10 Nisan 2013 Çarşamba

NEDİR BU BANKALARDAN ÇEKDİĞİMİZ?


LÜTFEN SONUNA KADAR OKUYUN



New York Times gazetesinde yayınlanan vebir müşterinin bankasına yazdığı mektubu ileten bir haber…

Sayın Banka Yetkilisi,

Ben 86 yaşında, bankanızda hesabı olan bir müşterinizim.

Geçen gün, tesisatçıma 100 dolar'lık bir çek yazdım. Bu çeki kendisi her nasılsa 3 nanosaniyede bankanıza iletmiş olmalı ki, bankanızda değerlendirdiğim fonlardan bu miktar kadarını bozduramadan hesabımdan karşılığı alınmış.

Tabii ki hesabımda o an için para olmadığından 30 dolar da faiz ve ceza alınmış. Oysa fonlarımda 1.000.000 dolar vardı.

Bu durumu şikayet etmek istediğimde, bankanız telefonunda kişiliksiz,terbiyesiz, banda kaydedilmiş ve yüzsüz bir hanım sesiyle yarım saate yakın boğuştum.Arada müzikler dinledim ve 28 kere değişik tuşlara basmak zorunda kaldım. Ama kimseye ulaşamadım.

Bildiğiniz gibi her ay binlerce dolarlık faturalarım, mortgage kesintilerim, kredi kartı ödemelerim var.

Bunların hepsinin hesabımdan yapılan otomatik ödemelerini şu andan itibaren İPTAL ediyorum.

Bundan böyle, sizden etten kemikten yapılmış dediğimi anlayan ve ingilizce bilen bir müşteri temsilcisi istiyorum.

Anlayışla karşılarsınız ki, karşınızdakine en iyi iltifat, onu taklit etmektir. Ben de sizin gibi yapacağım. Müşteri temsilciniz her ödeme için beni arayacak, ve 28 haneden az olmayan benim vereceğim bir şifreyi tuşlayacak. Sonra da, eğer

1 i tuşlarsa benden randevu alacak,

2 yi tuşlarsa bir ödeme ile ilgili mesaj bırakabilecek,

3 ü tuşlarsa oturma odama bağlanacak, oradaysam cevap vereceğim,

4 ü tuşlarsa ve uyumuyorsam yatak odama bağlanacak ve benimle görüşebilecek,

5 i tuşlarsa tuvalete,

6 yı tuşlarsa cep telefonuma ulaşacak,

7 yi tuşlarsa bilgisayarıma bir mesaj bırakabilecek.

8 I tuşlarsa bunları yenidendinleyebilir.

Arada beklemeler olursa, size söz, elimdeki eski plaklardan ve gramofonumdan güzel bir müzik parçası da dinleteceğim ona.

Yalnız sizden ricam, bu işlemler için seçeceğiniz personelinizin kimlik bilgisini, anne kızlık soyadını, noterden alınmış imza sirkülerini ve tapuları dahil mali bilgilerini bana iletmeniz.

Bir de sizin gibi bir sözleşme hazırladım. 8 sayfa. Sizinki 42 sayfaydı, ben insaflı davrandım. Bu sözleşmeyi de bana atayacağınız müşteri temsilcisi, bankanız şube müdürü ve bankanız yönetim kurulunun imzalaması ve bana iadeli taahhütlü gönderilmesi. Bu sözleşme elime geçtikten sonra müşteri temsilcinize kendi belirleyeceğim 28 haneli şifreyi göndereceğim. Bu şifre de her ay değişecek pek tabii ki. Özür dileyerek bu sözleşme ve işlemler için sizden masraf olarak her ay 20 dolar da talep edeceğim.

İşbu şartları yerine getirememe durumunuz varsa, lütfen 1.000.000 dolarımı nakit olarak hazırlayın, yarın alıvereyim.

Size hayırlı işler diler, en kısa zamanda bana ulaşmanızı rica ederim.

Saygılarımla,

John Smith


NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
BİR ÇOĞUNUZUN BEYNİNDE ŞİMŞEKLER ÇAKTI DEĞİLMİ
BAZEN ÇILDIRMA NOKTASINA GELİYORUM MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIĞIM ZAMAN
DERDİNİZİ ANLATAMIYORSUNUZ
CANLI BİRİNE BAĞLANAMIYORSUNUZ VE SİZİN DERDİNİZİN TUŞ NUMARASI YOK
KAFAYI YEMEMEK ELDE DEĞİL.İŞDE BİRAZ ÖNCE FACE DE BU YAZIYI OKUYUNCA BUNU MUHAKKAK PAYLAŞMALIYIM DEDİM.
BENİMLE YADA JOHN SMİTH LE AYNI DUYGULARI PAYLAŞAN KAÇ KİŞİ VAR ARAMIZDA?

15 yorum:

  1. Bu adamlara sinir oluyorum, gıcık oluyorum, tahammül edemiyorum, anlatacak kelime bulamıyorum. Ama maalesef bağlı kalıyoruz işte, maalesef...
    Kadının ağzına sağlık, çok iyi yapmış.

    YanıtlaSil
  2. Ah ablacim..kizmayalim,batililar gibi yasamayi biz bayila bayila tetcih ettik..bizim gibi muslumanlarin banka ile isi ve alakasi ne?..Onlar tavsiye ettiler bizde hoslandik,otomatige baglamalari gayet tabii..utaniyorum utaniyorum tek diyecegim bu.

    YanıtlaSil
  3. ah ah okadar dertliyimki bu konu hakkında..telefon tarifemi değiştirmek için beni müşteri hizmetlerine yönlendiriyorlar ve 1 yıl oldu hala tarife değişikliği yapamadım..

    YanıtlaSil
  4. Ben de varım bu tür muameleyle karşılaşmayı sevmeyen biri olarak işin yoksa habire numara tuşla:( Çok bilirim sıkılıp yarıda bırakıp telefonu kapattığımı.Seyyahım aynı düşüncede olan bir sürü kişilerizdir .sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  5. helal olsun sinirini hapis edip güzel bir mektup yazmış. :D ben bütün bankalardan nefret ediyorum. bütün haklarımda haram olsunnnnnn

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle katılıyorum.Müşteri hizmetlerinden nefret ediyorum..

    YanıtlaSil
  7. En kolayı kartımı kaybettim tuşuna basmak o zaman anında canlı destek çıkıyor...
    sırf bu yüzden evime yakın tek bankayla çalışıyorum ve allah nazarlardan saklasın müşteri temsilcim harika biri :)
    bu yüzden o telefondaki bantla hiç işim olmuyor:))))

    YanıtlaSil
  8. ayyy bende çok sinir oluyorum...

    YanıtlaSil
  9. ayyyy 1 haftadır uğraşıyorum bir bankayla.alt tarafı atm kartımı kaybettim yenilemek ve yeni şifre almak kabusum oldu delirmek üzereyim puffff yarama tuz bastınnnn

    YanıtlaSil
  10. 2 gün önce beni bas bas bağırttı ıııığ. Gideceğim ofislerini dağıtacağım bant katıt koyamasınlar inşallahhhhh.

    YanıtlaSil
  11. aferin teyzeyeeeee.
    bunu denemeli.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Evet en gıcığı istediğin bölümün tuşu yok. Bir de siz becerememişsiniz falan gibi cevaplar veriyorlar. Bir de konuşmanız kayıt altına alınıyor sözü beni çıldırtıyor. Tepki olarak hiç adetim olmamasına rağmen kaba konuşuyorum, ters cevaplar veriyorum. :))

    YanıtlaSil
  13. TÜM ARKADAŞLARIMIN YORUMLARINA CEVABEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖNCELİKLE BU AKŞAM TEMBELLİK YAPIP TOPLU CEVAP VERİYORUM
      ÖNCELİKLE YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
      TAHMİN ETTİĞİM GİBİ HEPİMİZ BU SEKRETERLERİN ELİNDEN GEÇMİŞİZ

      ARTIK SESİMİZİ BİR DUYSALAR DA CANLI MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİ İLGİLENSE İNSANLARLA
      KOŞULSUZ MÜŞTERİ MUTLULUĞU DEYİP DURUYORLAR AMA ORTADA MUTLU OLAN YOK
      HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLERİM

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu