9 Nisan 2013 Salı

KERMESLER YAKLAŞIYOR

BAHAR AYININ GELMESİYLE KERMES HAZIRLIKLARI TAM GAZ DEVAM EDİYOR.YAKINDA HEPSİ BİRER BİRER AÇILMAYA BAŞLAYACAK.BENİMDE BİZZAT İLGİLENDİĞİM BİR KAÇ KERMES VAR.BU GÜN TAŞDELENDE'YDİM
SİZLERLE BİR KAÇ GÜZELLİK PAYLAŞAYIM DEDİM


             BU MİNİK TEKNELER KÜÇÜK BİR DELİKANLININ PİKESİNİ SÜSLEYECEK


BU DA KÜÇÜK BİR HANIMEFENDİNİN PİKESİ.TABİ PEMBE BİYELERLE DİKİLDİĞİ ZAMAN ÇOK DAHA GÜZEL GÖZÜKECEK.BEN SABREDEMEDİĞİM İÇİN HEMEN ÇEKTİM RESMİNİ


BİR İKİ TANE DE SECCADE RESMİ ÇEKTİM SİZE.RESİMLERİM ÇOK GÜZEL OLMADI ÇÜNKİ
BUNLARI ÇEKERKEN BİR YANDAN OVERLOK MAKİNESİNDEYDİM BİR YANDANDA ARKADAŞA NAKIŞ GÖSTERİYORDUM .YERİMDEN KALKMAYINCADA BÖYLE EĞRİ OLDU RESİMLER.

BUNLARIN DESENLERİ FARKLI GELDİ BANA.AMA DEDİĞİM GBİ RESİMLER KÖTÜ


UZMANLIK ALANIM NAKIŞ OLDUĞU HALDE BU GÜN BİR YANDAN İP ÇEKTİ,M BİR YANDAN KESTİM BİR YANDAN DİKTİM,VE ÖĞRETTİM.ÇOK YOĞUN GEÇİRDİM GÜNÜMÜ
2HAFTA SONRA AÇILIYOR KERMES

                                         
                                    BUDA KLOZET TAKIMI PAPATYA ŞEKLİNDE
HER NEYSE KERMES İ SERDİĞİMİZ ZAMAN SİZE DAHA  GÜZEL RESİMLER ÇEKECEĞİM İNŞALLAH.SAAT 5DEN SONRADA DÜĞÜN YAPACAK ARKADAŞIMLA BULUŞUP ÇARŞI PAZAR GEZDİK.SAAT 10 OLDUĞUNDA BENİMDE PİLİM BİTMİŞTİ ARTIK.
BİR YOĞUN SEYYAH GÜNÜ BÖYLECE BİTMİŞ OLDU.YARIN PLANLARIMDA BİR DEĞİŞİKLİK OLMAZ İSE TÜM GÜN EVDE KALIP SİZLERİ ZİYARET EDECEĞİM
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLERİM.YİNE GÜZEL BİR SÖZLE SİZLERİ BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM

7 yorum:

  1. Gülcüm ne güzel işlemeler. Ellerine sağlık. Ben de kız doğana kadar yaptım sonra bıraktım ipin ucunu.:) Bir gün yaptıklarımı yayınlıyayım bakalım beğenecek misiniz:) Bu işte hoca sensin anladığım kadarı ile.:)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım resimlere hepsi birbirinden güzel olmuş, yapanların ellerine sağlık olsun:)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar..ya taşdelendeyim demişsiniz ben geçen sene taşdelende gerçekleşen bi kermese gittim.bu senede gitmeyi düşünüyorum.acaba aynı taşdelendenmi bahsediyoruz bilmiyorum/çekmeköy-taşdelen gittiğim yer.

    YanıtlaSil
  4. Özellikle pike için işledikleriniz çok tatlı görünüyorlar, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Özellikle pike işlerine bayıldım.Ellerinize emeklerinize sağlık.Bol bereketli bir kermes dilerim..

    YanıtlaSil
  6. maşallah maşallah nazar değmesin inşallah.
    :)
    hepsi güzel.
    kermes zamanı doğru yaaa oh oh.
    bol bol güzel şey yicez.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu