17 Nisan 2013 Çarşamba

Kayseri/Talas dan Haber Var


Talasda tarih bir ev


Harman cami Sultan Abdülhamit tarafından restore edilmiş ne zaman yapıldığı bilinmiyor.




Eskiden han olarak kullanılan şimdi ise kıraathane olarak kullanılan çok nostaljik yer


Harman caminin yandan görünüşü


                                                                   Han cami




Yaman dede cami, panaya rum kilisesi




Leylaklar  ne kadar guzeller degilmi



Mağara lar var eskiden ev olarak kullanilirmis.kusura bakmayin cok detayli bilgi veremiyorum .Cunki telefondan resimleri ve yazilari yazmakta zorlaniyorum.
Yarin yeni yerler ve yeni tatlarda bulusmak dilegi ile hayirli geceler hepinize

17 yorum:

  1. Seyyahcim Taa kayserilerdebde haberler vriyorsun bize harik :) bol bol gez bizim icinde..Resimler harika..
    Sevgilerime....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım siz yeterli beğenin ben sizin için dizayna bile giderim hayırlı akşamlar

      Sil
  2. Size iyi eğlenceler.Emanetin hiç acelesi yok
    siz bol bol gezin ve resim çekin
    sizin sayenizde bizde bu güzel yerleri
    gezmiş oluyoruz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım anlayışın için teşekkür ederim
      Artık istanbula döner dönmez gönderirim
      Hayırlı akşamlar canım

      Sil
  3. Sayende Kayseri'yi geziyoruz. Ayaklarına ve kamerana sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım daha neler neler paylaşacağım sizlere
      Bir de hava müsaade etseydi neler yapacaktım ama olmadı
      Hayırlı akşamlar

      Sil
  4. Seyyahım Gülümmm keyifli gezmelerin olsun.Ne güzel adeta bende yanındaymışcasına görmüş oluyorum gezdiğin güzel yerleri.Kayseri'ye selamlar Leylakları da öyle çok severim ki ben de hatırası vardır canımmm çok öptümm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamını söyledim onlarında sana selamı var
      Leylakları bende çok seviyorum görünce dayanamadım
      Gülüm benim hayırlı akşamlar

      Sil
  5. Ben talaslıyım ve memleketimden çok uzaklardayım. Sayenizde hasret gidermiş oluyorum. Çok güzel resimler çekmişsiniz. Teşekkürler...Şerife

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zaman
      Bir nebze size memleket hasreti gidertebildiysem ne mutlu bana
      Takipte kalın daha gelecek resimler
      Hayırlı akşamlar

      Sil
  6. Kayseriyi çok severim...
    çok güzel bir yer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayseri benimde babamın memleketi
      Güzel gir şehir gerçektende
      Hayırlı akşamlar canım

      Sil
  7. Bir kez gördüm ve oldukça güzel buldum..Gez gez Seyyahım bizim yerimizede gez..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım sırf siZin için geziyorum :)
      Şaka bir yana bu yaz bölmesini yayınlar bekliyor sizi
      Sırada izmir Sivas Ankara Alanya var
      Hayırlı akşamlar canım

      Sil
  8. Hey maşallah beya:)))Kayseri'ye hangi ara gittin canım maşallah sana mantı,sucuk unutma:)))ÖPtüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülüm seyyah olmak kolayım
      Kâh orada kâh burada
      Kâh Martı'da kâh kebaba
      Bende seni gülüm
      Hayırlı geceler

      Sil
  9. not aldım.
    hiç bilmiyorum.
    çook gezmem lazıım.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu