13 Nisan 2013 Cumartesi

KERMESLER KERMESLEEEEEEEEEEER



2GÜNDÜR BİR YİYECEK KERMESİNDE GÖNÜLLÜ OLARAK BULUNMAKTAYIM.NE VAR BUNDA DİYEBİLİRSİNİZ.HAKLISINIZDA.YILLARDAN BERİ BİR SÜRÜ KERMESDE RESMİ GAYRİ RESMİ GÖREV ALIRIM SEVİYORUM BU TÜR ORGANİZELERİ


YALNIZ BU SENE DİKKATİMİ ÇEKEN BİR ŞEY OLDU.HANIMLARIMIZ GİT GİDE DAHA HAMARAT OLMAYA BAŞLADILAR.ESKİDEN BU KADAR ŞIK PASTALAR GÖRMEZDİK KERMESLERDE ŞİMDİ İSE HANIMLAR ADETA HAYIRDA YARIŞIYORLAR.


KERMES SONRASI DEĞİŞİK TARİFLERLE KARŞINIZDA OLMAYI DÜŞÜNÜYORUM.MALUM HER YÖREDEN HANIMLAR DEĞİŞİK DEĞİŞİK MAMALAR YAPIYORLAR.


HELE ŞU BÖREĞİN TADINI TARİF EDEMEM SİZLERE.



"Öyle ise siz de (ey mü'minler) hayır işlerine koşun, birbîrinizle yarış edin". (Bakara, 148)

GERÇEKTENDE HANIMLAR KERMESLERDE HAYIR İŞLERİNDE BİRBİRLERİ İLE YARIŞIYORLAR.BU TATLI BİR YARIŞTIR,HOŞ BİR MUSABAKADIR,HİZMET YARIŞIDIR,DÜNYALIK ELDE ETMEK İÇİN DEĞİL, MADDİ ÇIKAR SAĞLAMAK İÇİN YAPILAN BİR YARIŞ DEĞİLDİR.
BU YARIŞ HAKKIN RIZASINI KAZANMAK UĞRUNDA HALKA YAPILAN BİR YARIŞTIR.

BU YARIŞTA DİNİMİZE ,İNSANLARIMIZA YARARLI OLAN GÜZEL ŞEYLERİ YAPMA HUSUSUNDA DESTEK OLMA ,BÖYLECE TEK BAŞINA YAPILMASI ZOR İŞLERİ BİRLİKTE BAŞARMA AZMİ VARDIR

BU ARADA BU KERMESLERDE ÇALIŞANLARDA ,YİYECEK YAPANLARDA ,GELİP YİYENLERDE AYNI HAYIRDAN NASİPLERİNİ ALIRLAR.SONUÇTA BÜTÜN BU ÇABALAR İHTİYAÇ SAHİBİ ÖĞRENCİLER İÇİN.

HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLERİM





24 yorum:

  1. Of yaa orada olmak vardı:)
    Ellerinize,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. ablam tebrik ederim gönüllü bulunman çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TATLIM BİRİLERİ BİR ŞEYLERE GÖNÜLLÜ OLACAKKİ BAZI ŞEYLER YÜRÜSÜN
      ELİMDEN GELDİĞİ KADAR
      HAYIRLI SABAHLAR Bİ TANEM

      Sil
  3. Hizmetlerin(m)iz daim olsun inşaALLAH... Allah (c.c) hayırda yarışan kullarından eylesin, hayırlı/bereketli kazançlar nasip etsin, sizlere de sağlık, afiyet versin.

    Yaklaşık 1ay sonra da bizim kermesimiz başlayacak... Tatlı telaşlar ve tatlı yorgunluklar bunlar...

    Hayırlı Geceler... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN
      GÜZEL DUALARINIZA AMİN DİYORUM
      SİZEDE KOLAY GELSİN İNŞALLAH
      ALLAH EMEKLERİMİZİ ZAYİ ETMESİN

      Sil
  4. heeyooo fotolar da sözlerin de çok hoş.
    kermeslere bayılırım.
    ama hep yemeye giderim hihihi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEL GEL SEN YETERKİ YEMEYE GEL
      BİZİMDE TAM OLARAK İSTEDİĞİMİZ YEMEYE GELENLER
      BEN YAPARIM SEN YETERKİ GEL

      Sil
  5. Ay cok güzel bayılırım böyle goruntulere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAYILMAMAK ELDE DEĞİL GERÇEKTEN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. Güzel gönlüne sağlık ,çok güzel etkinlikler bunlar ,kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  7. Artık sana Atom Karınca diyeceğim:)))Maşallah canım hızına yetişemiyorum.Mutlu pazarlar kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  8. bu yüzden kermesleri çoook seviyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Seyyahım hamaratım birtanem yüreği güzelim seni çok çok kutluyorum canımmmsınn.Ne güzel etkiliklere,faydalı işlere imza atıyorsun .Gülüm çok çok sarılıp sevgilerimi yolluyorum Rabbim nazarlardan korusun seni.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir davranış. Allahcc hayrını kabul etsin Seyyahım. Kermesleri bende severim. Böreğin tarifini sabırsızlıkla bekliyoruz. İyi haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
  11. Allah kabul etsin inşAllah hizmetlerini gayretlerini, herkese nasip olmuyor kermeslerde koşturmak..
    Mamalar da çok güzel gözüküyorlar,kardeşlerimizin emeklerine sağlık..
    Hayırlı bol kazançlı olsun inşAllah..

    YanıtlaSil
  12. ALLAH KABUL ETSİN hepinizin hayırlarını inşallah... .SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  13. Şöyle bir kermeste bana da iş yok mu? :)) Dayanılır gibi değil hele bu saatte. börekler inanılmaz yapanların ellerine sağlık, sana da afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  14. Yapanlarin ve katilanlarin ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  15. ellerinşize sağlık cok güzel görünüyor banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Sanırım ben yiyerek hayır işleyenlerden oluyorum.Kermesler artık sosyal hayatımızın vazgeçilmezi oldular.Rabbim hazırlayandan, vesile olandan ,yardım edenden razı olsun.

    YanıtlaSil
  17. Allah razı olsun sizlerden ablacım :) bu tür kermeslere nasıl katılabiliyoruz? yakın çevremden hiç bu tarz şeyler duymuyorum. haftaiçi çalışıyorum ama haftasonuna denk gelen bir şey olursa; bizim de böyle hayır işlerinde bir tuzumuz olsun isterim. sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  18. Fotolar süper anlatım muhteşem :)) insanin içine isliyorsun Muhteşem insan goren gözüne yazan eline kisaca emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu