE AMA ARTIK GEÇMEYE BAŞLAMIŞLAR.BİR YANDANDA YENİ ÇİÇEKLER EKİLİYOR.MANZARA ÇOK GÜZEL.


                    BAKSANIZA ŞU LALE NİN İÇİNDEKİ MİNİK ZİYARETÇİLERE




VE GÜZEL BAYRAĞIMIZIN ÖNÜNDE SON RESİM.İNSAN BAZEN GÜLERKEN AĞLAR AĞLARKEN GÜLER YA BENİMDE AKLIMA O ANDA ŞU SÖZLER GELDİ

NE ÇEKTİN BE SENGÜL,NE ÇEKTİN ŞU GURBETTEN
ÇEKECEN TABİİİİ
ÇEKMEYİM NAAPICAAAN
İKİ TANE ABİN VAR İKİSİDE GURBETTE
ÖNCE BİRİ SONRA BİRİ
ÜZÜLMESSİN DEMİYORUM
ÜZÜLECEN TABİİİİİİİİİ
AMA AĞLASANDA BOŞ AĞLAMASANDA
NE ÇEKTİN BE SENGÜL ŞU GURBETTEN NE ÇEKTİN
E NAAPACAAAN 
ÇEKECEEEEEEEEN
AĞLAYACAAAAN NAPACAAAAN
O ACIYI KUSACAAAAN
AAAAH AH NE ÇEKTİN BE SENGÜL

DAHA FAZLA UZATMADAN KAZIM KOYUNCUDAN GÜZEL BİR AYRILIK ŞARKISI İLE SÖZLERİEM SON VERİYORUM.



CANIM ABİLERİM İKİNİZİDE ÇOOOOOK ÇOOOOK SEVİYORUM.HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN İNŞALLAH.HAYIRLI GECELER.

14 yorum:

  1. Gülcüğüm, Allah böyle ayrılıklar versin. Bunlar geçici. İllaki bir hayra vesile olacaktır bu gidişler. Çok ta özlersen, gidilemeyecek uzaklık değil. Üzme tatlı canını, sayılı gün çabuk geçer. Allah kavuştursun kardeşim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. HAKLISIN GÜLÜM AMA NE BİLEYİM BU GÜN ÇOK KOYDU BANA
    BELKİDE ANNEMİN AĞLAMASI BENİ ÇOK ETKİLEDİ BİLMİYORUM
    TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL YORUMUN İÇİN
    HAYIRLI GECELER CANIM

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEY BEN BUNU SİLMEDİM NASIL OLDU BU

      Sil
  4. Allah ahiret ayrılığı vermesin canım..Kolay değil elbet, Rabbim yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      GERÇEKTENDE KOLAY DEĞİL
      GÜZEL DUALARIN İÇİN AMİN DİYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. ay kıyamam ya ikisine de verimli mutlu günler dilerim ki.
    iyidir özlemek ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER
      ÖZLEMEK İYİMİ
      YOK CANIM BENCE HİÇDE DEĞİL

      Sil
  6. Güle güle kavuşun inşAllah..

    YanıtlaSil
  7. Güle güle gidip gelsin inşallah. Kardeşim yurtdışında okuduğu için ayrılık acısını bilirim.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      SİZ ANLARSINIZ BENİM DUYGULARIMI
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. Ayy kıyamam sana ben. Ne söylesek , ne yapsak içindeki acıyı dindiremeyiz. Ama tüm yorumlarda denildiği gibi Allah böyle ayrılıklar versin. Sana ve anneciğine sabırlar, kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIGÜLÜM ÇOK ZOR YA
      ANNEM ÇOK AĞLADI BEN AĞLADIM
      RABBİM KOLAYLIK VERSİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu