15 Nisan 2013 Pazartesi

SEYYAH'TAN ORTAYA KARIŞIK


YARIN SABAH ALLAH İZİN VERİRSE KAYSERİ YOLCUSUYUM.GİTMEDEN SİZLERLE NE PAYLAŞAYIM DİYE DÜŞÜNÜRKEN FACEBOOKDA YOĞURT KAPLARI İLE İLGİLİ HABERİ OKUDUM.GERÇEKTENDE MARKETLERDEN BİR SÜRÜ PLASTİK KAPTA ÜRÜNLER ALIYORUZ VE NUMARALARINA BAKMIYORUZ,SADECE SON KULLANMA TARİHİNE BAKIP ALIYORUZ.BU ÇOK ÖNEMLİ BİR KONU



YOĞURT KABINIZIN ALTINDA 5 RAKAMI VARSA RAHAT OLUN EĞER YOKSA SAĞLIĞINIZ TEHLİKEDE.
DETAYLI YAZIYI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN








4GÜN BOYUNCA SİZE KAYSERİDEN SESLENECEĞİM.İLK DEFA LAP TOBUMU YANIMDA GÖTÜRMÜYORUM.ARTIK TELEFONUMDAN NE KADAR BECEREBİLİRSEM O KADAR  BELKİ YAZILARIM EĞRİ OLACAK BELKİ DİZAYNLARI BOZUK OLACAK AMA BEN YİNE HER GÜN ALLAH İZİN VERİRSE SİZLERLE OLACAĞIM.
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLİYORUM GADASINI ALDIKLARIIIM
(Kayseri şivesine geçiş yaptım bile.Bu arada babam öz be öz Kayserili ama bu kelimeden başkasını bilmem:))


20 yorum:

  1. Oralardan bize Gayseri havası getirin olmaz mı?Bende çok özledim oraları:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazdan Ali dağına gideceğiz
      Bol bol Kayseri havası çekerim
      Hayırlı Günler

      Sil
  2. Hayırlı yolculuklar, iyi gezmeler :)
    Boll fotoğraflı bir dönüş olsun inşallah!
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Yasemincim benimde niyetim o ama hava o kadar soğukkanlı anlatamam
      Hayırlı akşamlar canım

      Sil
  3. Seyyahım
    tam aklımdan geçtin bir mesaj yollayayım dedim yazını gördüm. İyi yolculuklar diliyorum. Güle güle git ve güle güle gel canım. Haberlerini bekliyoruz. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana Nazlıgülüm aklından geçmişim
      Bende güzel şeyler paylaşmak istiyorum sizinle ama havanın pek müsaade etmeye niyeti yok
      Hayırlı akşamlar canım

      Sil
  4. Güle güle git gel sevgili Gül. İyi yolculuklar ve sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm teşekkür ederim
      Hayırlı akşamlar

      Sil
  5. merhaba ablacim, sagolun paylaşimların için sizede hayırlı yolculuklar diliyorum .selametle gidin gelin iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadicim esas ben teşekkür ederim güzel ziyaretin için
      Hayırlı akşamlar canım

      Sil
  6. Güle güle gidip,güzel haberlerle canlı yayın yapasın inşAllah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah canım. CAnlı yayın şartları biraz zor ama şansımı zorluyorum
      Hayırlı akşamlar bi tanem

      Sil
  7. Hayırlı sabahlar:)Güle güle gidin gelin,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım Allah razı olsun
      Hayırlı geceler

      Sil
  8. Kayseri mantısı yerken bizi anımsa ve bizim içinde ye canım hayırlı yolculuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol canım aklımdan geçireceğim
      Hayırlı akşamlar bi tanem

      Sil
  9. Yoğurt kabındaki tehlike azımsanacak gibi değil.Çok güzel bir paylaşım teşekkürler

    iyi yolculuklar

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ama farkında değiliz
      Daha kim bilir bunun gibi neler var
      Hayırlı akşamlar canım

      Sil
  10. Yoğurdun altındaki rakamı görmek için ters çevirmek gerekir o zaman da yoğurt dökülmez mi? :)) En iyisi evde yapmak. O sözler tabi ki müthiş. O tost ekmeği mi yumurtalı olan. kayseri'de kar var dikkat et. Demek haftaya pastırma yiyoruz hadi bakalım. :))

    YanıtlaSil
  11. iyi yolculuklar.
    7 harika ve karikatür.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu