17 Nisan 2013 Çarşamba

KIYMALI PIDE




                                      KAYSERİ'DE   URFA USULÜ KIYMALI

MALZEMELER(6 kişilik):
1-Yarım kilo kıyma
2- 750 gr. Kuru soğan
3- 2 yemek kaşığı Urfa biberi(kuru)
4- 1yemek kaşığı domates salçası
5- 1 yemek kaşığı biber salçası
6- Maydanoz
7- 3 yemek kaşığı sıvı yağ
8- 2 adet yeşil biber
9- 2 adet domates
10- Bir çay kaşığı karabiber,tuz





YAPILIŞI:
Soğanlar robotta çekilir(süzgeçte acı suyunun çıkması gerekir), domates ve biber ince ince doğranır.bütün malzeme geniş bir kapta karıştırılır,






Sonra güzel bir firinda incecik yaptirilir.Kayseride neden Urfa usulu diye soracak olursanız ev sahibimiz Urfa lı
AFIYET ŞEKER OLSUN















10 yorum:

  1. ablacığım resmen canım çekti...
    olsada yesek oldum...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Yani cancağazım Seyyahım
    haksızlık bu :(

    YanıtlaSil
  3. Hiiic pideleri usulleri soyleme anlatma beni neden almadin yanina onu soyleeeee ablalar boyle mi yapar :(
    Pide tamam cok lezzetli gorunuyor zaten acikmisim da ama beni de almaliydin yanina :)
    Ayranlari tasirdim :)

    Sevgiler ablacim!!

    YanıtlaSil
  4. Oyyy oyyy sen o pideleri bensiz mi yedin sen Bursa'ya gel de görüşücez:)))Öptüm canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok severim.Konyanın etli ekmeği de çok iyidir:=)

    YanıtlaSil
  6. Ayyy Seyyahım afiyetle ye.. Benim içinde ye..Ah bayılırım kıymalı pideye..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. bayılırııım.
    kayseride yemedim ama urfada yidim heyooo.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Allah'tan burada pidenin yerin de memleketindeyim bugün bende yedim bol kavurmalı hamuru incecikti bunun gibi canımm afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
  9. Oyy gece gece çok canim istedi bnm :(

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu